Main menu

ASEAN Online Dispute Resolution Guidelines ရေးဆွဲထုတ်ပြန်

Powered by Drupal

အာဆီယံစားသုံးသူကာကွယ်ရေးကော်မတီအနေဖြင့် ASEAN Online Dispute Resolution Guidelines အား ရေးဆွဲထုတ်ပြန်ထားရှိပြီးဖြစ်ပါသည်။ အဆိုပါ လမ်းညွှန်ချက်တွင် စားသုံးသူများ နှင့် လုပ်ငန်းရှင်များအနေဖြင့် နစ်နာဆုံးရှုံးမှုများကို လွယ်ကူချောမွေ့စွာနှင့် အချိန်ကုန်သက်သာ စွာဖြင့် တိုင်ကြားနိုင်ရန်နှင့် အငြင်းပွားမှုဖြေရှင်းဆောင်ရွက်နေစဉ်အတွင်း စားသုံးသူအခွင့်အရေး အပြည့်အဝရရှိစေရန်အတွက် လိုအပ်သည့်နည်းပညာဆိုင်ရာကူညီထောက်ပံ့မှုများ၊ ကူညီပေးမည့် ကြားခံအဖွဲ့အစည်းများ၏ အခန်းကဏ္ဍများနှင့် အဖွဲ့ဝင်နိုင်ငံများအကြား ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်မှု များ စသည်တို့ ဖော်ပြပါရှိပါသည်။
အဆိုပါ လမ်းညွှန်ချက်အား အောက်ဖော်ပြပါ pdf file အား download ပြုလုပ်၍ လည်းကောင်း၊ အာဆီယံစားသုံးသူကာကွယ်ရေးကော်မတီ၏ website ဖြစ်သည့် www.aseanconsumer.org တွင် လည်းကောင်း ဝင်ရောက်ဖတ်ရှုလေ့လာနိုင်ပါသည်။
https://aseanconsumer.org/file/ODR/ASEAN%20ODR%20Guidelines%20-%20FINAL.pdf
စားသုံသူရေးရာဌာနခွဲ