တရုတ်နိုင်ငံ၏ မော်တော်ကားထုတ်လုပ်သူ BYD သည် အင်ဒိုနီးရှားနိုင်ငံ၏ အဆင့်မြင့် မော်တော်ကားစျေးကွက်တွင် ၎င်း၏ တည်ရှိမှုကို ချဲ့ထွင်ရန်အတွက် ၎င်း၏ ပရီမီယံအမှတ်တံဆိပ် DENZA ကို ဇန်နဝါရီလ ၁ ရက်နေ့တွင် မိတ်ဆက်ခဲ့သည်။ “ဒီနှစ်မှာ BYD ဟာ အင်ဒိုနီးရှားနိုင်ငံကို မော်ဒယ်အသစ်တွေ ထပ်ပြီး ယူဆောင်လာမှာပါ” ဟု BYD အာရှ-ပစိဖိတ် မော်တော်ယာဥ်အရောင်း ဌာနခွဲ၏ အထွေထွေမန်နေဂျာ Liu Xueliang က ဂျကာတာတွင် မိတ်ဆက်ပွဲအတွင်း ပြောကြားခဲ့ သည်။ သူ့အဆိုအရ DENZA သည် BYD ၏ ရာနှုန်းပြည့်ပိုင်ဆိုင်သည့်အမှတ်တံဆိပ်တစ်ခုဖြစ်ကြောင်း သိရသည်။ အမှတ်တံဆိပ်၏ ပထမဆုံးအဆင့်မြင့် MPV မော်ဒယ်အနေဖြင့် DENZA D9 သည် ၂၀၂၂ ခုနှစ် မေလတွင် ထွက်ရှိပြီးကတည်းက အစီးရေ ၃၀၀၀၀၀ ကျော် ရောင်းချနိုင်ခဲ့သည်။ BYD ၏ ပြည်တွင်းလုပ်ငန်းခွဲဖြစ်သည့် PT BYD Motor Indonesia ၏ဥက္ကဌ Eagle Zhao က ယမန်နှစ်တွင် မော်တော်ယာဥ်စျေးကွက်တစ်ခုလုံး နှေးကွေးသွားသော်လည်း အင်ဒိုနီးရှား၏လျှပ်စစ်ကား (EV) စျေးကွက်မှာ သိသိသာသာကြီးထွားလာကြောင်း မှတ်ချက်ပြုခဲ့သည်။ တရုတ်နိုင်ငံ၏ EV စက်မှု လုပ်ငန်းတွင် ရှေ့ဆောင်တစ်ဦးအနေဖြင့် BYD သည် ယမန်နှစ်တွင် အင်ဒိုနီးရှားနိုင်ငံတစ်ဝှမ်း စုစုပေါင်း EV အစီးရေ ၁၅၀၀၀ ရောင်းချနိုင် ခဲ့ကြောင်းသိရသည်။
DOCA(ရန်ကုန်)