Consumer Call Center (1535) သိရှိရေး စားသုံးသူများသို့ အသိပညာပေး

Powered by Drupal

     စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ ပခုက္ကူခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးမှ ခရိုင်ဦးစီးမှူးက   (၂၁.၁၁.၂၀၂၄)ရက်နေ့၊ နံနက်(၁၁:၃၀)အချိန်တွင် ပခုက္ကူခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံး၌ မိဘ ပြည်သူ(၁၄)ဦးအား စားသုံးသူကာကွယ်ရေး အသိပညာပေးဟောပြောဆွေးနွေးခဲ့ကြောင်း သိရသည်။

     ခရိုင်ဦးစီးမှူးက ဦးစီးဌာန၏ မျှော်မှန်းချက်၊ ရည်မှန်းချက်များ၊ လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်ချက်များ၊ စားသုံးသူ၏အခွင့်အရေးနှင့် တာဝန်များအကြောင်း၊ ကုန်စည် (သို့) ဝန်ဆောင်မှုနှင့်စပ်လျဉ်း၍ နစ်နာဆုံးရှုံးမှုများဖြစ်ပေါ်လာပါက တိုင်ကြားနိုင်သည့်နည်းလမ်းများအကြောင်း၊ မည်သည့်ဆင်းကဒ်နှင့်မဆို နေပြည်တော်သို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလိုပါက (1535) (1)၊ ရန်ကုန်သို့ (2)၊ မန္တလေးသို့(3)အား ဆက်သွယ်မေးမြန်းတိုင်ကြားနိုင်ပါကြောင်းနှင့် Online ရောင်းဝယ်မှုဆိုင်ရာ သိကောင်းစရာများအား အသေးစိတ်ရှင်းလင်းဆွေးနွေးခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။

DOCA(မကွေး)