ပြန်/ဆက်နှင့်ပူးပေါင်း၍ ဖျာပုံခရိုင် ၊ ဖျာပုံမြို့နယ်ရှိ ပြည်သူများအား စားသုံးသူကာကွယ်ရေးနှင့် Online Sale မှတ်ပုံတင်ခြင်းအား အသိပညာပေးဟောပြောခြင်း

Powered by Drupal

          ဧရာဝတီတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူး၏ လမ်းညွှန်မှုနှင့် ဖျာပုံခရိုင်ဦးစီးမှူးမှကြီးကြပ်၍ ဖျာပုံခရိုင်အတွင်းရှိ ဖျာပုံမြို့နယ် မြို့နယ်တာဝန်ခံရုံးမှ ဒေါ်အေးသီတာဇော်သည် ၁၅.၃.၂၀၂၅ ရက်နေ့ နံနက်(၁၀:၀၀)နာရီတွင် ဖျာပုံမြို့နယ် ပြန်ကြား ရေးနှင့် ပြည်သူ့ဆက်ဆံရေးဦးစီးဌာန မြို့နယ်ဦးစီးမှူးနှင့်ပူးပေါင်း၍ ဖျာပုံမြို့နယ်ပြန်ကြား ရေးနှင့် ပြည်သူ့ ဆက်ဆံရေးဦးစီးဌာနရုံးတွင် Talk Show  စီစဉ် ဆောင်ရွက်ခဲ့ကြောင်းသိရပါသည်။

            Talk Show ဟောပြောသည့်အစီအစဉ်တွင် ဖျာပုံမြို့နယ် မြို့နယ်တာဝန်ခံရုံးမှ ဒေါ်အေးသီတာဇော်က စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်ချက်များနှင့် စားသုံးသူ ကာကွယ်ရေးဥပဒေပါ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များ လိုက်နာရမည့်တာဝန်များနှင့် အခွင့်အရေးများ ၊  မိမိတို့ ဝယ်ယူရောင်းချသော ကုန်စည်နှင့်ဝန်ဆောင်မှုများ စားသုံးသူကာကွယ်ရေး ဥပဒေပါပြဌာန်း ချက်များနှင့် ကိုက်ညီသောကုန်စည်များကိုသာ မှာယူဝယ်ယူရောင်းချကြာရန်နှင့် ကုန်စည်များတွင် ကုန်အညွှန်း အမှတ်အသားပြည့်စုံစွာဖော်ပြပါရှိရမည့် အချက်အလက်များကို ရှင်းလင်းပြောကြား ခြင်း၊ မိမိတို့ ဝယ်ယူအသုံးပြုသောကုန်စည်နှင့် ဝန်ဆောင်မှုများကြောင့် နစ်နာဆုံးရှုံးမှုများ ဖြစ်ပေါ် လာပါက တိုင်ကြားခွင့်ရှိကြောင်းနှင့် တိုင်ကြားမှု လက်ခံဆောင်ရွက်ရေးစင်တာများ (CICC) ဖွင့်လှစ်ထားရှိမှု အခြေအနေများနှင့် ပြစ်မှုပြစ်ဒဏ်များအကြောင်း ၊ တိုင်ကြားနိုင်သည့် နည်းလမ်း များကို အသိပညာပေး ရှင်းလင်းဆွေးနွေးခြင်း၊  ထို့အပြင် အွန်လိုင်းရောင်းချခြင်းမှတ်ပုံတင် လက်မှတ်မရှိဘဲ အွန်လိုင်း အသုံးပြု၍ ကုန်စည်နှင့်ဝန်ဆောင်မှုများကို ရောင်းချခြင်း ကြော်ငြာခြင်း ပြုလုပ်ပါက မိမိတို့ စားသုံးသူ ရေးရာဦးစီးဌာနမှ မြေပြင်ကွင်းဆင်းစစ်ဆေးပြီး စစ်ဆေးတွေ့ရှိပါက အရေကြီးကုန် စည်နှင့်ဝန်ဆောင်မှု ဥပဒေအရ အရေးယူခံရမည်ဖြစ်ကြောင်းနှင့် အွန်လိုင်းရောင်း ချခြင်းနှင့် ပတ်သက်၍ မှတ်ပုံတင်လိုင်စင် လျှောက်ထားလိုပါက မိမိတို့ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနမှ ကူညီဆောင်ရွက်ပေးလျက်ရှိကြောင်းနှင့်  အွန်လိုင်းရောင်းချခြင်း မှတ်ပုံတင်လျှောက်ထားလိုပါက လိုအပ်သည့် အချက်အလက်များနှင့် အထောက်အထားများ မှတ်ပုံတင်ကြေးပေးသွင်းရမည့် ကုန်ကျ စရိတ်များအကြောင်း ရှင်းလင်းပြေားကြားခဲ့ပြီး စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ လုပ်ငန်းဆောင်ရွက် ချက်များကိုသိရှိလိုပါက Website တွင် ဝင်ရောက်လေ့လာနိုင်ကြောင်းနှင့် Consumer Call Center 1535 သို့ ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ကြောင်းကိုလည်း အသိပညာပေး ဟောပြောခဲ့ကြောင်းသိရပါသည်။

DOCA(ဧရာဝတီ)