မွန်ပြည်နယ်တွင် “Consumer Call Center” မီဒီယာကမ်ပိန်းပြုလုပ်

Powered by Drupal

               ကမ္ဘာ့စားသုံးသူများအခွင့်အရေးများနေ့ကို ဂုဏ်ပြုသောအားဖြင့် Consumer Call Center ဖွင့်လှစ်ခြင်းအထိမ်းအမှတ်အဖြစ် ၁၅.၃.၂၀၂၂ ရက်နေ့ နံနက် ၁၀:၃၀ နာရီတွင် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မွန်ပြည်နယ်၌ “Consumer Call Center” မီဒီယာကမ်ပိန်း ပြုလုပ်ခဲ့ကြောင်း သိရှိရသည်။

             ထိုသို့ ကမ်ပိန်းပြုလုပ်ရာတွင် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မွန်ပြည်နယ်၊ ပြည်နယ် ဦးစီးမှူးရုံးမှ ဝန်ထမ်းများသည် ပြည်နယ်ဦးစီးမှူးရုံးရှေ့၌ ပြည်သူများအား Consumer Call Center နှင့်ပတ်သက်သော သိကောင်းစရာများပါရှိသည့် လက်ကမ်းစာစောင်များ၊ ၂၀၂၂ ခုနှစ် ကမ္ဘာ့စားသုံးသူများအခွင့်အရေးများနေ့အထိမ်းအမှတ်ဆောင်ပုဒ်ဖြစ်သော “ညီညွတ်မျှတ ဒီဂျစ်တယ်ငွေကြေးကဏ္ဍ” ဖော်ပြပါရှိသော ပို့စကဒ်များအား ဖြန့်ဝေပေးခြင်း၊ Consumer Call Center နှင့်ပတ်သက်သော သတင်းအချက်အလက်များအား ဌာန၏ Facebook စာမျက်နှာပေါ်တွင် ဖော်ပြပေးခြင်းများပြုလုပ်ခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။

DOCA(မွန်)