Main menu

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

Powered by Drupal
09 Jan 2025

၂။       နေပြည်တော်၊ ဇမ္ဗူသီရိမြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူ တစ်ဦးသည် ကားအရောင်းစင်တာတစ်ခုမှ ကားတစ်စီး ဝယ်ယူခဲ့သည့် ကိစ္စနှင့်ပက်သက်၍ နစ်နာမှုများ ပေါ် ပေါက်လာသောကြောင့် Email မှတဆင့် တိုင်ကြားလာ ပါသည်။

09 Jan 2025

၁။      ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီး၊ ညောင်လေးပင်မြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူ(၇)ဦးတို့သည် ကုမ္ပဏီတစ်ခုထံမှ ရိတ် သိမ်းခြွေလှေ့စက် ဝယ်ယူခြင်းနှင့်စပ်လျဉ်း၍ စက်ချို့ ယွင်းခြင်း၊ နှစ်သက်မှုမရှိပါက တစ်နာရီလျှင် ၁၀၀၀ဝိ/- ကျပ်နှုန်းဖြင့် ပြန်လည်လက်ခံမည်ဟု ပြောကြားသော် လည်းလက်ခံ ဆောင်ရွက်ပေးမှုမရှိခြင်း၊ တောင်သူများ၏ လယ်ယာပုံစံ (၇) ကို သိမ်းဆည်းထား သဖြင့် ချေးငွေမရရှိခြင်း၊ ကုမ္ပဏီမှ စက်လာရောက် သိမ်းဆည်းရာတွင် မိမိစရိတ်ဖြင့်ပို့ဆောင်ရခြင်း၊ တောင်သူများ ငွေပေးသွင်းရန်အချိန်တွင် ယခင်ကျန်သည့်ငွေကြေးပ

13 Nov 2024

      မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ ကျောက်ဆည်မြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် Facebook page တစ်ခုထံမှ အသင့်စား“ယိုးဒယားကွေ့တီယို”အထုပ်(၅၀၀)အား ငွေကျပ် ၄၃၆,၅၀၀/- လွှဲ၍ မှာယူခဲ့ရာ အထုပ်(၁၀၀)သာ ပေးပို့ပြီး ကျန်သည့်အထုပ်(၄၀၀)ကို ပေးပို့ခြင်းမရှိပါသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ Website Complaint System သို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

13 Nov 2024

      ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ၎င်း၏  Mobile Banking အကောင့်မှ အခြားသူ၏   Mobile Banking အကောင့်သို့  ငွေကျပ် သိန်း(၃၀၀)အား မှားယွင်း၍ ငွေလွှဲမိသည့် အတွက် အဆိုပါငွေအား ပြန်လည်ထုတ်ယူလိုသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီး ဦးစီးမှူးရုံးသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

30 Oct 2024

      ရုပ်သံလိုင်းတစ်ခု၏ ဝန်ဆောင်မှုနှင့်စပ်လျဉ်း၍ ကြည့်ရှုသူများအတွက်နစ်နာမှုများအား ပြင်ဆင်ပေးနိုင်ပါရန် ရုံးချုပ်သို့တင်ပြခဲ့ခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တင်ပြသူပုဂ္ဂိုလ်နှင့် ယင်းရုပ်သံလိုင်း၊ ထားဝယ်ရုံးခွဲ၊ တာဝန်ရှိသူတို့အား ထားဝယ်မြို့၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီဌာန၊ တနင်္သာရီတိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံး အစည်းအဝေးခန်းမ၌ ၂၀၂၄ ခုနှစ် ၊ အောက်တိုဘာလ ၂၅ ရက်နေ့၊ နံနက်(၁၁း၃၀)နာရီအချိန်တွင် ခေါ်ယူတွေ့ဆုံညှိနှိုင်းခဲ့ပါသည်။

Pages