စားသုံးသူကာကွယ်ရေးအသိပညာပေးခြင်းနှင့် Online စနစ်ဖြင့်ရောင်းချမှုလုပ်ငန်းအတွက် အသိပညာပေး Talk Show ကျင်းပပြုလုပ်

Powered by Drupal

             စီးပွားရေးနှင့်ကူးသန်းရောင်းဝယ်ရေးဝန်ကြီးဌာန၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနအနေဖြင့် ဌာန၏လုပ်ငန်းတာဝန်တစ်ရပ်ဖြစ်သည့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းနှင့် စပ်လျဉ်းသည့် အသိပညာပေးဟောပြောခြင်းနှင့် သတင်းအချက်အလက်များ ဖြန့်ဝေပေးခြင်းတို့ကို စဉ်ဆက်မပြတ် ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။

       စားသုံးသူကာကွယ်ရေးအသိပညာပေးဟောပြောခြင်းများကို သက်ဆိုင်ရာနယ်ပယ်အသီးသီးအလိုက်ဟောပြောခြင်း၊ ကွင်းဆင်းစစ်ဆေးခြင်းများဆောင်ရွက်လျက်ရှိရာ မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး ဦးစီးမှူးရုံးမှ ဦးစီးအရာရှိဦးဆောင်၍ (၁၆-၁-၂၀၂၅) ရက်နေ့တွင် မန္တလေးမြို့၊ ပြည်ကြီးတံခွန်မြို့နယ်ရှိ ပြန်ကြားရေးနှင့်ပြည်သူ့ဆက်ဆံရေးဦးစီးဌာနနှင့် ပူးပေါင်းက၍ Online Shopping နှင့်ပတ် သက်သည့် Talk Show ကျင်းပပြုလုပ်ခဲ့ရာ အဆိုပါ Talk Show တွင် စားသုံးသူပြည်သူများ ရင်ဆိုင်ကြုံတွေ့ရသည့်အချက်များထဲမှ ငွေပေးချေပြီးနောက် ပစ္စည်းပေးပို့မှုမရှိခြင်း၊ ကြော်ငြာ ထားသော ပစ္စည်းနှင့်အမှန်တကယ်လက်ခံရရှိသော ပစ္စည်း၏ အရည်အသွေးကွဲလွဲမှုရှိနေခြင်း၊ Page တွင်ဖော်ပြထားသော ဖုန်းနံပါတ်များမှာ စားသုံးသူများထံမှ ငွေကြေးရယူပြီးနောက် ဆက်သွယ်၍မရခြင်းစသည့်အချက်များ၊ ဝယ်ယူခြင်းမပြုမီ သတိပြုရမည့်အချက်များထဲမှ Online Shopping Page တွင်ဖော်ပြထားသော ဆက်သွယ်ရန်လိပ်စာမှာ လက်တွေ့မြေပြင်တွင် အမှန်တကယ်ရှိ/ မရှိ၊ မိမိဝယ်ယူမည့် Online Shop မှာစားသုံးသူအများစု လက်ခံယုံကြည်ပြီး ဝယ်ယူအားပေးလျက်ရှိသည့် လုပ်ငန်းဖြစ်/ မဖြစ်၊ သက်ဆိုင်ရာဌာန၊ အဖွဲ့အစည်းများက ခွင့်ပြုထားခြင်းရှိ/ မရှိ၊ Facebook Page တွင် Blue Mark   အမှတ်အသားရရှိထားခြင်းရှိ/ မရှိ၊ သုံးစွဲသည့် စားသုံးသူများ၏ မှန်ကန်သော  သုံးသပ်ချက် Review များရှိ/ မရှိကို ကြည့်ရှုဝယ်ယူကြရန် စသည့်အချက်များ၊ မိမိဆက်သွယ်ဝယ်ယူမည့် Page သို့မဟုတ် Website သည် စားသုံးသူများအကြား နာမည်ဂုဏ်သတင်းကောင်းမွန်ခြင်းရှိ/ မရှိစိစစ်ရန်၊ Page သို့မဟုတ် Website တွင် ဖော်ပြထားသည့် ဖုန်းနံပါတ်များနှင့် နေရပ်လိပ်စာများ မှန်ကန်မှုရှိ/မရှိ စိစစ်ရန်၊ သတ်မှတ်ထားသော ငွေပေးချေမှု စနစ်ရှိ/မရှိ စိစစ်ရန် စသည့်အချက်များအား အကျယ်တဝင့်ပြောကြားခြင်းနှင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးနှင့်ပတ်သက်၍လည်း  စားသုံးသူအခွင့်အရေးနှင့်တာဝန်များ၊ စားသုံးသူနစ်နာဆုံးရှုံးမှုများနှင့်စပ်လျဉ်း၍တိုင်ကြားနိုင်သည့် နည်းလမ်းများတွင် Consumer Call Center (1535) နှင့် Hot Line ဖုန်းနံပါတ်ဖြစ်သည့် ၀၂-၄၀၃၆၃၄၀ မှလည်း တိုင်ကြားနိုင်ကြောင်း၊ လိုက်နာမှုမရှိပါက အရေးယူဆောင်ရွက်မည့် အခြေအနေများအား ရှင်းလင်းပြောကြားခဲ့ကြောင်း သတင်းရရှိပါသည်။

DOCA(မန္တလေး)