ယနေ့အချိန်တွင် ရှေးယခင်ကထက် ပိုမို၍ အွန်လိုင်းစီးပွားရေးလုပ်ငန်းတစ်ခုသည် အောက်ပါအကြောင်းချင်းရာ(၃)ခုအတွက် အီလက်ထရောနစ်ကူးသန်းရောင်းဝယ်ရေးနှင့် ပတ်သက်သည့် အသိပညာစီမံခန့်ခွဲမှုကို လက်ခံလိုက်နာပီး ကျင့်သုံးရန်လိုအပ်သည်။
၁။ဝင်ငွေနှင့် အမြတ်ငွေ တိုးတက်မှုကို တွန်းအားပေးပါ။
နည်းပညာအရည်သွေးများမြင့်မားလာသည်နှင့်အမျှ အရည်အသွေးမြင့် အသိပညာစီမံခန့်ခွဲမှု ကိရိယာများဖြင့်၊ e-commerce လုပ်ငန်းသည် စျေးကွက်ထုတ်ကုန်အသစ်များကို ချဲ့ထွင်ရန်၊ ကုန်ပစ္စည်း အသစ်များကို စျေးကွက်ထဲသို့ အောင်မြင်စွာ စတင်ရန်နှင့် ထိုထုတ်ကုန်များကို ပိုမိုများပြားသော စားသုံးသူများထံဈေးကွက် ချဲ့ထွင်ရန် ဒေတာအချက်အလက်ကို အသုံးပြုခြင်းဖြင့် ချဲ့ထွင်နိုင်သည်။ ဒေတာအချက်အလက်များသည် စားသုံးသူများ၏ထုတ်ကုန်နှင့် ရောင်းအားကို တွန်းအား ပေးသည့် ထုတ်ကုန်ဝိသေသလက္ခဏာများနှင့် အင်္ဂါရပ်များကို ခွဲခြားသိမြင်နိုင်မည် ဖြစ်သည့်အတွက်ကြောင့် အီးမေးလ်ကမ်ပိန်းများ သို့မဟုတ် နဖူးစည်း ကြော်ငြာများတွင် ထည့်သွင်းရ မည့်ပုံများကို ရွေးချယ်ခြင်းကဲ့သို့သော စျေးကွက်ရှာဖွေရေးကြိုးပမ်းမှုများအပေါ် အပြုသဘောဆောင်သော ဩဇာသက်ရောက်မှုရှိစေသည်။ လုပ်ငန်းရှင်များမှ အချက်အလက်များကို ခွဲခြားစိတ်ဖြာပြီး တိကျသော ဆုံးဖြတ်ချက်ချမှတ်ရမည်။.
ထို့ပြင် ဝဘ်ဆိုက်ရောင်းချမှု၊ ကြော်ငြာမှုနှင့် အီးမေးလ်များအတွက် လမ်းကြောင်းသစ် ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာမှု၊ လမ်းကြောင်းလေ့လာမှုများရှိရမည်။ လျင်မြန်စွာ ကြီးထွားလာနေသော လုပ်ငန်းတစ်ခုအတွက် ဒေတာအချက်အလက်များသည် စားသုံးသူများထံ သက်ဆိုင်ရာ စျေးကွက်ချဲ့ထွင်ရန်အတွက် အဖိုးမဖြတ်နိုင်ပါ။
၂။ ပိုမိုတိကျသော စားသုံးသူပစ်မှတ်ထားခြင်း ဝယ်ယူသူဝယ်ယူမှုနှင့် ထိန်းသိမ်းစရိတ်များကို ထိန်းချုပ်ခြင်းသည် e-commerce လုပ်ငန်းများအတွက် ထိပ်တန်းဦးစားပေးခြင်း
ဝယ်ယူသူဝယ်ယူမှုနှင့် ထိန်းသိမ်းစရိတ်များကို ထိန်းချုပ်ခြင်းသည် e-commerce လုပ်ငန်းများအတွက် ထိပ်တန်းဦးစားပေးဖြစ်သည်။ အသိပညာစီမံခန့်ခွဲမှု ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာခြင်းမှ ကြော်ငြာကြိုးပမ်းမှုများကို လက်ရှိဖောက်သည်အသစ်များကို ဆွဲဆောင်နေစဉ်တွင် ပိုမိုထိရောက်စွာ စျေးကွက်ချဲ့ထွင်နိုင်ရန် ကူညီပေးသည်။ ပစ်မှတ်ထားလိုသော ပရိသတ်ထံမှ ပိုမိုသတိပေးချက်ရရှိရန် အီးမေးလ်ကမ်ပိန်းများကို အချိန်နှင့်စားသုံးသူများအခြေခံဖြင့် စတင်ဖန်တီးနိုင်ပါသည်။ ထို့အပြင် အမြဲတမ်း ဖောက်သည်များ ဖြစ်လာနိုင်ခြေပိုများသော စားသုံးသူများအတွက် ပိုမို၍လျော့ပေါ့သည့်ဈေးဖြင့် လျှော့စျေး ကမ်းလှမ်းချက်များကို ညွှန်ကြားနိုင်သည်။ စားသုံးသူ ပရိုဖိုင်းဆွဲခြင်းသည် ဖောက်သည်အခြေစိုက်ရင်းမြစ်အပေါ် အခြေခံ၍ အံဝင်ခွင်ကျ ထိန်းထားသည့် ကမ်ပိန်းများကို ဖန်တီးနိုင်သည် ။ ထုတ်ကုန်အသစ်ကို စမ်းသုံးရန် အလားအလာနည်းသော သုံးစွဲသူများအတွက် ပိုကြီးသောလျှော့စျေးများကို ပေးဆောင်နိုင်သော်လည်း ဝယ်ယူရန် အလယ်အလတ်သဘောထားရှိသည့် စားသုံးသူများအား ပိုမိုအလယ်အလတ်လျှော့စျေးများကို ပေးဆောင် နိုင်ပါသည်။
၃။ ပြောင်းလဲနိုင်သော ဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှုကုန်ကျစရိတ်များကို စီမံခန့်ခွဲခြင်း။
ခေါ်ဆိုမှုတိုင်းအတွက် ကုန်ကျစရိတ်ကို လျှော့ချခြင်းသည် ထိပ်တန်းဦးစားပေးဖြစ်သည်၊ သို့သော် ဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှုအရည်အသွေးကို ထိန်းသိမ်းထားရန်လိုသည်။ e-commerce အတွက် အသိပညာစီမံခန့်ခွဲမှုသည် ငှားရမ်းထားသော လေ့ကျင့်ရေး အေးဂျင့်များကို ကျွမ်းကျင်မှုရှိစေရန် ခေါ်ဆိုမှုစောင့်ကြည့်ခြင်းကို အသုံးပြုခြင်း နှင့် call centre software ကျွမ်းကျင်စွာအသုံးပြုနိုင်ခြင်း စသည်တို့ကို ကူညီပေးပါသည်။ ထို့အပြင် ဝယ်ယူသူများနှင့် အပြန်အလှန်ဆက်ဆံရန်အတွက် ဆက်သွယ်ရေး ပစ္စည်းကိရိယာများ၊ လုပ်ငန်းသုံးကိရိယာများကို နည်းပညာမြှင့်ခြင်းများ၊ ခေတ်နှင့်အညီဝယ်ယူအသုံးပြုပြိး အကောင်းဆုံးဖြစ်အောင် ပြုလုပ်ထားရမည်။ ဤအရာများသည် e-commerce အတွက် အသိပညာစီမံခန့်ခွဲမှုသည် ထိရောက်မှုတိုးတက် စေရန်အတွက် အလွန်အကျိုးရှိသော ထိပ်တန်းအကြောင်းရင်း အချို့မျှသာဖြစ်သည်။ အထက်ပါ အချက်အလက်များကိုလိုက်နာခြင်းဖြင့် ရလာဒ်အနေဖြင့် လုပ်ငန်းတစ်ခုသည် အမြတ်အစွန်းများကို ပိုမိုလွယ်ကူစွာ ချဲ့ထွင်နိုင်ခြင်း၊ ပိုမိုကောင်းမွန်သော ပစ်မှတ်ဖောက်သည်များရရှိနိုင်ခြင်း ဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှု၏ ပြောင်းလဲနိုင်သော အသုံးစရိတ်များကို ထိန်းချုပ်နိုင်ခြင်းစသည့် အကျိုးကျေးဇူးများရရှိနိုင်သည်။
Source- https://kmslh.com/blog/3-reasons-why-ecommerce-must-have-knowledge-management/
DOCA(မန္တလေး)