ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

Powered by Drupal
02 Oct 2025

            ၁၂.၉.၂၅ ရက်နေ့၊ နံနက် (၁၀း၃၀) အချိန်တွင် ပုသိမ်ခရိုင်၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ ဒု-ခရိုင်ဦးစီးမှူး၊ မြို့နယ်တာဝန်ခံနှင့် ဝန်ထမ်းများသည် ပုသိမ်မြို့၊ မုံရွာ-ရေဦး လမ်းမကြီးရှိ ရွှေမြင်း ပုသိမ်ဟာလဝါ လုပ်ငန်းအား သွားရောက်၍ ဈေးကွက်စောင့်ကြည့်စစ်ဆေးခဲ့ပါသည်။<

17 Sep 2025

      ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ လှည်းကူးမြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူ တစ်ဦးသည် အမည်တစ်ခုဖြင့် မှတ်ပုံတင်ထားသော ဆင်းကဒ် နံပါတ်အလှအား အွန်လိုင်းမှတစ်ဆင့် ငွေကျပ်သိန်း(၅၀၀)ဖြင့် ဝယ်ယူအသုံးပြုခဲ့ပြီး ၎င်းအမည်ဖြင့် အမည်ပေါက်ပြောင်းကာ မှတ်ပုံတင်ပြုလုပ်၍ ကိုင်ဆောင်ခဲ့ပါကြောင်း၊  ဆင်းကဒ်ပျောက် ဆုံးသွားသောကြောင့် ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီတွင် ကဒ်အသစ်ပြန် လည် လျှောက်ထားခဲ့ရာ  ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီကစစ်ဆေးပြီး မှန်ကန်သဖြင့် ကဒ

17 Sep 2025

    ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူ တစ်ဦးသည် ကားရောင်းဝယ်ရေးကုမ္ပဏီတစ်ခုထံမှ ဝယ်ယူထားသော Wuling EV Car အား တရုတ် Version မှ Global  Version သို့ ပြောင်းပေးရန် တောင်းဆိုရာတွင် (၇)လကြာသည်အထိ ဆောင် ရွက်ပေးမှု မရှိသောကြောင့်  စားသုံးသူရေးရာဦးစီး ဌာန၊ တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးသို့ စာဖြင့်တိုင်ကြားလာပါသည်။

17 Sep 2025

    တနင်္သာရီတိုင်းဒေသကြီး၊ ထားဝယ်မြို့နယ်နေ တိုင်ကြား သူတစ်ဦးသည် အမြန်ချောလုပ်ငန်း တစ်ခုဖြင့် ထားဝယ်မြို့မှ နေပြည်တော်မြို့သို့ ကမ်းဇော်ဆီပို့ဆောင်ရာတွင် ပစ္စည်းကွဲရှ ပျက်စီးခဲ့သဖြင့် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ပါရန် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

Pages