မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူ (၂) ဦးတို့သည် ၄င်းတို့၏ Account (09-xxxxxxxxx) မှ ငွေ ၁၀၇၁၆၃၅ ကျပ်နှင့် Account (09-xxxxxxxxx) မှ ၁၂၈၄၀ဝဝ ကျပ်တို့ကို ၂၅-၉-၂၀၂၀ ရက် နေ့တွင် အလွဲသုံးစား ထုတ်ယူသုံးစွဲခြင်း ခံရသဖြင့် Call Center များသို့ ဆက်သွယ်ခဲ့ရာ ဆောင်ရွက် ပေးနိုင်ခြင်းမရှိသည့်အတွက် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးပါရန် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ Website Complaint သို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။ အဆိုပါတိုင်ကြားမှုအပေါ် မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး ဦးစီးမှူးရုံးက အွန်လိုင်းငွေကြေးဝန်ဆောင်မှုလုပ်ငန်းသို့ ယင်းဖြစ်စဉ်နှင့်ပတ်သက်ပြီး အသေးစိတ် ပြန်လည်တင်ပြရန် အကြောင်းကြားခြင်း၊ တိုင်ကြားသူသို့ ဆက်သွယ်၍ ဖြစ်စဉ်အသေးစိတ်အား စုံစမ်းမေးမြန်းခြင်းတို့ကို ဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး နှစ်ဦးနှစ်ဖက် စေ့စပ်ညှိနှိုင်းပေးခဲ့ရာ အွန်လိုင်းငွေကြေး ဝန်ဆောင်မှုလုပ်ငန်းမှ တိုင်ကြားသူတို့ ကိုင်ဆောင်ထားသော Account များထံသို့ ငွေကျပ် ၂၃၆၇၀ဝ၀ တိတိအား ပြန်လည်ထည့်သွင်းပေးခဲ့ပြီးဖြစ်သည့်အတွက် ဌာန၏ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းပေးမှု အပေါ် အားရကျေနပ်မှုရှိကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာသဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို အောင်မြင်စွာ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်နိုင်ခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။
အွန်လိုင်းငွေကြေးဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားခဲ့မှုများအပေါ် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှု
Powered by Drupal