ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ
ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ပါကေးနှင့် အထွေထွေအိမ်ဆောက်ပစ္စည်း အရောင်းဆိုင် တစ်ဆိုင်၏ ဝန်ဆောင်မှုကို ရယူသုံးစွဲရာတွင် ကျွန်းပါ ကေးခင်းရာ၌ အရည်အသွေးနိမ့် သောပစ္စည်းများသုံးခြင်း၊ လက်ရာသေသပ်မှုမရှိခြင်းတို့ကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီး ဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ခရီးသွားဝန်ဆောင်မှုကုမ္ပဏီတစ်ခုထံမှ ပြည်ပခရီးအတွက် သံရုံး တွင် ဗီဇာတင်ပေးရန် ဝန်ဆောင်ခ USD 300$ အား ပေးသွင်းခဲ့ပြီး ဝန်ဆောင်မှု မပေးနိုင်သောကြောင့် ပေးသွင်းထားသော ဝန် ဆောင်ခကို ပြန်လည်တောင်းခံရာ ငွေပြန်မပေးခြင်း၊ ခြိမ်း ခြောက်ပြောဆိုခြင်းများ ပြုလုပ်နေသောကြောင့် စားသုံးသူ ရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ဆေးဆိုင်တစ်ဆိုင်မှ Kremil’s (Refor mulated) Tablet ပန်းရောင်(၄)လုံး တစ်ကတ်ကို ငွေကျပ် ၁,၆၇၀/-ဖြင့် ဝယ်ယူခဲ့ ရသဖြင့် အခြားဆေးဆိုင်များထက် ဈေးနှုန်းမြင့်မားစွာ ရောင်းချ နေကြောင်း စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြား လာပါသည်။
