မွန်ပြည်နယ်၊ မော်လမြိုင်မြို့နယ်၊ လှိုင်ရပ်ကွက်၌ (၁၈.၅.၂၀၂၃) ရက်နေ့ ၊နံနက် (၁၁:၀၀) အချိန်တွင် မွန်ပြည်နယ်စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနမှ မော်လမြိုင်မြို့နယ်တာဝန်ခံ ဦးအောင်ကိုကိုနှင့် ဝန်ထမ်းများအဖွဲ့သည် မော်လမြိုင်မြို့အတွင်းရှိ လှိုင်ရပ်ကွက်အုပ်ချုပ်ရေးမှူးတို့နှင့် ပူးပေါင်း၍ လှိုင်ရပ်ကွက်နေ ပြည်သူများအား စားသုံးသူကာကွယ်ရေး အသိပညာပေးဟောပြောပွဲ ကျင်းပကြောင်း သိရသည်။
အဆိုပါ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးအသိပညာပေးရာတွင် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ ပြည်နယ်ဦးစီးမှူးရုံးမှ ဒုတိယဦးစီးမှူး ဒေါ်ခင်ကြည်က စားသုံးသူပြည်သူများအား ဘေးအန္တရာယ်ကင်းရှင်းစေရေး၊ စားသုံးသူများ ရသင့်ရထိုက်သည့် အခွင့်အရေးများအပြည့်အဝရရှိစေရေး၊ စားသုံးသူများက ကုန်စည်နှင့် ဝန်ဆောင်မှုများ ရွေးချယ်ဝယ်ယူတတ်စေရေးနှင့် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များကလည်း ကုန်စည်နှင့်ဝန်ဆောင်မှုများအား လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်ရာတွင် တာဝန်ယူတတ်စေရေး၊ ကုန်စည်ပေါ်တွင် ကုန်အညွှန်းအမှတ်အသားဖော်ပြမှု ပြည့်စုံစေရေး၊ ကုန်စည်တွင် ကုန်အညွှန်းအမှတ်အသား မပြည့်စုံပါက စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များကလည်း ပြည့်စုံစွာဖော်ပြနိုင်ရန် လိုအပ်သဖြင့်ဌာနသို့ လာရောက်ဆောင်ရွက်နိုင်ရေး၊ စားသုံးသူများ အခွင့်အရေး တစ်ရပ်ဖြစ်သော နစ်နာဆုံးရှုူံးမှုအပေါ် အရေးဆိုတင်ပြ တိုင်ကြားနိုင်ရေးအတွက် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနတွင် တိုင်ကြားနိုင်ပါကြောင်း၊ ၎င်းတိုင်ကြားရာတွင် တိုင်ကြားနိုင်သည့် နည်းလမ်းများဖြစ်သည့် www.doca.gov.mm တွင်လည်းကောင်း၊ Consumer call Center (1535) သို့ ခေါ်ဆို၍လည်းကောင်း၊ CICC- Nay Pyi Taw Facebook Page တွင်လည်းကောင်း၊ Consumerwebsitedoca@gmail.com နှင့် ciccnpt@gmail.com တို့သို့လည်းကောင်း၊ Doca Myanmar Mobile Application တွင်ဖြစ်စေ၊ လူကိုယ်တိုင်ဖြစ်စေ (သို့မဟုတ်) စာဖြင့်ဖြစ်စေ၊ ဖုန်းဖြင့်ဖြစ်စေနှင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဆိုင်ရာအသင်းအဖွဲ့များမှတစ်ဆင့်ဖြစ်စေ တိုင်ကြားရန် ဆွေးနွေး ဟောပြောခဲ့သည်။
ထို့သို့ ဟောပြောပြီးနောက် အပြန်အလှန်ဆွေးနွေးခြင်းပြုလုပ်ခဲ့ရာ တက်ရောက်သည့် ပြည်သူများက မိမိတို့ရပ်ကွက်အခြေအနေနှင့် ကုန်စည်ပစ္စည်းဝယ်ယူရာတွင် စိတ်ကျေနပ်မှု မရှိမှုအား တင်ပြခြင်း၊ ကုန်စည်၏ အလေးချိန်မမှန်မကန် ရောင်းချနေမှုအား တွေ့ရှိရ၍ တင်ပြခြင်း၊ ပြန်လည်ဖြေကြားခြင်း၊ တက်ရောက်သူ (၃၀)ဦးအား လက်ကမ်းစာစောင်ဖြန့်ဝေပေးခြင်းတို့ ဆောင်ရွက်ခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။
DOCA(မွန်)