စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသည် စားသုံးသူတိုင်ကြားမှုများနှင့် စပ်လျဥ်း၍ လက်ခံဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုနှင့် အရေးယူမှုဆိုင်ရာလုပ်ငန်းစဥ်ကို အကောင်အထည်ဖော်ဆောင်ရွက်နိုင်ရန်အလို့ငှာ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေ ပုဒ်မ ၈၃၊ ပုဒ်မခွဲ(ခ)အရ အပ်နှင်းထားသော လုပ်ပိုင်ခွင့်ကို ကျင့်သုံး၍ ဤညွှန်ကြားချက်ကို ထုတ်ပြန်လိုက်သည်။
စားသုံးသူတိုင်ကြားမှုများနှင့် စပ်လျဥ်း၍ လက်ခံဖြေရှင်း ဆောင်ရွက်မှုနှင့် အရေးယူမှုဆိုင်ရာ ညွှန်ကြားချက်
Powered by Drupal