Main menu

New York အရုပ်ပြပွဲတွင် တရုတ်အမှတ်တံဆိပ်အရုပ်များ လူအများအာရုံစိုက်မှုကို ဆွဲဆောင်နိုင်ခဲ့

Powered by Drupal

တရုတ်နိုင်ငံမှ အရုပ်ရောင်းချသူ ၈၀ ကျော်သည် ထုတ်ကုန်ပေါင်း ၁၀၀၀ ကျော်ကို New York မြို့ရှိ ၂၀၂၅ North America International Toy Fair သို့ ယူဆောင်လာခဲ့ပြီး နိုင်ငံတကာမှ ဝယ်ယူသူများ၏ အာရုံစိုက်မှုကို ရရှိခဲ့သည်။ အင်္ဂါနေ့တွင် ပြီးဆုံးသည့် လေးရက်ကြာ အခမ်းအနားသည် ထုတ်လုပ်သူ၊ လက်လီရောင်းချသူများ၊ အရောင်းကိုယ်စားလှယ်များနှင့် ကမ္ဘာတစ်ဝှမ်းမှ အရုပ်လုပ်ငန်းမှ အခြားသူများကို ဆွဲဆောင်ခဲ့သည်။ Dongguan Yuankang Toy Manufacturing Co., Ltd. မှ တရုတ် plush အရုပ်အမှတ်တံဆိပ် Bazuuyu သည် ဟော့ပေါ့ပါဝင် ပစ္စည်းများကို ဆော့ကစားစရာ အရုပ်ဒီဇိုင်းများအဖြစ် ပြောင်းလဲခဲ့သည်။ ဧည့်သည်များသည် တရုတ်ဟော့ပေါ့ကြော်ခြင်းလုပ်ငန်းစဉ်ကို အတုယူကာ အတွေ့အကြုံများ ရရှိခဲ့ကြသည်။ အမှတ်တံဆိပ်၏ ဖန်တီးနိုင်စွမ်းကို Toy Fair မှ Powerfully Playful Award ဖြင့် အသိအမှတ် ပြုခဲ့သည်။ ပေကျင်းအခြေစိုက် အရုပ်အမှတ်တံဆိပ် 52Toys သည် နဂါးလှေပွဲတော်တွင် နဂါးလှေလှော်ခြင်းနှင့် တရုတ်ရိုးရာမှင်ပန်းချီကားများ၊ မျက်မမြင် သေတ္တာများကဲ့သို့သော ခေတ်မီသော တရုတ်ယဉ်ကျေးမှုဆိုင်ရာ အရုပ်များစွာကို ယူဆောင်ပြသခဲ့သည်။ 52Toys တွင် တရုတ်ဒဏ္ဍာရီလာ အရုပ်များစွာရှိပြီး Azure Dragon၊ White Tiger နှင့် Red Phoenix ကဲ့သို့သော ဒဏ္ဍာရီဆန်ဆန် ပုံများကို ပေါင်းစပ်ထည့်သွင်း ထားသည်။ Trump အုပ်ချုပ်ရေးမှယူဆောင်လာသော အကောက်ခွန်မူဝါဒများသည် အရုပ်ထုတ်လုပ်သူများအတွက်စိန်ခေါ်မှုအသစ်များဖြစ်စေခဲ့သည်။ ထုတ်ကုန် ဒီဇိုင်းများကို ဆန်းသစ်တီထွင်နေချိန်တွင် တရုတ်အရုပ်ထုတ်လုပ်သူများသည်လည်း အမေရိကန်ထံမှ အခွန်စည်းကြပ်မှုအသစ်များကို ကိုင်တွယ်ရန် စျေးနှုန်းနှင့် ထုတ်လုပ်မှုဗျူဟာများကို ပြန်လည် စဉ်းစားလျှက်ရှိကြသည်။ Jiangsu Comco Trading Co. Ltd. ကို တည်ထောင်သူ Deng Xiaocheng က US စျေးကွက်သည် ကုမ္ပဏီ၏ စုစုပေါင်းအရုပ်လုပ်ငန်း၏ ၄၀ ရာခိုင်နှုန်းကို ပံ့ပိုးပေးလျက်ရှိပြီး အမေရိကန်ဈေးကွက်သည် ၎င်း၏ အရေးကြီးဆုံးဈေးကွက်တစ်ခု ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့သည်။ အရုပ်ပြပွဲအပြီးတွင်၊ Deng ၏အဖွဲ့သည် ဖောက်သည်များနှင့် ဆက်ဆံရေးခိုင်မာစေရန် ချီကာဂို၊ မိုင်ယာမီနှင့် အခြားမြို့များသို့ သွားရောက်ရန် စီစဉ်ထားသည်။ ယနေ့ခေတ်တွင် တရုတ်နိုင်ငံသည် အရုပ်ထုတ်လုပ်ရေးကို လွှမ်းမိုးထားဆဲ ဖြစ်ပြီး အချို့သော ကစားသမားများသည် ၎င်းတို့၏ အရင်းအမြစ် သို့မဟုတ် ထုတ်လုပ်မှုကို ကွဲပြားစေရန် ကြိုးပမ်းသော်လည်း တရုတ်အရုပ်အမှတ် တံဆိပ်များကို ရှောင်လွှဲ၍မရဟု UK အတိုင်ပင်ခံကုမ္ပဏီ Kids Brand Insight ၏ မန်နေဂျင်း ဒါရိုက်တာ Steve Reece က တနင်္ဂနွေနေ့တွင် ပြုလုပ်သည့် အရုပ်ပြပွဲ၌ မိတ်ဆက်ပွဲတွင် ပြောကြား ခဲ့သည်။ အမေရိကန်ပြည်ထောင်စုတွင် ရောင်းချသည့် အရုပ်များ၏ ၈၀ ရာခိုင်နှုန်းခန့်သည် တရုတ် နိုင်ငံတွင် ပြုလုပ်သည်ဟု ကိန်းဂဏန်းများအရ သိရသည်။ 

DOCA(ရန်ကုန်)