
(၂၁.၈.၂၀၂၅) ရက်နေ့ နေ့လယ်(၁၄:၀၀)အချိန်တွင် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ သည် ပန်းတနော်မြို့နယ် စက်မှုလယ်ယာသင်တန်းကျောင်းတွင် ပြန်ကြားရေးနှင့် ပြည်သူ့ဆက်ဆံရေး ဦးစီးဌာနနှင့်အတူ သင်တန်းသူ (၅၇)ဦးအား စားသုံးသူအခွင့်အရေး သိရှိနား လည်စေရန် အသိပညာပေးဟောပြောပွဲ ပြုလုပ်ဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။
အဆိုပါဟောပြောပွဲတွင် ပြန်ကြားရေးနှင့်ပြည်သူဆက်ဆံရေးဦးစီးဌာနမှ မြို့နယ် ဦးစီးမှူးမှ သင်တန်းသူများအား စာဖတ်ခြင်းအကျိုးကျေးဇူးနှင့် ပတ်သက်၍ ရှင်းလင်းပြီး၊ လူငယ်နှင့် ကျန်မာရေးအကြောင်းကို ဆွေးနွေးခဲ့ပါသည်။ ပန်းတနော်မြို့နယ် စားသုံးသူရေး ရာဦး စီးဌာန မြို့နယ်ရုံးကိုယ်စား မအူပင်ဒု-ခရိုင်ဦးစီးမှူး ဦးအောင်ဇော်ဦးက စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာ န၏ ဆောင်ပုဒ်ဖြစ်သည့် “စားသုံးသူအခွင့် အရေးဦး စားပေး” ဆိုသည့်အတိုင်း ပြည်သူများသည် မိမိတို့၏ အခွင့်အရေးကိုသိရှိနားလည်းနိုင်ရန် လိုအပ်ပါကြောင်း၊ စားသုံးသူရေးရာဦး စီးဌာနသည် ပြည်တွင်းကုန်သွယ်မှုဖွံ့ဖြိုးရေးနှင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေး လုပ်ငန်းများဖြင့် နိုင်ငံစီးပွား ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်စေရန်မျှော်မှန်ဆောင်ရွက်လျှက်ရှိပြီး၊ စားသုံးသူကာကွယ်ရေး ဥပဒေအရ စားသုံးသူကာကွယ်ရေး လုပ်ငန်းစဉ်များ အကြောင်းရှင်းလင်းဆွေးနွေးခဲ့ပါသည်။ စားသုံးသူသည် မိမိတို့၏အခွင့်အရေးကိုသိရှိနားလည်ပြီး ကုန်စည်/ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ အမှန်တကယ် နစ်နာဆုံးရှုံမှု ဖြစ်ပေါ်လာပါက နစ်နာမှုအတွက် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသည် သို့ ဆက်သွယ် တိုင်ကြားလိုပါက Online မှတဆင့် တိုင်ကြားလို သူပြည်သူများအနေဖြင့် DOCA Website၊ DOCA Myanmae မိုဘိုင်း app တို့မှာပါတဲ့ Consumer Complaint System တိုင်ကြားလွှာပုံစံမှာ အချက်အလက်ဖြည့်သွင်းပြီး တိုင်ကြားနိုင်ကြောင်း၊ Consumer Call Center 1535 သို့လည်းကောင်း၊ CICC စင်တာများ၊ လိပ်စာနှင့် ဖုန်းနံပတ်များကို သိရှိနိုင်ရန် အသိပညာပေး ဟောပြောခဲ့ကြောင်း သတင်းရရှိပါသည်။
DOCA(ဧရာဝတီ)
၀၉-၇၈၄၃၇၆၃၂၂