Main menu

ကားထုတ်လုပ်ရေးကုမ္မဏီ Volvo သည် ၂၀၃၀တွင် EV များသာရောင်းချရန် အစီအစဉ်ကိုဖျက်သိမ်း

Powered by Drupal

         ကားကုမ္ပဏီ Volvo သည် ၂၀၃၀တွင် လျှပ်စစ်ကားများသာ အပြည့်အဝထုတ်လုပ်ရန် ရည်မှန်းထားသည်ကို စွန့်လွှတ်လိုက်ကြောင်းကြေညာခဲ့ပြီး ထိုနေ့တွင် ဟိုက်ဘရစ်ကားတချို့ကိုလည်းရောင်းချနိုင်မည်ဟု မျှော်လင့်ထားကြောင်းပြောကြားခဲ့သည်။ ကားထုတ်လုပ်သူသည် လွန်ခဲ့သည့်သုံးနှစ်က ကြေညာခဲ့သည့်ပစ်မှတ်ကို စွန့်လွှတ်ရန်ဆုံးဖြတ်ခဲ့ခြင်းအတွက် ပြောင်းလဲလာသော စျေးကွက်အခြေအနေများကိုအပြစ်တင်ခဲ့သည်။ လျှပ်စစ်ကားများ (EVs) များအတွက် အဓိကစျေးကွက်တချို့တွင် ဝယ်လိုအားနှေးကွေးခြင်း နှင့် တရုတ်နိုင်ငံမှထုတ်လုပ်သော EV များပေါ်တွင် ကုန်သွယ်မှုအခွန်စည်းကြပ်မှုများကြောင့် မသေချာမရေရာမှုများနှင့်ကြုံတွေ့နေသည်။ အစဉ်အလာအားဖြင့် ၎င်း၏ပတ်ဝန်းကျင်ဆိုင်ရာ အထောက်အထားများကို ပြောင်ပြောင်မြောက်မြောက်ထုတ်ဖော်ပြသခဲ့သည့် Volvo သည် ၎င်းတို့၏ EV ရည်မှန်းချက်များကို ဆက်လက်လုပ်ဆောင်ရန်အခြားသော အဓိကကားထုတ်လုပ်သူ General Motors နှင့် Ford တို့နှင့်ချိတ်ဆက်ခဲ့သည်။ Volvo သည် ၂၀၃၀တွင် ၎င်း၏ ထုတ်လုပ်မှု၏ အနည်းဆုံး ၉၀% ကို လျှပ်စစ်ကားများနှင့် plug-in hybrid နှစ်မျိုးလုံးဖြင့်ဖွဲ့စည်းထားရန် မျှော်လင့်ထားသည်။ ဆွီဒင်ကုမ္ပဏီသည် လျှပ်စစ်အကူအညီအကန့်အသတ်ဖြင့်သာလွန်သော သာမန်ကားများဖြစ်သည့် အပျော့စား hybrid ဟုခေါ်သော အနည်းအကျဉ်းကိုလည်းရောင်းချနိုင်သည်။ "ကျွန်ုပ်တို့၏အနာဂတ်သည် လျှပ်စစ်ဖြစ်သည်" ဟု Volvo ၏အမှုဆောင်အရာရှိချုပ် Jim Rowan က ထုတ်ပြန်ချက်တစ်ခုတွင် "ကျွန်ုပ်တို့၏အနာဂတ်သည် လျှပ်စစ်ဖြစ်ကြောင်း ကျွန်ုပ်တို့၏ယုံကြည်ချက်၌ ပြတ်သားစွာယုံကြည်ပါသည်။ "သို့သော်လည်း လျှပ်စစ်အသွင်ကူးပြောင်းမှုသို့ကူးပြောင်းမှုသည် တစ်ပြေးညီမဟုတ်ကြောင်းနှင့် ဖောက်သည်များနှင့် စျေးကွက်များသည် ကွဲပြားခြားနားသော အမြန်နှုန်းဖြင့်ရွေ့လျားနေသည်မှာ ထင်ရှားသည်။"

           အားသွင်းခြင်းဆိုင်ရာ အခြေခံအဆောက်အအုံများဖွံ့ဖြိုးမှုနှေးကွေးခြင်းနှင့် စားသုံးသူမက်လုံးများရုပ်သိမ်းခြင်း စသည့်အချက်များကြောင့် EV များအတွက် စီးပွားရေးအခြေအနေသည် ပြောင်းလဲသွားကြောင်း ကုမ္ပဏီကပြောကြားခဲ့သည်။ ဂျာမနီကဲ့သို့သောနိုင်ငံများတွင် ဝယ်ယူမှုများအတွက် ထောက်ပံ့ကြေးများကုန်ဆုံးသွားခြင်းကြောင့် အထူးသဖြင့် ဥရောပတွင် EV ကားများ ၀ယ်လိုအားနှေးကွေးမှုကိုခံစားခဲ့ရသည်။ ဥရောပသမဂ္ဂတဝှမ်းတွင် EV ကားများမှတ်ပုံတင်မှုသည် ဇူလိုင်လတွင် ၁၁ရာခိုင်နှုန်းနီးပါးကျဆင်းသွားကြောင်း ဥရောပမော်တော်ယဉ်ထုတ်လုပ်သူများအသင်းမှသိရသည်။ Volvo သည် တရုတ်ကားကုမ္ပဏီကြီး Geely မှ အများစုပိုင်ဆိုင်ပြီး တရုတ်နိုင်ငံတွင် စက်ရုံများကိုအသုံးပြုသောကြောင့် ဥရောပနှင့် မြောက်အမေရိကရှိ တရုတ်လုပ် EV ကားများတင်သွင်းမှုအပေါ် အခွန်ကောက်ခံမှုများလည်းထိခိုက်မည်ဖြစ်သည်။ အမေရိကန်နှင့် အီးယူတို့က အလားတူကြေညာပြီးနောက် တရုတ်နိုင်ငံလုပ် လျှပ်စစ်ကားများတင်သွင်းမှုအပေါ် 100% အခွန်စည်းကြပ်ရန် ကနေဒါက ပြီးခဲ့သည့်သီတင်းပတ်တွင်ကြေညာခဲ့သည်။ အနောက်နိုင်ငံတွေက "တရုတ်နိုင်ငံအနေဖြင့် သူ၏ EV လုပ်ငန်းကို ထောက်ပံ့ပြီး ကားထုတ်လုပ်သူများကို တရားမျှသောအခွင့်ကောင်းကိုပေးတယ်ဟု" စွပ်စွဲထားပါသည်။ တရုတ်နိုင်ငံသည် အဆိုပါစွပ်စွဲချက်များကိုပယ်ချခဲ့ပြီး အခွန်စည်းကြပ်မှုကို "ခွဲခြားဆက်ဆံခြင်း" အဖြစ်ဝေဖန်ခဲ့သည်။ Ford သည် ၎င်း၏ EV ရည်မှန်းချက်များကို ပြန်လည်ချဲ့ထွင်ခဲ့သည်။ ပြီးခဲ့သောလတွင် အမေရိကန်ကားကုမ္ပဏီကြီးသည် လျှပ်စစ်စွမ်းအင်သုံး အားကစားသုံးယာဉ်များ (SUV) များအတွက် အစီအစဉ်များကိုဖျက်သိမ်းလိုက်ပြီး ၎င်း၏နောက်ထပ်လျှပ်စစ်ပစ်ကပ်ထရပ်ကားမိတ်ဆက်ခြင်းကို ရွှေ့ဆိုင်းလိုက်ကြောင်းကြေညာခဲ့သည်။ ၎င်း၏ပြိုင်ဘက် General Motors သည် ပြီးခဲ့သောနှစ်တွင် EV ထုတ်လုပ်မှုပန်းတိုင်များကိုဖြတ်တောက်ခဲ့သည်။

SOURCES-BBC News

DOCA(မန္တလေး)