ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

Powered by Drupal
17 Feb 2025

  ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ပါကေးနှင့် အထွေထွေအိမ်ဆောက်ပစ္စည်း အ‌ရောင်းဆိုင် တစ်ဆိုင်၏ ဝန်ဆောင်မှုကို ရယူသုံးစွဲရာတွင် ကျွန်းပါ ကေးခင်းရာ၌ အရည်အသွေးနိမ့် သောပစ္စည်းများသုံးခြင်း၊ လက်ရာသေသပ်မှုမရှိခြင်းတို့ကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီး ဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

17 Feb 2025

    ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည်  ခရီးသွားဝန်ဆောင်မှုကုမ္ပဏီတစ်ခုထံမှ ပြည်ပခရီးအတွက် သံရုံး တွင် ဗီဇာတင်ပေးရန် ဝန်ဆောင်ခ USD 300$ အား ပေးသွင်းခဲ့ပြီး ဝန်ဆောင်မှု မပေးနိုင်သောကြောင့် ပေးသွင်းထားသော ဝန် ဆောင်ခကို ပြန်လည်တောင်းခံရာ ငွေပြန်မပေးခြင်း၊ ခြိမ်း  ခြောက်ပြောဆိုခြင်းများ ပြုလုပ်နေသောကြောင့် စားသုံးသူ ရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

17 Feb 2025

      မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ဆေးဆိုင်တစ်ဆိုင်မှ Kremil’s (Refor mulated) Tablet ပန်းရောင်(၄)လုံး တစ်ကတ်ကို ငွေကျပ် ၁,၆၇၀/-ဖြင့် ဝယ်ယူခဲ့ ရသဖြင့် အခြားဆေးဆိုင်များထက် ဈေးနှုန်းမြင့်မားစွာ ရောင်းချ နေကြောင်း စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြား လာပါသည်။

17 Feb 2025

၁။      စစ်ကိုင်းတိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် Facebook Page တွင် ရောင်းချနေသော ယာဉ်လိုင်းတစ်ခု၏ (မန္တလေး-မော်လမြိုင်) ကားလက်မှတ် နှစ်စောင်ကို ငွေကျပ် ၈၂,၀၀၀/- ဖြင့် ဖုန်းနံပါတ် ၀၉-၆၇၇၀၉၇၀၈၆ သို့ Kpay ဖြင့် ငွေ ပေးချေဝယ်ယူခဲ့ရာ ငွေပေးချေပြီးနောက် ဆက်သွယ်မရတော့သ ဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါ သည်။

13 Feb 2025

          အောင်လံမြို့(xxx)ရပ်ကွက်နေ၊ ဦး(xxx)သည် (၁၈.၁၂.၂၀၂၄)ရက်နေ့တွင် ငွေကျပ်(၁၀)သိန်းတန် စက်ဘီးဂီယာစက်တစ်ခုကို (xxx)မှ (xxx)မြို့သို့ ဝန်ဆောင်ခပေး၍ ပို့ဆောင်စေခဲ့ရာ ရောက်ရှိလာခြင်း မရှိသည့်အတွက် ဂိတ်သို့ပြောကြားရာတွင် တာဝန်ယူမှု/တာဝန်ခံမှုမရှိသဖြင့် မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ (၈.၁.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် လာရောက်တိုင်ကြားလာပါသည်။

Pages