
BYD သည် ၂၀၂၄ ခုနှစ်က ၎င်း၏လျှပ်စစ်ကားအားလုံးရောင်းချမှုတွင် Toyota ကိုကျော်တက်သွားခဲ့သည်။ ၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင် ဂျပန်နိုင်ငံသည် လျှပ်စစ်ကားပေါင်း ၅၉၇၃၆ စီးရောင်းချခဲ့ပြီး ၂၀၂၃ ခုနှစ်ကထက် ၃၃% ကျဆင်းခဲ့ကာ လေးနှစ်အတွင်း ပထမဆုံးအကြိမ်ကျ ဆင်းခဲ့ခြင်းဖြစ်သည်။ BYD သည် ၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင် လျှပ်စစ်ကားအစီးရေ ၂၂၂၃ စီးရောင်းချခဲ့ပြီး ၂၀၂၃ ခုနှစ်ကထက် ၅၄% တိုးလာခဲ့သည်။ Toyota ၏ EV ရောင်းအားမှာ အစီးရေ ၂၀၃၈ စီးရှိပြီး ၃၀% ကျဆင်းသွားခဲ့ကြောင်း Japan Automobile Dealer Association ထုတ်ပြန်ချက်အရသိရသည်။ BYD သည် Atto 3 crossover နှင့် Dolphin hatchback တို့ဖြင့် ၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင် Toyota ၏အိမ်စျေးကွက်သို့ဝင်ရောက်လာခဲ့သည်။ Atto 3 သည် Yuan Plus ၏ နိုင်ငံတကာအမည်ဖြစ်သည်။ နောက်ပိုင်းတွင် BYD Seal EV sedan သည်၎င်းနှင့်ပူးပေါင်းခဲ့သည်။ ၂၀၂၅ ခုနှစ်တွင် Shenzhen အခြေစိုက်ကားထုတ်လုပ်သူသည် ဂျပန်နိုင်ငံတွင် ၎င်း၏စတုတ္တ မြောက်ကားဖြစ်သော BYD Sealion 07 EV ကိုမိတ်ဆက်သွားမည်ဖြစ်သည်။ BYD Dolphin သည် ယန် ၂.၉၉ သန်း (၁၉၀၀၀ USD) စျေးနှုန်းဖြင့်စတင်ရောင်းချခဲ့သည်။ EV ရှယ်ယာများသည် ၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင် ၂% အောက်ကျဆင်းသွားပြီး ဖွံ့ဖြိုးပြီးစျေးကွက်များကြားတွင်အနိမ့်ဆုံးဖြစ်သည်။ Toyota ၏ ပထမဆုံး EV ကားဖြစ်သည့် bZ4x crossover သည် ၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင်ကားအစီးရေ ၁၀၁၂ စီးမှ ၁၀% တိုးလာခဲ့သည်။ ထိုကားသည် ဂျပန်တွင်သန်း ၅.၅ သန်း (34800 USD) ဖြင့်စတင် ရောင်းချခဲ့သည်။ Nissan Motor သည် EV စျေးကွက်၏ ၅၀% ခန့်ကိုထိန်းချုပ်ထားပြီးဂျပန်နိုင်ငံ တွင် စျေးကွက်ဦးဆောင်သူဖြစ်ခဲ့သည်။ သို့သော် Nissan ၏ ရောင်းအားမှာ ၂၀၂၁ ခုနှစ် နောက်ပိုင်း အနိမ့်ဆုံးဖြစ်သော အစီးရေ ၃၀၇၄၉ စီးသို့ ၄၄% ကျဆင်းသွားခဲ့သည်။ ဂျပန်နိုင်ငံ၏ အထင်ကရအပေါ့စားမီနီကားများကို ပေါင်းစပ်ထားသည့် လျှပ်စစ်ကား kei ရောင်းအားမှာ ၃၈% မှ ၂၂၉၂၆ စီးအထိသိသိသာသာကျဆင်လာသည်ကို တွေ့မြင်ရသည်။ ဂျပန်နိုင်ငံသို့ တင်သွင်းသော EV အမှတ်တံဆိပ်များတွင် Telsa သည် ပြတ်သားစွာစျေးကွက်ကို ဦးဆောင်နေသူဖြစ်ပြီး BYD သည် ဂျပန်နိုင်ငံ၏ရောင်းအား၏ ၄၀% ခန့်ရှိသည်။ BYD သည်၂၀၂၅ ခုနှစ်တွင်ဂျပန်နိုင်ငံ၌ စတိုးဆိုင်ပေါင်း ၁၀၀ ဖွင့်လှစ်ရန်စီစဥ်ထားကြောင်းယခင်က ကြေညာချက်အရသိရသည်။
DOCA(ရန်ကုန်)