ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် Toyota Crown (White Colour) အား ပြုပြင်ရန်အတွက် ကားဘော်ဒီရုံတစ်ခုတွင် အပ်နှံခဲ့ပါကြောင်း၊ ကားဘော်ဒီရုံမှ မော်တော်ယာဉ်၏ အနောက်ပိုင်းတစ်ခုလုံးအားဖြတ်၍ လဲလှယ်မှုဆောင်ရွက်ခဲ့သောကြောင့် နစ်နာဆုံးရှုံးမှု များဖြစ်ပေါ်ခဲ့သဖြင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေနှင့်အညီ အရေးယူဆောင်ရွက်ပေးပါရန် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန Website Complaint System သို့ တိုင်ကြားလာပါသည်။
ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။ တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးမှ တာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြားသူနှင့် တိုင်ကြားခံရသူတို့အား ဦးစီးမှူးရုံးသို့ ခေါ်ယူ၍ နှစ်ဦးနှစ်ဖက်စေ့စပ်ညှိနှိုင်းမှုများအရ တိုင်ကြားမှုဖြစ်ပွားခဲ့သည့် Toyota Crown ကားအမျိုးအစားအား တိုင်ကြားသူတောင်းဆိုသည့်အတိုင်း အဖြူရောင် (White Colour)ကို ရက်ပေါင်း (၉၀)အတွင်း အစားထိုးပေးအပ်နိုင်ရေး တိုင်ကြားခံရသည့် ကားဘော်ဒီရုံမှ ဆောင်ရွက်ပေးရန် နှစ်ဦးသဘောတူလက်ခံခဲ့ကြပါသည်။ သဘောတူညီချက်များအတိုင်း တိုင်ကြားခံရသည့် ကားဘော်ဒီရုံမှ မော်တော်ယာဉ်အမျိုးအစားနှင့် အရောင်ပါတူညီစေရန် အနီးစပ်ဆုံး ရှာဖွေ၍ တိုင်ကြားသူထံပြသခဲ့သော်လည်း သဘောကျလက်ခံမှုမရှိသဖြင့် အစားထိုး မော်တော်ယာဉ်ပေးအပ်မှုမှာ အဆင်မပြေမှုများဖြစ်ပေါ်ခဲ့ပါသည်။ တိုင်ကြားမှုအား အမြန်ဆုံး ပြီးပြတ်စေရန်အလို့ငှာ တိုင်ကြားသူနှင့် တိုင်ကြားခံရသူတို့အား ၂၃-၁၁-၂၀၂၃ ရက်နေ့တွင် တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးတွင် ဒုတိယအကြိမ် ထပ်မံညှိနှိုင်းမှုများ ဆောင်ရွက်ခဲ့ရာတွင် တိုင်ကြားမှုဖြစ်သည့် မော်တော်ယာဉ်အား ကျပ်သိန်း(၇၀၀)ဖြင့် တန်ဖိုးသင့်ညှိနှိုင်း၍ ကားဘော်ဒီရုံက ပေးချေဝယ်ယူသွားရန် နှစ်ဦးနှစ်ဖက်သဘော တူညီမှုများရရှိခဲ့ကြသဖြင့် တိုင်ကြားခံရသည့် ကားဘော်ဒီရုံမှ တိုင်ကြားသူသို့ တိုင်ကြားမှုဖြစ်ပွားခဲ့သော မော်တော်ယာဉ်အစား ငွေ ကျပ်သိန်း(၇၀၀) ပေးချေခဲ့ပြီး နှစ်ဦးနှစ်ဖက် ကျေအေးပြီးဖြစ်သောကြောင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။
DOCA(စားသုံးသူရေးရာဌာနခွဲ)