Main menu

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

Powered by Drupal

တိုင်းဒေသကြီး/ပြည်နယ် အလိုက် စားသုံးသူ အငြင်းပွားမှု ဖြေရှင်းရေးအဖွဲ့နှင့် စားသုံးသူ သတင်းပြန်ကြားရေးနှင့် တိုင်ကြားမှုလက်ခံဆောင်ရွက်ရေး စင်တာတို့၏ လုပ်ငန်းဆောက်ရွက်နိုင်မှုအခြေအနေ (၂၀၁၇ ခုနှစ် ဇန်နဝါရီလမှ ဒီဇင်ဘာလ အထိ)

စဉ် တိုင်ဒေသကြီး/ ပြည်နယ် DSB ဖြေရှင်းပေးမှု CICC ဖြေရှင်းပေးမှု မှတ်ချက်
စေ.စပ်ညှိနှိုင်းမှု အရေးယူမှု ပေါင်း တိုင်းဒေသကြီးပြည်နယ်ဦးစီးမှူးရုံး ခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံး ပေါင်း  
ကုန်စည် ၀န်ဆောင်မှု ကုန်စည် ၀န်ဆောင်မှု ကုန်စည် ၀န်ဆောင်မှု ကုန်စည် ၀န်ဆောင်မှု  
နေပြည်တော် - -  
ရန်ကုန် - - ၁၁ - ၁၄  
မန္တလေး - - ၁၆  
ပဲခူး  
မကွေး - - - -  
စစ်ကိုင်း - - - - - -  
ဧရာဝတီ -  
တနင်္သာရီ - - - - - - - - - -  
ကချင် - - - - - - - -  
၁၀ ကယား - - - - - -  
၁၁ ကရင် - - - - - - - - - -  
၁၂ ချင်း - - - - - - - - - -  
၁၃ မွန် - - - - -  
၁၄ ရခိုင် - - - - - - - - - -  
၁၅ ရှမ်း - ၁၇ ၂၀ - -  
  စုစုပေါင်း ၅၄ ၁၂ ၇၆ ၂၂ ၂၀ ၁၃ ၁၂ ၆၇  

၂၀၁၇ - ၂၀၁၈ ဘဏ္ဍာနှစ်၊ ဧပြီလမှ ဒီဇင်ဘာလအတွင်း တိုင်းဒေသကြီး/ပြည်နယ် များတွင် စားသုံးသူ အငြင်းပွားမှုများနှင့် စပ်လျဉ်း၍ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးခဲ့မှုများ

စဉ် တိုင်ဒေသကြီး/ ပြည်နယ် Mediation Enforcement
ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး -
မန္တလေးတိုင်း -
ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီး
မကွေးတိုင်းဒေသကြီး -
စစ်ကိုင်းတိုင်းဒေသကြီး -
ဧရာဝတီတိုင်းဒေသကြီး
တနင်္သာရီတိုင်းဒေသကြီး - -
ကချင်ပြည်နယ် -
ကယားပြည်နယ် -
၁၀ ကရင်ပြည်နယ် - -
၁၁ ချင်းပြည်နယ် - -
၁၂ မွန်ပြည်နယ်
၁၃ ရခိုင်ပြည်နယ် - -
၁၄ ရှမ်းပြည်နယ် - ၁၅
၁၅ နေပြည်တော်
  စုစုပေါင်း ၅၇