ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ
အောင်လံမြို့(xxx)ရပ်ကွက်နေ၊ ဦး(xxx)သည် (၁၈.၁၂.၂၀၂၄)ရက်နေ့တွင် ငွေကျပ်(၁၀)သိန်းတန် စက်ဘီးဂီယာစက်တစ်ခုကို (xxx)မှ (xxx)မြို့သို့ ဝန်ဆောင်ခပေး၍ ပို့ဆောင်စေခဲ့ရာ ရောက်ရှိလာခြင်း မရှိသည့်အတွက် ဂိတ်သို့ပြောကြားရာတွင် တာဝန်ယူမှု/တာဝန်ခံမှုမရှိသဖြင့် မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ (၈.၁.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် လာရောက်တိုင်ကြားလာပါသည်။
စလင်းမြို့(xxx)လမ်းနေ ဒေါ်(xxx)သည် (၁၀.၁.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် MBB Myanmar Broad Band(B2B Company) Facebook Page ၏ Chat Box မှတဆင့် B2B 1month Unlimited Free အားဝယ်ယူခဲ့ရာ ၎င်းကုမ္ပဏ္ဏီမှ ဖုန်းနံပါတ်၊ အမည်၊ လိပ်စာ၊ မှတ်ပုံတင်အမှတ်တို့အား တောင်းခံခဲ့ပြီး B2B Register ပြုလုပ် ရမည်ဖြစ်ပါ၍ K Pay No.(xxx)ထံသို့ ငွေကျပ်(၁၈၀၀၀)အား ပေးပို့စေခဲ့ပါသည်။ ကုမဏ္ဏီမှ (၂၄)နာရီ အတွင်း SMS ရောက်ရှိလာပါက စတင်အသုံးပြု၍ရပြီဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ သော်လည်း (၁၀.၁.၂၀၂၅) ရက်နေ့၊ နေ့လယ်(၁၄း၀၇)မိ

စစ်ကိုင်းတိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးအနေဖြင့် စစ်ကိုင်းခရိုင်၊ စစ်ကိုင်းမြို့မှ တိုင်ကြားသူ သည် မန္တလေးမြို့မှမော်လမြိုင်မြို့သို့ထွက်ခွာမည့်Facebook စာမျက်နှာတွင် ရောင်းချနေသော မန္တလာမင်းကားလက်မှတ်ကို ၂၀၂၄ခုနှစ်၊ ဒီဇင်ဘာလ(၁၈)ရက်နေ့ညတွင် ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်၍ လက်မှတ်နှစ်ခုံစာကို ၈၂၀၀ဝိ/-ဖြင့် K-pay မှတစ်ဆင့် လက်မှတ်ဖြတ်ခဲ့ပါကြောင်း K-pay မှ ငွေပေးချေပြီး Viber မှတစ်ဆင့် ပြေစာပေးပို့ရန် လက်မှတ်တောင်းခံခဲ့ရာ ဆက်သွယ်မရပါသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ စစ်ကိုင်းခရိုင်သို့
၂။ နေပြည်တော်၊ ဇမ္ဗူသီရိမြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူ တစ်ဦးသည် ကားအရောင်းစင်တာတစ်ခုမှ ကားတစ်စီး ဝယ်ယူခဲ့သည့် ကိစ္စနှင့်ပက်သက်၍ နစ်နာမှုများ ပေါ် ပေါက်လာသောကြောင့် Email မှတဆင့် တိုင်ကြားလာ ပါသည်။

၁။ ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီး၊ ညောင်လေးပင်မြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူ(၇)ဦးတို့သည် ကုမ္ပဏီတစ်ခုထံမှ ရိတ် သိမ်းခြွေလှေ့စက် ဝယ်ယူခြင်းနှင့်စပ်လျဉ်း၍ စက်ချို့ ယွင်းခြင်း၊ နှစ်သက်မှုမရှိပါက တစ်နာရီလျှင် ၁၀၀၀ဝိ/- ကျပ်နှုန်းဖြင့် ပြန်လည်လက်ခံမည်ဟု ပြောကြားသော် လည်းလက်ခံ ဆောင်ရွက်ပေးမှုမရှိခြင်း၊ တောင်သူများ၏ လယ်ယာပုံစံ (၇) ကို သိမ်းဆည်းထား သဖြင့် ချေးငွေမရရှိခြင်း၊ ကုမ္ပဏီမှ စက်လာရောက် သိမ်းဆည်းရာတွင် မိမိစရိတ်ဖြင့်ပို့ဆောင်ရခြင်း၊ တောင်သူများ ငွေပေးသွင်းရန်အချိန်တွင် ယခင်ကျန်သည့်ငွေကြေးပ
