မြန်အောင်မြို့နယ်၊ ပွဲရုံလမ်းရှိ၊ စီးပွားရေးဘဏ်မှ ဘဏ်ဝန်ထမ်းများနှင့်ပင်စင်စား ဝန်ထမ်း(၅၀)ဦးအား စားသုံးသူအသိပညာပေးဟောပြောခြင်း

Powered by Drupal

စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မြန်အောင်မြို့နယ်တာဝန်ခံသည် (၁၇..၃.၂၀၂၅)ရက်နေ့၊ နေ့လည် (၁၂း၃၀) နာရီအချိန်တွင် သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့်ပူးပေါင်း၍ မြန်အောင်မြို့နယ်၊ အမှတ်(၁) ရပ်ကွက်၊ ပွဲရုံလမ်းရှိ စီးပွားရေးဘဏ်မှ ဘဏ်ဝန်ထမ်းများနှင့် ပင်စင်စားဝန်ထမ်းများအား မြို့နယ် တာဝန်ခံဦးမြင့်အောင် ဦးဆောင်၍ စားသုံးသူ-၁၊ ဘဏ်ဝန်ထမ်းနှင့် ပင်စင်စား(၃၀)ဦး အား စားသုံးသူအသိပညာပေးဟောပြောခြင်းကို ဆောင်ရွက်ခဲ့ကြောင်းသိရှိရသည်။

          ဟောပြောပွဲတွင်မြို့နယ်တာဝန်ခံ ဦးမြင့်အောင်က စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ လက်ရှိ ဆောင်ရွက်နေသော စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဆိုင်ရာလုပ်ငန်းတာဝန်များအကြောင်း စားသုံးသူ ရေးရာဦးစီးဌာန၏ သမိုင်းအကျဉ်း၊မျှော်မှန်းချက်၊ ရည်မှန်းချက်များအကြောင်း၊ စားသုံးသူကာ ကွယ်ရေး ဥပဒေပါ စားသုံးသူ၏ အဓိပ္ပာယ်ပါဖွင့်ဆိုချက်၊ စားသုံးသူအခွင့်အရေးနှင့် တာဝန်များ၊ စားသုံးသူများသည်ကုန်စည်ကို ရွေးချယ်ဝယ်ယူတတ်စေရန်၊ ကုန်အညွှန်းအမှတ်အသားနှင့် စပ်လျဉ်း၍ ဖော်ပြပါရှိသည့်အချက်အလက်များကို သေချာစွာစိစစ်ဝယ်ယူနိုင်ရန်၊ အစား အသောက်နှင့် ကုန်စည်တွေပေါ်မှာ ဖော်ပြရမည့် ကုန်အညွှန်းအမှတ်အသားများအကြောင်း ဝယ်ယူအသုံးပြုခဲ့သော ကုန်စည်နှင့် ဝန်ဆောင်မှုများကြောင့်နစ်နာဆုံးရှုံးမှုများ ဖြစ်ပေါ်လာပါက ပြောဆိုတင်ပြတိုင်ကြားခွင့်နှင့်  ပြန်လည်ကုစားနိုင်ခွင့်များအကြောင်း၊ ပြစ်မှုနှင့် ပြစ်ဒဏ်များအကြောင်းနှင့် စားသုံးသူသတင်းပြန်ကြား ရေးနှင့် တိုင်ကြားမှုလက်ခံဆောင်ရွက်ရေးစင်တာ (Consunmer Imformation and Complaint Center) CICC ဖွင့်လှစ်ထားရှိမှု အခြေအနေကိုလည်းကောင်း၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ လုပ်ငန်း ဆောင်ရွက်ချက်များအကြောင်း သိရှိလိုပါက စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ website တွင်ဝင်ရောက် လေ့လာနိုင်ကြောင်းနှင့်  Consunmer Call Center 1535 သို့ ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ကြောင်း စသည် တို့ကို အသိပညာပေးဟောပြော ဆွေးနွေးခဲ့ကြောင်းသိရှိရပါသည်။

DOCA(ဧရာဝတီ)