Telenor Broadband ဝန်ဆောင်မှုနှင့် ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားမှုအပေါ် Telenor Myanmar မှ တာဝန်ရှိသူများ၊ ဆက်သွယ်ရေးညွှန်ကြားမှုဦးစီးဌာနနှင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများ ၂၁.၁.၂၀၁၉ နေ့တွင် တွေ့ဆုံညှိနှိုင်းခဲ့ရာ Telenor Myanmar မှ အောက်ပါအတိုင်း ဖြေရှင်း ဆောင်ရွက်ပေးသွားမည်ဖြစ်ကြောင်း ညှိနှိုင်း ရရှိမှုအား စားသုံးသူပြည်သူများသို့ အသိပေးအပ်ပါသည်_
၁။ အောက်ဖော်ပြပါ မူလဝယ်ယူထားသည့် ဝန်ဆောင်မှုများ ရယူထားသည့် သုံးစွဲသူပြည်သူ များ အနေဖြင့် မူလဝယ်ယူထားသည့် ဝန်ဆောင်မှုအတိုင်း သက်တမ်းအတွင်း ဆက်လက် သုံးစွဲနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်_
(က) ၂၀၁၈ခုနှစ်၊ ဒီဇင်ဘာလ (၁) ရက်မတိုင်မီ Unlimited Plan ဝန်ဆောင်မှုဝယ်ယူထားသူများ၊
(ခ) ၂၀၁၈ခုနှစ်၊ ဒီဇင်ဘာလ (၁) ရက်မှစ၍ 10GB Per Day ဝန်ဆောင်မှုဝယ်ယူထားသူများ၊
၂။ သက်တမ်းဆက်တိုးပါက မျှတသုံးစွဲသည့်မူဝါဒ (111 GB Per Month) ဖြင့်သာ ဆက်လက် သုံးစွဲနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။
၃။ မျှတသုံးစွဲသည့် မူဝါဒဝန်ဆောင်မှုကို ဆက်လက်အသုံးမပြုလိုသူများအနေဖြင့် ၂၀၁၉ခုနှစ်၊ ဧပြီလ ၁၅ရက် မတိုင်မီ ချို့ယွင်းပျက်စီးမရှိသော စက်များကို ပြန်အပ်၍ ၁၅၀၀၀ကျပ်ကို Telenor မှ ပြန်လည်ထုတ်ပေးရမည်ဖြစ်သည်။