Main menu

ထိုင်းနိုင်ငံ၏ ကားထုတ်လုပ်မှု ရည်မှန်းချက်လွဲချော်

Powered by Drupal

ပြည်တွင်းရောင်းချမှုနှင့် တင်ပို့မှုထိုးကျခဲ့သောကြောင့် ၂၀၂၄ခုနှစ်တွင် ထိုင်းနိုင်ငံ၏ စုစုပေါင်းကားထုတ်လုပ်မှုသည် ရည်မှန်းချက်ဖြစ်သည့် အစီးရေ ၁.၇ သန်းရရှိရန်မဖြစ်နိုင်ခြင်းကြောင့် ထိုင်းနိုင်ငံစက်မှုလုပ်ငန်းအဖွဲ့ချုပ် (FTI) အနေဖြင့် ယခုနှစ်တွင် ရည်မှန်းချက်ကို ဒုတိယအကြိမ်အဖြစ် ပြန်လည်စိစစ်သတ်မှတ်ရန် ယူဆရကြောင်းသိရပါသည်။ ထိုကျဆင်းမှုနှင့်ပတ်သက်၍ အောက်တိုဘာလကုန်ပိုင်းတွင် FTI ၏ မော်တော်ကားလုပ်ငန်းအသင်းမှ အဖွဲ့ဝင်များက ဆွေးနွေးကြမည်ဖြစ်ပြီး ရည်မှန်းချက်အသစ်ကို နိုဝင်ဘာလတွင်ကြေညာရန် မျှော်လင့်ရကြောင်း အသင်း၏ ဒုတိယဥက္ကဋ္ဌနှင့် ပြောခွင့်ရပုဂ္ဂိုလ်ဖြစ်သူ Surapong Paisitpatanapong ကပြောကြားခဲ့ပါသည်။ ဇူလိုင်လတွင် အသင်းသည် ကားထုတ်လုပ်မှုရည်မှန်းချက်ကို ၁.၉ သန်းမှာ ၁.၇ သန်းထိလျှော့ချခဲ့ကြောင်းသိရပါသည်။ ထိုစဉ်က အသင်းသည် ပြည်တွင်းရောင်းချရန်အတွက် ကားထုတ်လုပ်မှုရည်မှန်းချက်ကို ၇၅၀၀၀၀ မှ ၅၅၀၀၀၀ ထိလျှေ့ချခဲ့သော်လည်း တင်ပို့ရန်အတွက် ကားထုတ်လုပ်ခြင်းကို မူလရည်မှန်းထားသည့် အစီးရေ ၁.၁၅ သန်းတွင် ဆက်လက်ထားရှိခဲ့ကြောင်းသိရပါသည်။ Mr. Surapong က ပြည်တွင်းရောင်းချရန် ထုတ်လုပ်မှုရည်မှန်းချက်ကို ဆက်လက်ဖြတ်တောက်သင့်ပြီး ယခုအချိန်တွင် တင်ပို့ရန်အတွက် ထုတ်လုပ်မှုရည်မှန်းချက်ကို ဖြတ်တောက်ရန်လိုအပ်ကြောင်းနှင့် တင်ပို့မှုလျှော့ချခြင်းသည် လုပ်ငန်းအား သက်ရောက်မှုစတင်ခဲ့ကြောင်းပြောကြားခဲ့ပါသည်။ ယခုနှစ်၏ ပထမ ၉လတာကာလတွင် ထိုင်းနိုင်ငံ၏ ပြည်ပသို့ ကားတင်ပို့မှုသည် အစီးရေ ၇၆၈၈၈၇စီးဖြင့် ၂၀၂၃ခုနှစ်၏ တူညီသည့်ကာလထက် ၆.၄% ကျဆင်းခဲ့ပြီး ပြည်တွင်းကားရောင်းချရမှုမှာ အစီးရေ ၄၃၈၆၅၉စီးဖြင့် ၂၀၂၃ခုနှ၏စ် တူညီသည့်ကာလထက် ၂၅.၂% ကျဆင်းခဲ့ကြောင်းသိရပါသည်။ Mr. Surapong က စက်တင်ဘာလတွင် ကားတင်ပို့မှုသည် ကုန်သွယ်ဖက်နိုင်ငံများ၏ စီးပွားရေးနှေးကွေးမှုနှင့် အရှေ့အလယ်ပိုင်းဒေသပဋိပက္ခများကြောင့် ကျဆင်းခဲ့ကြောင်းနှင့် ပြည်တွင်းရောင်းချမှုနှေးကွေးရခြင်းမှာ အိမ်ထောင်စုကြွေးမီများမြင့်မားမှုကြောင့် ဘဏ်များ၏ ကားချေးငွေအတွက် တင်းြပ်သည့် စံသတ်မှတ်ချက်ကြောင့်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပါသည်။
Source : Bangkok Post
DOCA(ရန်ကုန်)