၂၀၂၃ခုနှစ်၊ မေလ(၁၈)ရက်နေ့၊ နံနက် (၀၉:၃၀) နာရီအချိန်တွင် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ ကယားပြည်နယ်ဦးစီးမှူးရုံး အစည်းအဝေးခန်းမ၌ ကျင်းပပြုလုပ်သည့် ဝန်ထမ်းများ စားသုံးသူ ကာကွယ်ရေးဥပဒေနှင့်စပ်လျဉ်း၍ အသိပညာဗဟုသုတများ တိုးပွားစေရန်ရည်ရွယ်၍ “စားသုံးသူကာကွယ်ရေးအသိပညာပေးဆွေးနွေးပွဲ” ခေါင်းစဉ်ဖြင့် Thursday Talk အသိပညာပေးဆွေးနွေးပွဲ ကျင်းပဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ စုစုပေါင်းဝန်ထမ်း(၁၄)ဦး တက်ရောက်ခဲ့ပါသည်။
အဆိုပါ Thursday Talk အသိပညာပေးဆွေးနွေးပွဲတွင် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ ကယားပြည်နယ်ဦးစီးမှူးရုံးမှ ဒု-ဦးစီးမှူး ဒေါ်နော်ကြူကြူက စားသုံးသူကာကွယ်ရေးအသိပညာပေးဆွေးနွေးရာတွင် စားသုံးသူများအခွင့်အရေး(၈)ချက်၊ စားသုံးသူများ လိုက်နာရမည့် တာဝန်(၄) ချက်၊ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များ၏ တာဝန်(၁၁)ချက်တို့အား အသေးစိတ်ရှင်းလင်းခဲ့ပြီးနောက် ကုန်စည်နှင့်ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များမှ အာမခံချက်ပေးရမည့်အချက်များ၊ ကုန်စည် သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုနှင့်စပ်လျဉ်း၍ စားသုံးသူမှ တောင်းဆိုနိင်သည့်အခွင့်အရေးများ၊ နစ်နာဆုံးရှံးမှုများရှိပါက တိုင်ကြားနိုင်သည့်နည်းလမ်းများ၊ ကုန်အညွှန်းအမှတ်အသားဖော်ပြခြင်းနှင့်စပ်လျဉ်း၍ ဖော်ပြပါရှိရမည့်အချက်များ၊ တားမြစ်ချက်များနှင့် ပြစ်မှုပြစ်ဒဏ်များ၊ Online မှ တိုင်ကြားရာတွင် တိုင်ကြားမှုပုံစံအဆင့်ဆင့်တို့အား လက်တွေ့သရုပ်ပြခြင်း အစရှိသည်တို့ကို ရှင်းလင်းဆွေးနွေးခဲ့ရာ တက်ရောက်သည့် ဝန်ထမ်းများကလည်း သိလိုသည်များကို အပြန်အလှန် မေးမြန်းဆွေးနွေးခဲ့ကြပြီး (၁၀:၀၀)နာရီအချိန်တွင် Thursday Talk ဆွေးနွေးခြင်းအား အောင်မြင်စွာပြီးမြောက်ခဲ့ကြောင်းနှင့် Thursday Talk အသိပညာပေးဆွေးနွေးခြင်းဖြင့် ဝန်ထမ်းများ အသိပညာဗဟုသုတများတိုးပွားပြီး ဌာနလုပ်ငန်းများဆောင်ရွက်ရာတွင် အထောက် အကူဖြစ်ကြောင်း သိရှိရပါသည်။
DOCA (ကယား)