ဈေးကွက်တွင်ယှဉ်ပြိုင်မှုများပြင်းထန်သော်လည်း ဗီယက်နမ်သည် ၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင် စင်ကာပူသို့ စတုတ္ထအကြီးဆုံးပင်လယ်စာတင်ပို့သူအဖြစ် ဂျပန်ကိုကျော်ဖြတ်ကာရပ်တည်နိုင်ခဲ့ ကြောင်း သိရပါသည်။၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင် စင်ကာပူသည် စင်ကာပူဒေါ်လာ ၁.၁၇ ဘီလီယံ တန်ဖိုးရှိ သော ပင်လယ်စာများကို နိုင်ငံနှင့်ဒေသပေါင်း ၁၀၀ နီးပါးမှ တင်သွင်းခဲ့ကြောင်း သိရပါသည်။ စင်ကာပူဈေးကွက်ကိုလွှမ်းမိုးထားသည့် အဓိကပင်လယ်စာထုတ်ကုန်များတွင် စုစုပေါင်းစားသုံးမှု ၏ ၂၃.၇၄ ရာခိုင်နှုန်းရှိသော ပုဇွန်နှင့်ဂဏန်း၊ ၁၈.၈၄ ရာခိုင်နှုန်းရှိသော အေးခဲငါး၊ ၁၈.၀၈ ရာခိုင် နှုန်းရှိသော လတ်ဆတ်သောငါး၊ ၁၆.၉၄ ရာခိုင်နှုန်းရှိသော ငါးအသားပြားများ နှင့် ၁၁.၂၉ ရာခိုင်နှုန်းရှိသော ကမာတို့ပါဝင်ကြောင်း သိရပါသည်။ အခြားအမျိုးအစားများဖြစ်သည့် လတ် ဆတ်သောငါး၊ ပြုပြင်ထားသောငါးနှင့် ရေထုတ်ကုန်တို့မှာ ဈေးကွက်ဝေစု၏ ၃.၃၆ ရာခိုင်နှုန်း၊ ၅.၀၄ ရာခိုင်နှုန်းနှင့် ၂.၇၁ ရာခိုင်နှုန်း ရှိကြောင်း သိရပါသည်။ စင်ကာပူသို့ ထိပ်တန်းပင်လယ်စာ တင်ပို့သူ ၁၅ နိုင်ငံတွင် မလေးရှားကဈေးကွက်ဝေစု၏ ၁၂.၉၈ ရာခိုင်နှုန်းဖြင့် ထိပ်ဆုံးတွင် ရပ်တည်နေပြီး ၎င်းတို့၏နောက်တွင် အင်ဒိုနီးရှား(၁၁.၀၅ ရာခိုင်နှုန်း)၊ နော်ဝေ(၁၀.၁၆ ရာခိုင်နှုန်း) တရုတ်(၉.၉၈ ရာခိုင်နှုန်း)နှင့် ဗီယက်နမ်(၉.၆၈ ရာခိုင်နှုန်း) တို့ ရပ်တည်နေကြောင်း သိရပါသည်။ ၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင်ဗီယက်နမ်၏ စင်ကာပူသို့ ပင်လယ်စာတင်ပို့မှုတန်ဖိုးမှာ စင်ကာပူ ဒေါ်လာ ၁၁၃.၃၇ သန်း နီးပါးဖြင့် ၂၀၂၃ ခုနှစ်ကထက် ၄.၉၉ ရာခိုင်နှုန်းမြင့်တက်ခဲ့ကြောင်း သိရ ပါသည်။ ခရု၊ကမာတင်ပို့မှုမှာ ၁၁၇.၉၂ ရာခိုင်နှုန်း မြင့်တက်ခဲ့သော်လည်း လတ်ဆတ်သောငါး၊ အေးခဲငါးနှင့် ရေထွက်ကုန်တင်ပို့မှုမှာ ၄၈.၅၉ ရာခိုင်နှုန်း၊ ၃၀.၁ ရာခိုင်နှုန်းနှင့် ၃၁.၈၂ ရာခိုင်နှုန်း အသီးသီး စံချိန်တင်ကျဆင်းခဲ့ကြောင်း သိရပါသည်။ စင်ကာပူရှိ ဗီယက်နမ်၏ ကုန်သွယ်ရေး အတိုင်ပင်ခံပုဂ္ဂိုလ် Cao Xuan Thang က ဈေးကွက်အတွင်း ဗီယက်နမ်၏ အရေးပါသောအခန်း ကဏ္ဍကို အသားပေးပြောကြားခဲ့ကြောင်း သိရပါသည်။ သို့သော် ၎င်းတို့၏ဈေးကွက်ဝေစုနှင့် တင်ပို့မှုတန်ဖိုး တည်ငြိမ်စွာမြင့်တက်ရန်အတွက် ဗီယက်နမ်သည် ထုတ်ကုန်အရည်အသွေး ဆက်လက်မြှင့်တင်ရန်၊ ထောက်ပံ့ပို့ဆောင်ရေးအားသာချက်ကိုအသုံးချနိုင်ရန်နှင့် ကုန်ကျစရိတ် များ လျှော့ချရန်လိုအပ်ကြောင်း Thang ကပြောကြားခဲ့ပါသည်။
DOCA(ရန်ကုန်)