မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ ချမ်းအေးသာစံမြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် အာမခံကုမ္ပဏီတစ်ခုထံတွင် ပရီမီ ယံကြေး ၃၄၃,၇၃၀/-ကျပ်ဖြင့် ကားအာမခံထားခဲ့ပြီး အသေး စားကားမတော်တဆမှု ဖြစ်ပွားသည့်အတွက် ပြုပြင် စရိတ် ၁၅၀,၀၀၀/-ကျပ်ကို အာမခံလျော်ကြေး ထုတ်ယူရာတွင် (၂)ပတ်အတွင်း ထုတ်ယူနိုင်ကြောင်း ကြော်ငြာထားသော်လည်း (၂)လကျော်ကြာမှ ရရှိသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ Website Complaint System မှတစ်ဆင့် ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။
ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။ တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက အာမခံကုမ္ပဏီသို့ အကြောင်းကြားဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။ ကုမ္ပဏီမှ မန္တလေးရုံးခွဲ၏ Viber သို့ Partner Channel မှတဆင့် ၂၇-၂-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားသူ ပေးပို့ထားသော ငွေကျပ် ၂၀၀,၀၀၀/- ပြေစာအား အင်တာနက်လိုင်းမကောင်းသဖြင့် မတွေ့ရှိခဲ့ကြောင်း၊ ၈-၄-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားသူက ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်လာချိန်မှသာ ပြေစာပေးပို့ထားကြောင်း သိရှိခဲ့ရပြီး သင်္ကြန်ရုံးပိတ်ရက်ရှည် များကြောင့် ၂၅-၄-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် ရုံးချုပ် Claims Department သို့ လျော်ကြေးတင်ပြ ဆောင်ရွက်ပေးခဲ့ကြောင်း၊ ၃-၅-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် လျော်ကြေးပေးလျော်ရန် ခွင့်ပြုချက်ရရှိခဲ့ပြီး မန္တလေးရုံး ခွဲမှ တိုင်ကြားသူထံသို့ ၅၀,၀၀၀/- ကျပ် ဖြတ်တောက်၍ ငွေကျပ် ၁၅၀,၀၀၀/- အား ပေးလျော်ခဲ့ပါကြောင်း ရှင်းလင်းတင်ပြလာခဲ့ပါသည်။ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြားသူထံ ဆက်သွယ်ရှင်းလင်းခဲ့ရာ တိုင်ကြားသူမှ ကျေနပ်မှုရှိသဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။