Main menu

စစ်ကိုင်းတိုင်းဒေသကြီးတွင် ၂၀၂၂-၂၀၂၃ဘဏ္ဍာနှစ်အတွင်း စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းများ ကျယ်ကျယ်ပြန့်ပြန့်ဆောင်ရွက်နိုင်ခဲ့

Powered by Drupal

      စစ်ကိုင်းတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနအနေဖြင့် “စားသုံးသူအခွင့်အရေးဦးစားပေး” ဆိုသောဆောင်ပုဒ်နှင့်အညီ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းများအား ဘဏ္ဍာနှစ်အလိုက် ကျယ်ကျယ်ပြန့်ပြန့်ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။ ထိုသို့ဆောင်ရွက်ရာတွင် စားသုံးသူများအား မိမိတို့ရသင့် ရထိုက်သည့် အခွင့်အရေးများ၊ စားသုံးသူနစ်နာမှုများနှင့် ပတ်သက်၍ ဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားနိုင်မည့်နည်းလမ်းများကို သိရှိကြစေရန် စားသုံးသူအသိပညာပေးဟောပြောပွဲ ကျင်းပပြုလုပ်ကာ ဆွေးနွေးဟောပြောခြင်း၊ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များအနေဖြင့် ၎င်းတို့လိုက်နာရမည့် ကျင့်ဝတ်များ၊ စည်းကမ်းများနှင့် တာဝန်ဝတ္တရားများအား သိရှိလိုက်နာစေရန်ရည်ရွယ်၍ လုပ်ငန်းရှင်တွေ့ဆုံအသိပညာပေးဆွေးနွေးခြင်း၊ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များ သက်ဆိုင်ရာ ကဏ္ဍအလိုက် ပြဌာန်းထားသော ဥပဒေနှင့် အမိန့်ညွှန်ကြားချက်များကို လိုက်နာဆောင်ရွက်ကြစေရေးနှင့် ရှေ့ဆက်ဆောင်ရွက်မည့် အစီအမံများအား ဆွေးနွေးဖော်ထုတ်နိုင်ရေးအတွက် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များနှင့် မိတ်ဖက်ဌာနဆိုင်ရာများအား ဖိတ်ခေါ်၍ အလုပ်ရုံဆွေးနွေးပွဲများပြုလုပ်ခြင်း၊ ဈေးကွက်အတွင်း ရောင်းချနေသော ကုန်စည်/ဝန်ဆောင်မှုများသည် စားသုံးသူအတွက်ဘေးအန္တရာယ်ကင်းရှင်းမှု ရှိ/မရှိ သိရှိစေရန် ရည်ရွယ်၍ ဈေးကွက်စောင့်ကြည့်စစ်ဆေးခြင်းများ၊ စားသုံးသူရေးရာကော်မတီမှ လုပ်ငန်းညှိနှိုင်းအစည်းအဝေး ကျင်းပခြင်းများ၊ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းများ ဆောင်ရွက်ရာတွင် လျှင်မြန်ချောမွေ့စေရန် လုပ်ငန်းကျွမ်းကျင်မှုသင်တန်းပို့ချခြင်းများ၊ စားသုံးသူနစ်နာဆုံးရှုံးမှုနှင့် စပ်လျဉ်း၍ တိုင်ကြားလာမှုများအား လက်ခံဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခြင်းများစသည့် လုပ်ငန်းများကို လျာထားချက်များ၊ အစီအမံများချမှတ်၍ ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။

        စစ်ကိုင်းတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနအနေဖြင့် အဆိုပါလုပ်ငန်းများအား လိုက်ပါဆောင်ရွက်လျက်ရှိရာ ၂၀၂၂-၂၀၂၃ ဘဏ္ဍာနှစ်၊ ဧပြီလမှ မတ်လအတွင်း စားသုံးသူအသိပညာပေး ဟောပြောပွဲကျင်းပခြင်း(၁၄၂)ကြိမ်၊ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များနှင့် တွေ့ဆုံဆွေးနွေးခြင်း (၃၆၀)ကြိမ်၊ စားသုံးသူရေးရာအလုပ်ရုံဆွေးနွေးပွဲကျင်းပခြင်း(၁)ကြိမ်၊ ဈေးကွက်စောင့်ကြည့်စစ်ဆေးခြင်း(၃၃၆)ကြိမ်၊ စားသုံးသူရေးရာကော်မတီအစည်းအဝေးကျင်းပခြင်း(၇)ကြိမ်၊ စားသုံးသူရေးရာလုပ်ငန်းကျွမ်းကျင်မှု သင်တန်းပို့ချခြင်း(၂)ကြိမ်နှင့် စားသုံးသူတိုင်ကြားမှုများအားဖြေရှင်း ဆောင်ရွက်ပေးခြင်း(၃)ကြိမ် စသည့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းများအား ဌာန၏ရည်ရွယ်ချက်၊ ရည်မှန်းချက်များနှင့်အညီ ကျယ်ကျယ်ပြန့်ပြန့် ဆောင်ရွက်နိုင်ခဲ့ကြောင်း သတင်းရရှိပါသည်။

DOCA(စစ်ကိုင်း)