
(၂၇.၅.၂၀၂၅) ရက်နေ့ နံနက် ၁၀ နာရီအချိန်၊ မုံရွာမြို့၊ စစ်ကိုင်းတိုင်းဒေသကြီးအစိုးရရုံး၊ DICA အစည်းအဝေးခန်းမတွင် စားသုံးသူကော်မတီ(၂/ ၂၀၂၅) ကြိမ်မြောက်အစည်းအဝေးကို ကျင်းပဆောင်ရွက် ရာတွင် စားသုံးသူရေးရာကော်မတီဥက္ကဌ စီးပွားရေးရာဝန်ကြီးဒေါ်ရီရီသန်းက အဖွင့်အမှာစကား ပြောကြားပြီး ကော်မတီအဖွဲ့ဝင်များနှင့်စားသုံးသူရေးရာဉီးစီးဌာနမှ ဝန်ထမ်း(၇)ဦးတက်ရောက်ခဲ့ကြောင်း သတင်းရရှိ ပါသည်။
အဆိုပါ အစည်းအဝေးတွင် စားသုံးသူရေးရာကော်မတီဥက္ကဌ၊ စီးပွားရေးရာဝန်ကြီး ဒေါ်ရီရီသန်းက အဖွင်အမှာစကားပြောကြားရာ ဒီနေ့ကျင်းပတဲ့ စစ်ကိုင်းတိုင်းဒေသကြီး စားသုံးသူရေးရာ ကော်မတီအစည်းအဝေးကို (၃)လတစ်ကြိမ် ကျင်းပပြုလုပ်တာဖြစ်ကြောင်း၊ ၂၀၂၅-၂၀၂၆ ဘဏ္ဍာနှစ်၊ ဧပြီလနှင့်မေလအတွင်း စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းဆောင်ရွက်နိုင်မှုအခြေအနေများနဲ့ ရှေ့ဆက် ဆောင်ရွက်မယ့် လုပ်ငန်းများချပြရှင်းလင်းတဲ့ လုပ်ငန်းညှိနှိုင်းအစည်းအဝေးဖြစ်ကြောင်း၊ စားသုံးသူ ကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းများဆောင်ရွက်ရာမှာ စားသုံးသူအသိပညာပေးဟောပြောပွဲများဆောင်ရွက်ခြင်း၊ လုပ်ငန်းရှင်များနှင့်တွေ့ဆုံ၍ အမိန့်ညွှန်ကြားချက်များရှင်းလင်းခြင်း၊ ပြန်ကြားရေးနှင့်ပြည်သူ့ဆက်ဆံရေး ဦးစီးဌာနနှင့်ချိတ်ဆက်၍ Talk Show စနစ်ဖြင့် ပညာပေးခြင်း၊ ဈေးကွက်စောင့်ကြည့်စစ်ဆေးခြင်း၊ တိုင်ကြားမှုများအား ညှိနှိုင်းဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခြင်းများကို စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေနှင့်အညီ ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါကြောင်း၊ ၂၀၂၅-၂၀၂၆ ဘဏ္ဍာနှစ်၊ ဧပြီလမှ မေလအထိ စားသုံးသူကာကွယ်ရေး လုပ်ငန်းများဖြစ်သည့် စားသုံးသူအသိပညာပေးဟောပြောပွဲ (၁၆)ကြိမ်၊ လုပ်ငန်းရှင်များနှင့်တွေ့ဆုံ၍ အမိန့်ညွှန်ကြားချက်များ ရှင်းလင်းခြင်း(၄၀)ကြိမ်၊ ဈေးကွက်စောင့်ကြည့်စစ်ဆေးခြင်း (၃၅)ကြိမ်၊ တိုင်ကြားမှုများအား ညှိနှိုင်ဖြေရှင်း ဆောင်ရွက်ခြင်း (၁)ကြိမ်ဆောင်ရွက်ခဲ့ပါတယ်။ လစဉ်လျာထားချက် များပြည့်မီအောင် ဆောင်ရွက်နိုင်ခဲ့ပါကြောင်း၊ စစ်ကိုင်းတိုင်းဒေသကြီး စားသုံးသူရေးရာကော်မတီ အဖွဲ့ဝင်များအနေဖြင့် စားသုံးသူပြည်သူများက စားသုံးသူအခွင့်အရေး(၈)ချက်ပါ မူလရပိုင်ခွင့်များ အပြည့်အဝရရှိနိုင်ရေးအတွက် စားသုံးသူပညာပေးခြင်းလုပ်ငန်းများနဲ့ စားသုံးသူနစ်နာမှုများရှိပါက တိုင်ကြားတတ်စေဖို့၊ တိုင်ကြားလာတဲ့အခါ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းဖြေရှင်းပေးနိုင်ဖို့ ဝိုင်းဝန်း ဆောင်ရွက်ပေးကြဖို့ တိုက်တွန်းလိုပါကြောင်း၊ ကော်မတီအတွင်းရေးမှူး တိုင်းဒေသကြီး စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူး ဦးခမ်လျှန်စွမ်းက စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းသည် ပြည်သူအတွက် အထူးလိုအပ်ပါကြောင်း၊ စားသုံးသူပြည်သူများနစ်နာမှုရှိက တိုင်ကြားလာမှုရှိစေရေးနှင့် စားသုံးသူ ကာကွယ်ပေးရေးဥပဒေနှင့်အညီ ညှိ့နှိုင်းဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခြင်းများ၊ အွန်လိုင်းစနစ်သုံးစွဲမှုများ စိစစ် ကြပ်မတ်ဆောင်ရွက်ခြင်းများ ဆောာင်ရွက်ရန်လိုအပ်ကြောင်း၊ ယခင်ယခု လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်မှုများ နှိုင်းယှဥ်ချက်များရှင်းလင်းဆွေးနွေးတင်ပြီး တက်ရောက်လာသော ကော်မတီအဖွဲ့ဝင်များက ဖြည့်စွက် ဆွေးနွေးခြင်းနှင့် အမှစာတင်ပြမှုအပေါ် ရှေ့ဆက်ဆောင်ရွက်မည့်လုပ်ငန်းများအား အစည်းအဝေး ဆုံးဖြတ်ချက်ချမှတ်၍ (၂/၂၀၂၅)ကြိမ်မြောက် စားသုံးသူရေးရာကော်မတီအစည်းအဝေးကို အောင်မြင်စွာကျင်းပဆောင်ရွက်နိုင်ခဲ့ပါသည်။
Doca(စစ်ကိုင်း)