Main menu

Wifi ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားမှုနှင့်ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုဖြစ်စဉ်

Powered by Drupal

          မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ ညောင်ဦးခရိုင်၊ ကျောက်ပန်းတောင်းမြို့နယ်တွင် ၂၀၂၁ခုနှစ် နိုဝင်ဘာလအတွင်း၌ စားသုံးသူတစ်ဦး၏ Wifi သုံးစွဲခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားမှုတစ်ခုအား ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ခဲ့ပါသည်။

         အဆိုပါဖြစ်စဉ်မှာ ကျောက်ပန်းတောင်းမြို့၊ ဈေးကွက်သစ်ရပ်နေ စားသုံးသူတစ်ဦးသည် ကျောက်ပန်းတောင်းမြို့နယ်တွင် ရုံးခန်းဖွင့်လှစ်၍ ဝန်ဆောင်မှုပေးနေသော  xxxxx မှWifi သုံးစွဲခြင်းကို ၂၀၂၁ ခုနှစ် ဇူလိုင်လအတွင်းတွင် (၆-လ)စာ ငွေ(၁၇၄၀၀ဝိ/-) ကျပ်အား အပြေအကျေပေးချေ၍ ဝယ်ယူသုံးစွဲခဲ့ရာမှ ၂၀၂၁ ခုနှစ်  နိုဝင်ဘာလ(၁၅)ရက်နေ့၊ နံနက်ပိုင်းတွင် Wifi သုံးစွဲ၍မရတော့ကြောင်း #### က ကျောက်ပန်းတောင်းရုံးအား အကြောင်းကြားခဲ့ရာတွင် (၄၈)နာရီ အတွင်းလာရောက်ပြင်ဆင် ပေးမည်ဟု ပြောဆိုခဲ့သော်လည်း (၂၄.၁၁.၂၀၂၁) နေ့ထိ လာရောက်ပြင်ဆင်ပေးခြင်းမရှိဘဲ (၄)ကြိမ် တိတိ ကတိပျက်ခြင်းတို့ကြောင့် စိတ်အနှောက်အယှက်ဖြစ်ရခြင်း၊ အချိန်ကုန်အလုပ်ပျက်ခြင်းနှင့် တယ်လီဖုန်းခ ကုန်ကျခြင်းများကြောင့် စားသုံးသူအနေဖြင့် နစ်နာဆုံးရှုံးမှု ဖြစ်ခဲ့၍ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးပါရန် တင်ပြခဲ့မှုအပေါ် ၂၆.၁၁.၂၀၂၁ နေ့တွင် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ ကျောက်ပန်းတောင်း မြို့နယ်တာဝန်ခံရုံး၌ တွေ့ဆုံညှိနှိုင်း၍ စားသုံးသူကာကွယ်ရေး ဥပဒေပါ အချက်အလက်များအား ချပြရှင်းလင်းဖြေရှင်းပေးခဲ့ရာ xxxxx မှ တာဝန်ရှိသူမှ Wifi အသုံးပြုသူအား (၄၈)နာရီအတွင်းပြင်ဆင်ပေးမည်ဟုပြောဆိုခဲ့သော်လည်း မြို့တွင်း၌ Wifi ပြတ်တောက်မှုများ များပြားနေပါသဖြင့် ချက်ချင်း လာရောက်ပြင်ဆင်ပေးနိုင်ခြင်းမရှိခဲ့ပါကြောင်း၊ ယခုလိုနစ်နာဆုံးရှုံးမှုအတွက် မိမိတို့ဘက်မှ ရက်အစားထိုး(၁၀)ရက်အား ပြန်လည်အသုံးပြုခွင့် ပေးမည်ဖြစ်ပါကြောင်း၊ Wifi သုံးစွဲသူအနေဖြင့် စိတ်အနှောက်အယှက်ဖြစ်ပေါ်ခဲ့မှုအပေါ်လည်း တောင်းပန်ပါကြောင်း၊ နောက်နောင် တွင် အလားတူကိစ္စရပ်မျိုးမဖြစ် ပေါ်စေရန် ကတိပြုပါကြောင်းနှင့် တိုင်ကြားမှုကြောင့်ဖြစ်စေ၊စုံစမ်း စစ်ဆေး၍ဖြစ်စေ ဥပဒေနှင့်အညီ လိုက်နာဆောင်ရွက်ခြင်းမရှိပါက စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ အပြစ်ပေးအရေးယူမှုအား ခံယူရမည်ကိုသိရှိရပါကြောင်းနှင့် ဥပဒေများနှင့်အညီ လိုက်နာဆောင်ရွက်သွားမည်ဖြစ်ပါကြောင်း ဝန်ခံကတိပြု လက်မှတ်ရေးထိုးစေ၍ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးခဲ့ရာ နစ်နာဆုံးရှုံးခဲ့သည့် Wifi ဝန်ဆောင်မှုအား သုံးစွဲသူ စားသုံးသူဘက်မှလည်း သဘောတူကျေနပ်ပါကြောင်းနှင့် ယခုကဲ့သို့ စားသုံးသူပြည်သူများ၏ နစ်နာဆုံးရှုံးမှုအား ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးလျှက်ရှိသော စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနကိုလည်း အထူးပင် ကျေးဇူးတင်ရှိပါကြောင်း ပြန်လည်တင်ပြခဲ့မှုနှင့်ပတ်သက်၍ စားသုံသူများနစ်နာဆုံးရှုံးမှုများ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။            

စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန(မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး)