ခရီးသွားဝန်ဆောင်မှုနှင့် ကုန်စည်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

Powered by Drupal

      မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ ကျောက်ဆည်မြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ခရီးသွားဝန်ဆောင်မှုနှင့် ကုန် စည်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းတစ်ခုမှတစ်ဆင့် “တောသူမ" သဘာဝဆေးဖက်ဝင် ထုတ်ကုန်များ (ခေါင်းလျှော်ရည် အပါ)အား ဂျပ်ဖာ(၄)ဖာကို ငွေကျပ် ၅၂,၀၀ဝ/- ဖြင့် ရန်ကုန်မြို့ရှိ  Super Market တစ်ခုသို့ Deli ပို့ခငွေကျပ် ၂၀,၀၀ဝ/- ဖြင့် အပ်နှံပို့ဆောင်ခဲ့ရာ  ရန်ကုန်မြို့ရှိ  Super Market  သို့ ပစ္စည်းများရောက်ရှိသော်လည်း ငွေကျပ် ၁၈,၉၁,၀၀၀/- တန်ဖိုးရှိ ကုန်ပစ္စည်းများ ပျက်စီးနေပါသဖြင့် နစ်နာဆုံးရှုံးမှုအတွက် ဖြေရှင်း ဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ပါရန် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ Call Center မှတစ်ဆင့် ခေါ်ဆိုတိုင်ကြားလာပါသည်။

    ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြား သူနှင့် တိုင်ကြားခံရသူတို့အား ကျောက်ဆည်ခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံး၌  ခေါ်ယူ၍ တွေ့ဆုံဆွေးနွေးခဲ့ရာ တိုင်ကြားသူက တိုင်ကြားခံရသည့် ခရီးသွားဝန်ဆောင်မှုနှင့်ကုန်စည် ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းအနေဖြင့် ပျက်စီးသွားသော ကုန်ပစ္စည်းများကို ယူဆောင်မှုမရှိပါက  ဆုံးရှုံးငွေမှ အနည်းငယ်ကို လျော့ပေါ့၍ လျော်ပေးရမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ ပျက်စီးကုန်ပစ္စည်းများကို လက်ခံယူ ဆောင်သွားမည်ဆိုပါက ပစ္စည်း တန်ဖိုးငွေကျပ် ၁,၈၉၁,၀၀၀/-ကို ပေးလျော်စေလိုကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပါသည်။ တိုင်ကြားခံရသူမှ ပျက်စီးသွားသည့် ကုန်ပစ္စည်းများအား ယူဆောင်သွားမည်ဖြစ်ပြီး ကျသင့်ငွေအား ပြန်လည် ပေးအပ် မည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပြီး ကုန်ပစ္စည်းများ၏တန်ဖိုးငွေကျပ် ၁,၈၉၁,၀၀၀/-ကို ခရိုင်ဦးစီးမှူးရှေ့ မှောက်တွင် ပေးအပ်ခဲ့ပါသဖြင့် တိုင်ကြားသူမှကျေနပ်မှုရရှိခဲ့ပြီး တိုင်ကြားမှုကို စားသုံးသူကာကွယ် ရေးဥပဒေအရ နစ်နာဆုံးရှုံးမှုနှင့်အညီ ငွေပြန်လည်ပေးစေခြင်းဖြင့်  ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။