ထိုင်းနိုင်ငံတွင်စက်ရုံသစ် ၂ ခုဆောက်လုပ်လျှက်ရှိသည့် Midea

Powered by Drupal

           တရုတ်နိုင်ငံ Air-con နှင့်လျှပ်စစ်ပစ္စည်းထုတ်လုပ်သူဖြစ်သည့် Midea သည် ထိုင်းနိုင်ငံ တွင် ၎င်းတို့၏ ထုတ်လုပ်မှုကို တိုးချဲ့လျှက်ရှိကြောင်း သိရပါသည်။ Midea ၏လက်အောက်ခံ လုပ်ငန်းခွဲဖြစ်သည့် MD Consumer Appliance (Thailand) Co Ltd ၏ ဒုတိယအထွေထွေ မန်နေဂျာဖြစ်သူ Thanawat Wongchanwuth က ထိုင်းနိုင်ငံသည် Midea ၏အဓိက ကုန်ထုတ်လုပ်ရာ အခြေစိုက်ဖြစ်ပြီး ကုမ္ပဏီသည် Rayong မြို့တွင် စက်ရုံသစ် ၂ ခု တည်ဆောက် လျှက်ရှိကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပါသည်။ ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုတန်ဖိုး ဘတ် ၂.၂၆ ဘီလီယံရှိသည့် စက်ရုံ သစ်သည် ၂၀၂၃ ခုနှစ်တွင် စတင်တည်ဆောက်ခဲ့ပြီး ယခုနှစ် ဒုတိယသုံးလပတ်ကာလတွင် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းလည်ပတ်မှု စတင်ရန်မျှော်လင့်ရကြောင်း သိရပါသည်။ ထိုစက်ရုံသည် Rayong မြို့ရှိ CPGC စက်မှုဇုန်တွင် တည်ရှိကြောင်း သိရပါသည်။ ထိုစက်ရုံမှ Variable refrigerant flow (VRF) စနစ်များနှင့် Chillers များထုတ်လုပ်သွားမည်ဖြစ်ပြီး တစ်နှစ်လျှင် ၆၀၀၀၀၀ ထုတ်လုပ်နိုင် ပြီး ၉၀ ရာခိုင်နှုန်းကို ပြည်ပသို့တင်ပို့ရန် စီစဉ်ထားကြောင်း သိရပါသည်။ ကုမ္ပဏီသည် ထိုင်းနိုင်ငံ တွင် စက်ရုံငါးရုံဖြင့် လည်ပတ်လျှက်ရှိကြောင်း သိရပါသည်။ ထို့ပြင် Midea သည် Microwaves၊ Freezers နှင့် Refrigerators တို့ထုတ်လုပ်မည့် အခြားစက်ရုံကို Rayong တွင် ဆောက်လုပ်လျှက် ရှိကြောင်း သိရပါသည်။ ထိုစက်ရုံသည် ၂၀၂၆ ခုနှစ်တွင် တည်ဆောက်မှုပြီးမြောက်မည်ဟု ခန့်မှန်းရပြီး ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုအသေးစိတ်ကို မဖော်ပြထားကြောင်း သိရပါသည်။ ဖြန့်ဖြူးရေး လမ်းကြောင်းသစ် များကြောင့် Midea သည်ယခုနှစ်တွင် ဘတ် ၃.၈ ဘီလီယံတန်ဖိုး ရောင်းချ နိုင်ရန် ရည်ရွယ် ထားကြောင်း Mr Thanawat ကပြောကြားခဲ့ပါသည်။ Midea ထုတ်ကုန်များသည် Global House နှင့် Dohome အစရှိသည့် အဓိကအိမ်ဆောက်ပစ္စည်းကိုယ်စားလှယ်များထံတွင် ရရှိနိုင်ကြောင်း သိရပါသည်။ ကုမ္ပဏီသည် လတ်တလောတွင် Lotus’s၊ Big C နှင့် Makro ပါဝင်သည့် Hypermarket ကြီးများသို့ ဈေးကွက်တိုးချဲ့ခဲ့ကြောင်း သိရပါသည်။ MD Consumer Appliance သည်လည်း ၎င်းတို့၏ကိုယ်စားလှယ်များကို ၂၀၂၃ ခုနှစ်တွင် ၂၇၀ မှ ၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင် ၅၅၀ ကျော်ထိ တိုးချဲ့နိုင်ခဲ့ကြောင်း သိရပါသည်။ Midea သည် အစိုးရ၏ Easy E-receipt လှုံဆော်မှုအစီအစဉ်ကို အကောင်းမြင်လျှက်ရှိပြီး ယခုနှစ်ပထမ သုံးလပတ်ကာလတွင် ၎င်းတို့၏ ရောင်းချမှုမြင့်တက်ရန် မျှော်လင့်လျှက်ရှိကြောင်း သိရပါသည်။ အမှတ်တံဆိပ်မြှင့်တင်ခြင်းသည်လည်း ကုမ္ပဏီ၏ ယခုနှစ်အတွက် အဓိကဈေးကွက်မဟာဗျူဟာတစ်ခုဖြစ်ကြောင်း သိရပါသည်။ ကုမ္ပဏီသည် ယခုနှစ်တွင် Online နှင့် Offline နှစ်ခုစလုံးအတွက် Marketing ဘက်ဂျက်ကို နှစ်ဆမြှင့်တင်ရန် စီစဉ်ထားကြောင်း သိရှိရပါသည်။

Bangkok Post

DOCA(ရန်ကုန်)