(၁၀.၃.၂၀၂၃) ရက်နေ့၊ နံနက်(၀၉:၄၅)အချိန်တွင် ဧရာဝတီတိုင်းဒေသကြီး၊ ဓနုဖြူမြို့နယ် ဇကာကြီး၊ ကပ်ခိုကျေးရွာဘုန်းတော်ကြီးကျောင်းတွင် တောင်သူ(၁၅၈)ဦးအား မိတ်ဖက်ဌာနများနှင့် အတူ စားသုံးသူကာကွယ်ရေး အသိပညာပေးဟောပြောခဲ့ကြပါသည်။
အဆိုပါ ဟောပြောပွဲတွင် မိတ်ဖက်ဌာနဆိုင်ရာများမှ အသီးသီးဟောပြောဆွေးနွေးခဲ့ကြပြီးနောက် မြို့နယ်စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မြို့နယ်ဦးစီးမှူး ဦးဝင်းမင်းစိုးက တောင်သူများအား စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေ (၂၀၁၉)အကြောင်းနှင့် စားသုံးသူများအနေဖြင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေး လုပ်ငန်းစဉ်များအကြောင်းကို သိရှိနားလည်ထားရန်၊ စားသုံးသူအခွင့်အရေး၊ လိုက်နာရမည့်တာဝန်များ၊ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်လိုက်နာရမည့်တာဝန်များ၊ ကုန်စည်နှင့် ဝန်ဆောင်မှု၏ အဓိပ္ပာယ်၊ နစ်နာဆုံးရှုံးမှု၏ အဓိပ္ပာယ်၊ ကုန်အညွှန်းအမှတ်အသားအကြောင်းကို နားလည်စေရန်၊ စားသုံးသူနှင့်လုပ်ငန်းရှင်အကြား စားသုံးသူတို့၏ အခွင့်အရေး နစ်နာဆုံးရှုံးမှု နှင့်စပ်လျဉ်း၍ ၂၀၂၁ခုနှစ် အောက်တိုဘာလမှ ၂၀၂၂ခုနှစ် မတ်လအထိ တိုင်းဒေသကြီး/ ပြည်နယ်ရုံး/ခရိုင် CICCများ၏ စားသုံးသူ တိုင်ကြားမှုများအပေါ် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ထားရှိမှုအခြေအနေများကို သိရှိစေရန် အကျယ်တဝင့်ရှင်းလင်းဆွေးနွေးပြီးနောက် စားသုံးသူသည် ကုန်စည်နှင့်ဝန်ဆောင်မှုနှင့် စပ်လျဉ်း၍ အမှန်တကယ်နစ်နာ ဆုံးရှုံးမှုရှိလာပါက စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားနိုင်မည့် နည်းလမ်းပုံစံများ၊ Online မှတဆင့် တိုင်ကြားလိုသူပြည်သူများအနေဖြင့် DOCA Website၊ DOCA Myanmar မိုဘိုင်း app တို့မှာပါသော Consumer Complaint System တိုင်ကြားလွှာပုံစံပါ အချက်အလက်ဖြည့်သွင်း၍လည်းကောင်း၊၊ Consumer Call Center 1535 သို့လည်းကောင်း၊ CICC စင်တာများ၊ လိပ်စာနှင့်ဖုန်းနံပါတ်များသို့လည်းကောင်း တိုင်ကြားနိုင်ပါကြောင်း ရှင်းလင်းပြောကြားပြီး လုပ်ငန်းရှင်များက သိရှိလိုသည် များမေးမြန်းမှုကို ပြန်လည် ဖြေကြားကာ တောင်သူ (၁၅၈)ဦး တက်ရောက်ခဲ့ကြောင်း သတင်းရရှိပါသည်။
DOCA(ဧရာဝတီ)