Main menu

စစ်တွေမြို့ မောလိပ်ရပ်ကွက်၊ အ ထ က (ခွဲ) စာသင်ကျောင်း၌ စားသုံးသူကာကွယ်ရေး အသိပညာပေးဟောပြောပွဲပြုလုပ်

Powered by Drupal

       ရခိုင်ပြည်နယ် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန ၊ စစ်တွေခရိုင်ဦးစီးမှူး ဦးမောင်လှဝင်းနှင့်  မြို့နယ် ဦးစီးမှူး  ဦးသိန်းအောင်တို့သည် (FDA ၊ ကျန်းမာရေး၊ စည်ပင်၊ ထွေ/အုပ် ၊ ပညာရေး) စသော မိတ်ဖက် ဌာနများနှင့် ပူးပေါင်း၍ စစ်တေွမြို့ ၊ မောလိပ်ရပ်ကွက်၊ အ ထ က (ခွဲ) စာသင်ကျောင်း၌ (၂၁-၁၀-၂၀၂၂) ရက်နေ့ နံနက်(၁၀:၀၀)နာရီမှ (၁၂:၃၀) နာရီထိ စားသုံးသူကာကွယ်ရေး၊ အစားအသောက် ဘေးအန္တရာယ် ကင်းရှင်းရေးနှင့် ပတ်သက်၍ အသိပညာပေးဟောပြောပွဲ ကျင်းပပြုလုပ်ခဲ့ပါသည်။

     အဆိုပါ အသိပညာပေးဟောပြောပွဲတွင် အ ထ က (ခွဲ) ကျောင်းအုပ်ဆရာမကြီး ဒေါ်အေးအေးနိုင် မှ ကျောင်းသူ/ကျောင်းသားများသို့ အဖွင့်အမှာစကားပြောကြားပြီး အစားအသေက်နှင့်ဆေးဝါးကွပ်ကဲ ရေးဦးစီးဌာန(FDA)ဒေါ်အေးအေးမြင့်(ဒု-ကြီးကြပ်ရေးမှူး)မှ ဓါတုဆိုးဆေး(၄)မျိုး နှင့် ဓါတုတာရှည်ခံ ဆေး(၄)မျိုး၏ အဓိပ္ပာယ်ဖွင့်ဆိုချက်နှင့် သတ်မှတ်ပမာဏထက် ပိုမိုသုံးစွဲသော အစားအသောက်များ အား သုံးစွဲမှုမပြုလုပ်ရန်နှင့် ၎င်းဌာနမှထုတ်ပြန်ထားသည့် စားသုံးရန် မသင့်သော အစားအသောက် များအား ဝယ်ယူစားသုံးရန်မပြုရေးအား Power Point ဖြင့်ပြသဟောပြောဆွေးနွေးပါသည်။

   ၎င်းနောက် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန စစ်တွေခရိုင်ဦးစီးမှူး ဦးမောင်လှဝင်းနှင့် စစ်တွေ မြို့နယ်ဦးစီးမှူး ဦးသိန်းအောင်တို့မှ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ မျှော်မှန်းချက်(Vision) စားသုံးသူ များလုံခြုံစိတ်ချရမှုရှိစေရန် ၊ ရည်မှန်းချက်(Mission)(၄)ရပ်အား ချပြဆွေးနွေးပြီး ရည်မှန်းချက်ပါ (၁) စားသုံးသူအခွင့်အရေးနှင့် အကျိုးစီးပွားကာကွယ်ရေးဆောင်ရွက်ရန်ဖြစ်သည့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေ(၂၀၁၉) ၊ အခန်း(၉) စားသုံးသူ၏အခွင့်အရေး(၈)ချက်နှင့် တာဝန်(၄)ချက်အား ဥပမာပေး၍ ချပြဆွေးနွေးခြင်း ၊ (၂) ထုတ်ကုန်များလုံခြုံစိတ်ချရမှုရှိစေရေး ဆောင်ရွက်ဖြစ်သည့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေ၊ အခန်း(၁၈) ပုဒ်မ(၄၁၊ ၄၂၊ ၄၃) ပြဌာန်းချက်ပါ အချက်များအား ဥပမာပေး၍ ချပြဆွေးနွေးပြီး (၃) ကုန်စည်နှင့်ဝန်ဆောင်မှုများ၏ အရည်အသွေးစီမံခန့်ခွဲမှုနှင့် သုတေသနဖွံ့ဖြိုးမှုလုပ်ငန်းများ ဆောင်ရွက်ရန်နှင့် (၄) ပြည်တွင်းကုန်သွယ်မှုဖွံ့ဖြိုးမှုနှင့် သုတေသန လုပ်ငန်းများဆောင်ရွက်ရန်ကိစ္စရပ်များအား အကျယ်တဝင့် ချပြဆွေးနွေးပြီး ၊ စားသုံးသူအခွင့်အရေး များအရ စားသုံးသူနစ်နာဆုံးရှုံးမှုနှင့်စပ်လျဉ်း၍ ကိစ္စရပ်များ ပေါ်ပေါက်ပါက တိုင်ကြားနိုင်သည့် အခွင့်အရေးရှိသည့်အတွက် စားသုံးသူသတင်းအချက်အလက်ပြန်ကြားရေးနှင့် တိုင်ကြားမှုလက်ခံ ဆောင်ရွက်ရေးစင်တာ (CICC)များဖွင့်လှစ်ထားပါကြောင်းနှင့် ကုန်စည်(သို့မဟုတ်) ဝန်ဆောင်မှုနှင့် စပ်လျဉ်းသည့် အသိပညာဗဟုသုတများ အခွင့်အရေးများနှင့် လိုအပ်သော အချက်အလက်များကို သိရှိလေ့လာနိုင်ခွင့်ရှိစေရေးအတွက် Website ဖြစ်သည့်  www.doca.gov.mm နှင့် doca myanmar mobile appilication တွင် ဝင်ရောက်လေ့လာနိုင်ရေးနှင့် တိုင်ကြားနိုင်သည့် နည်းလမ်းများအား ချပြဆွေးနွေး‌ဟောပြောခဲ့ပါကြောင်း သတင်းရရှိပါသည်။

DOCA(ရခိုင်)