မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးစားသုံးသူရေးရာကော်မတီ၏ (၁/၂၀၂၂) လုပ်ငန်းညှိနှိုင်းအစည်းအဝေးကျင်းပပြုလုပ်

Powered by Drupal

           မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးစားသုံးသူရေးရာကော်မတီ၏ (၁/၂၀၂၂) လုပ်ငန်းညှိနှိုင်းအစည်းအဝေး ကို ၂၀၂၂ ခုနှစ်၊ မတ်လ ၂၄ ရက်နေ့၊ နံနက် (၀၉:၀၀) နာရီအချိန်တွင် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံး အစည်းအဝေးခန်းမ၌ ကျင်းပပြုလုပ်ခဲ့ရာ မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စီးပွားရေးရာဝန်ကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာကော်မတီ၊ ဥက္ကဌ၊ ဒုတိယဥက္ကဌ၊ အတွင်းရေးမှူးနှင့် အဖွဲ့ဝင် စုစုပေါင်း (၉)ဦး တက်ရောက်ခဲ့ကြောင်း  ကျင်းပပြုလုပ်ခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။

            မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးစားသုံးသူရေးရာကော်မတီမှ စားသုံးသူပြည်သူတို့၏ အခွင့်အရေးများနှင့် ရပိုင်ခွင့်များကို ကာကွယ်စောင့်ရှောက်ပေးနိုင်ရန်၊ စားသုံးသူအငြင်းပွားမှုများကို စေ့စပ်ညှိနှိုင်းဖြေရှင်းပေးခြင်းဖြင့် စိတ်ကျေနပ်မှုရရှိစေရန်၊ တိုင်ကြားမှုများနှင့်စပ်လျဉ်း၍ မှန်ကန်မျှတသည့် ဆုံးဖြတ်ချက်များ ချမှတ်နိုင်ရန် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များအနေဖြင့် စီးပွားရေးကျင့်ဝတ်နှင့်အညီ ဆောင်ရွက်ကြစေရေး အကောင်အထည်ဖော်ဆောင်ရွက်နိုင်ရန် ရည်ရွယ်၍ စားသုံးသူရေးရာကော်မတီ၊ ဥက္ကဌမှ ပြောကြားရာတွင် ကော်မတီအား အဖွဲ့ပေါင်းစုံ ပါဝင်ဖွဲ့စည်းထားသည့်အတွက် စားသုံးသူနစ်နာ၍ တိုင်ကြားမှုများကို အချိန်နှင့်တပြေးညီ ဖြေရှင်းနိုင်မှာဖြစ်ပါကြောင်း၊ တက်ရောက်လာကြသည့်အဖွဲ့ဝင်များမှ မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးမှာ ရှိသည့် စားသုံးသူပြည်သူများ ကုန်စည်/ဝန်ဆောင်မှုများနှင့်ပတ်သက်ပြီး နစ်နာဆုံးရှုံးမှုများ နည်းနိုင်သမျှနည်းအောင်နှင့် နစ်နာဆုံးရှုံးမှုများ ပပျောက်သွားအောင် တက်ညီလက်ညီနှင့် ပူးပေါင်းပါဝင်ဆောင်ရွက်ပေးစေချင်ကြောင်း အကျယ်တဝင့် ဆွေးနွေးခဲ့ပြီး အတွင်းရေးမှူးမှလည်း တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဥပဒေအကြံ ရယူခဲ့မှုများ၊ အခြားဌာနများနှင့် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ထားရှိမှုများ၊ တိုင်ကြားမှုများအပေါ် စိစစ်တွေ့ရှိမှုအခြေအနေများအား အကျယ်တဝင့် ရှင်းလင်းတင်ပြခဲ့ခြင်း၊ တက်ရောက်လာကြသည့် အဖွဲ့ဝင်များမှလည်း ဝိုင်းဝန်းဆွေးနွေးခဲ့ကြောင်း၊ စားသုံးသူရေးရာကော်မတီ၊ ဥက္ကဌမှ အစည်းအဝေးအား ပုံမှန်ကျင်းပပြုလုပ်ခြင်းအားဖြင့် စားသုံးသူပြည်သူများ၏ အကျိုးစီးပွားအား ထိရောက်စွာ ကာကွယ်ပေးနိုင်မည်ဖြစ်ကြောင်း ဆွေးနွေး ပြောကြားခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။

DOCA(မန္တလေး)