စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ မကွေး/ချောက်ခရိုင်၊ ချောက်မြို့နယ်တာဝန်ခံ ဒေါ်မြတ်မြတ်မိုး (ဌာနခွဲစာရေး)သည် ပြန်ကြားရေးနှင့်ပြည်သူ့ဆက်ဆံရေးဦးစီးဌာနနှင့်ပူးပေါင်း၍ (၁.၃.၂၀၂၃)ရက်နေ့ နံနက်(၁၀:၀၀)နာရီတွင် လူထုအခြေပြုဗဟိုဌာန(Community Center)၌ စားသုံးသူကာကွယ်ရေး အသိပညာပေး (Talk Show) ဆောင်ရွက်ခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။
ရှေးဦးစွာ မြို့နယ်ပြန်ကြားရေးနှင့် ပြည်သူ့ဆက်ဆံရေးဦးစီးဌာန၊ ဦးစီးအရာရှိ ဒေါ်သိမ့်ဝါက စားသုံးသူပြည်သူများအနေဖြင့် ကုန်စည်နှင့်ဝန်ဆောင်မှုများကြောင့် နစ်နာဆုံးရှုံးမှုများမဖြစ်ပေါ်စေရေး၊ ဘေးအန္တရာယ်ကင်းရှင်းစေရေးအတွက် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန “စားသုံးသူကာကွယ်ပေးရေးလုပ်ငန်းများ” ဆောင်ရွက်ပေးနေမှုအခြေအနေများကို ပြည်သူများသိရှိနိုင်စေရန် ရည်ရွယ်၍ အသိပညာပေး (Talk Show) အစီအစဉ်ကို တင်ဆက်ပေးခြင်းဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပါသည်။
ဆက်လက်၍ ချောက်မြို့နယ်တာဝန်ခံဒေါ်မြတ်မြတ်မိုးက စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနအနေဖြင့် ပြည်တွင်းကုန်သွယ်မှုဖွံ့ဖြိုးရေးနှင့်စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းများဖြင့် နိုင်ငံ့စီးပွားရေးဖွံ့ဖြိုး တိုးတက်စေရန် မျှော်မှန်းချက်ဖြ့ စားသုံးသူအခွင့်အရေးနှင့်အကျိုးစီးပွားကာကွယ်ရေးဆောင်ရွက်ရန်၊ ကုန်စည်နှင့်ဝန်ဆောင်မှုများ လုံခြုံစိတ်ချရမှုရှိစေရေးဆောင်ရွက်ရန်၊ ကုန်စည်အရည်အသွေးဆိုင်ရာစိစစ်ကြပ်မတ်မှုလုပ်ငန်းများဆောင်ရွက်ရန်၊ ပြည်တွင်းကုန်သွယ်မှုဖွံ့ဖြိုးရေးနှင့်စျေးကွက်သုတေသန လုပ်ငန်းများဆောင်ရွက်ရန် ရည်မှန်းချက်(၄)ချက်ဖြင့် အကောင်အထည်ဖော် ဆောင်ရွက်လျက် ရှိကြောင်း၊ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေ ၂၀၁၉ကို ပြဌာန်းဆောင်ရွက်လျက်ရှိပြီး ဥပဒေ၌ စားသုံးသူအခွင့်အရေး(၈)ချက်၊ တာဝန်(၄)ချက်၊ တားမြစ်ချက်များ၊ ပြစ်မှု၊ ပြစ်ဒဏ်တို့ ပါဝင်ကြောင်း စားသုံးသူများ ၏ နစ်နာဆုံးရှုံးမှုတစ်ရပ်ရပ်ကို တိုင်ကြားလိုပါကတိုင်ကြားနိုင်သည့်နေရာများ၊ တိုင်ကြားနိုင်သူများ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားနိုင်သည့် Website, Facebook page များ၊ Call Center No များအား ပြည်သူများ သိရှိနိုင်စေရေး ဆွေးနွေးပြောကြားခဲ့ကြောင်းသိရှိရပါသည်။
DOCA(မကွေး)