ငွေကြေးဝန်ဆောင်မှုလုပ်ငန်းများနှင့် ပတ်သတ်၍ အသိပညာပေး Talk Show ပြုလုပ်ခြင်း

Powered by Drupal

         ရှမ်းပြည်နယ်(မြောက်ပိုင်း)၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊သီပေါမြို့နယ်တာဝန်ခံသည် ယခုကာလတွင် အများဆုံး အသုံးပြုလျက် ရှိသော Digital onlineစနစ်ဖြင့် ငွေကြေးဝန်ဆောင်မှုလုပ်ငန်းနှင့် ပတ်သက်၍ စားသုံးသူပြည်သူများနှင့် Digital onlineစနစ်ဖြင့် ငွေကြေးဝန်ဆောင်မှုလုပ်ငန်းများဆောင်ရွက်နေသည့် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင် များသိရှိစေရန် အသိပညာပေး Talk Showအား(၂၁.၃.၂၀၂၂) ရက်၊နံနက်(၉း၀၀)နာရီမှ (၉း၃၀)နာရီ အထိသီပေါမြို့ ပြန်ကြားရေးနှင့်ပြည်သူ့ဆက်ဆံရေးဦးစီးဌာနနှင့် ပူးပေါင်း၍ ၎င်းဌာနရှိလူထုအခြေ ပြုဗဟိုခန်းမတွင် Olineမှတဆင့် အသိပညာပေးပြုလုပ်ခဲ့ကြောင်းသိရှိရပါသည်။

          ထိုအသိပညာပေးTalk Showမှတဆင့် Digital onlineစနစ်ဖြင့်စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များအား ငွေကြေးဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ လိုက်နာဆောင်ရွက်ရမည့် အချက်များဖြစ်သော-မှတ်ပုံတင်ထားရှိသည့် ဖုန်းဆင်းကဒ်ဖြင့်သာ Digital online pay   account ဖွင့်လှစ်ခွင့်ပြုရန်၊ Accountဖွင့်လှစ်ရာတွင် နိုင်ငံသားစိစစ်ရေးကတ်(သို့) အခြားသက်သေခံ အထောက်အထားများအား မဖြစ်မနေတောင်းခံရန်နှင့် လိုင်စင်ဓာတ်ပုံတောင်းခံရန်၊ နိုင်ငံသားစိစစ်ရေးကတ်ပါအမည်အရင်းဖြင့်သာ  Accountဖွင့်လှစ်ခွင့်ပြုရန်၊ ငွေလွဲသူနှင့် ငွေလက်ခံမည့်သူတို့ထံမှ မှတ်ပုံတင်ရယူ၍ အချက်အလက်များတိုက်ဆိုင်စစ်ဆေးရန်နှင့် ငွေလက်ခံရရှိမည့်သူသည် ငွေထုတ်ပေးမည့် Agentထံ နိုင်သားစိစစ် ရေးကတ်မူရင်း၊ လျှို့ဝှက်ကုဒ်နံပါတ်နှင့် Transaction IDနံပါတ်တို့ကိုပြသစေရန်၊ ငွေလွဲသူကိုယ်တိုင် လျှို့ဝှက်ဂဏန်း(၆)လုံးအား ရိုက်နှိပ်စေရန်၊ လိုက်နာရမည့် စည်းကမ်းချက်များ၊ အသုံးပြုရမည့် နည်းလမ်းများအား Facebook page တွင်သာမက အများပြည်သူအလွယ်တကူသိရှိနိုင်မည့် Channelများဖြစ်သည့် ရေဒီယို၊ ရုပ်မြင်သံကြားများတွင် ထည့်သွင်းကြေညာခြင်း Agentဆိုင်များတွင် ဗီနိုင်းများ ချိတ်ဆွဲခြင်းနှင့် Agentကိုယ်တိုင်မှ အများပြည်သူသို့မကြာခဏ အသိပေးခြင်းများ ဆောင်ရွက်ရန်၊ ကိုယ်စားလှယ်၏ အားနည်းချို့ယွင်းမှုကြောင့် ဖြစ်ပေါ်လာသည့် ကိစ္စရပ်များနှင့်ပတ် သက်၍ အရေးယူဆောင်ရွက်မည့် လုပ်ငန်းစဉ်များအား ငွေလွှဲခြင်း၊ လက်ခံခြင်းနှင့် ထုတ်ပေးခြင်းလုပ်ငန်းများ ဆောင်ရွက်နေသည့် လုပ်ငန်းရှင်ကိုယ်စားလှယ်အားလုံး တရားဝင်သိရှိရေးဆောင်ရွက်ရန်နှင့် လိုက်နာဆောင်ရွက်ခြင်းမရှိသည့် ကိုယ်စားလှယ် လုပ်ငန်းရှင်မျာကို အမှန်တကယ်အရေးယူဆောင်ရွက်ရန်၊ စားသုံးသူတိုင်ကြားမှုများအား ထိရောက်စွာဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ရေး လုံလောက်သောဝန်ထမ်းများခန့်ထားရန်နှင့် သင့်လျော်သည့်သင်တန်းများပေးရန်၊ System Auto Generated Password/ One Time Password (OPT) တစ်ခါသုံး လျှို့ဝှက်နံပါတ်စနစ် အသုံးပြုနိုင်ရေးဆောင်ရွက်ရန်၊ စားသုံးသူတိုင်ကြားမှုများကို အမြန်ဆုံးဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ရန် အစရှိသော Digital Online ငွေကြေးဝန်ဆောင်မှုလုပ်ငန်းရှင်များသိရှိစေရန်နှင့် လိုက်နာဆောင်ရွက်ရန်အတွက် ပြန်ကြားရေးဦးစီးဌာနနှင့်ပူးပေါင်း၍ Talk Showအစီအစဉ်ဖြင့် Onlineမှတဆင့် အသိပညာ ပေးပြောကြားခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။

DOCA(ရှမ်း)