Main menu

အခြေခံပညာမူလတန်းကျောင်း ထိပ်ဝကြီး-ရှမ်းစု ကျောင်းသား/ကျောင်းသူ များကို စားသုံးသူကာကွယ်ရေး အသိပညာပေးဟောပြောခြင်း

Powered by Drupal

(၆.၂.၂၀၂၅) ရက်နေ့ နံနက် (၁၃:၀၀)နာရီမှ (၁၁:၃၀) နာရီအချိန်ထိ အမှတ်(၂) အခြေခံပညာ မူလတန်း ကျောင်း၊အ.မ.က(တောင်ပိုင်း)၊ ညောင်တုန်းမြို့နယ် ရှမ်းစုကျောင်းတွင် ကျောင်းသား/ကျောင်းသူ-၈၀ ဦးနှင့် ဆရာ/ဆရာမ- (၅)ဦး တို့အား စားသုံးသူကာကွယ်ရေး သိကောင်းစရာများအကြောင်းကို မြို့နယ် ပြန်ကြား ရေးနှင့် ပြည်သူ့ဆက်ဆံရေးဦးစီးဌာနနှင့်အတူ အသိပညာပေးဟောပြောခဲ့ကြသည်။

အဆိုပါဟောပြောပွဲတွင် ကျောင်းအုပ်ဆရာမကြီး က အဖွင့်အမှားစကားပြောကြားခဲ့ပြီး ညောင်တုန်းမြို့နယ် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနက ဒေါ်ချိုမီဇင် ဒု-ဦးစီးမှူးက ကျောင်းသူကျောင်းသူများကို စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေကို ၂၀၁၉ခုနှစ် မတ်လ(၁၅)ရက်နေ့တွင် အခန်း(၂၅)ခန်း၊ ပုဒ်မ(၈၄)ခုဖြင့် ပြဌာန်းခဲ့ကြောင်း၊ ကမ္ဘာစားသုံးသူများအခွင့်အရေးနေ့ကို မတ်လ ၁၅ရက်နေ့ နှစ်တိုင်း ပြုလုပ်ကျင်းပ ဆောင်ရွက်လျှက်ရှိကြောင်း၊ စားသုံးသူစကားရပ်၏ အဓိပ္ပာယ်ဖွင့်ဆိုချက်၊ စားသုံးသူအခွင့်အရေးနှင့် တာဝန်များအကြောင်း၊ ကုန်အညွှန်းအမှတ်အသားဖော်ပြခြင်းနှင့်စပ်လျှဉ်း၍ ကုန်စည်အုပ်စုအလိုက် သတ်မှတ်ချက်များအကြောင်း၊ ပြစ်မှုပြစ်ဒဏ်များအကြောင်း၊ စားသုံးသူတို့အနေဖြင့် အသင့်စားမုန့်များ ဝယ်ယူစားသုံးရာတွင် ထုတ်လုပ်သည့်ရက်စွဲနှင့်သက်တမ်းကုန်ဆုံးရက်များအဓိက ကြည်ရှုပြီးမှ ရွေးချယ်ဝယ်ယူရန်၊  စားသုံးသူတို့အနေဖြင့် ကုန်စည် သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုများနှင့် စပ်လျဉ်း၍ နစ်နာဆုံးရှုံးမှုများရှိပါက စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ တိုင်ကြားနိုင်မည်နည်း လမ်း(၇)မျိုးရှိသည့်အနက် အလွယ်ကူဆုံး Consumer Call Centerကို ခေါ်ဆို၍ တိုင်းကြားနိုင်မည် ဖြစ်ကြောင်းကို အကျယ်တဝင့် ရှင်းလင်းဟောပြောခဲ့ပြီး စားသုံးသူကာကွယ်ရေး လက်ကမ်းစာစောင် များဖြန့်ဝေခဲ့ကြောင်း သိရသည်။

DOCA (ဧရာဝတီ)