
စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနအနေဖြင့် အဓိကလုပ်ငန်းတာဝန်ကြီးဖြစ်သည့် ကုန်စည်/ဝန်ဆောင်မှုများ နှင့် ပတ်သက်၍ စားသုံးသူအခွင့်အရေးချိုးဖောက်ခံရမှုများအပေါ် တိုင်ကြားလာမှုများအား လက်ခံဖြေရှင်း ဆောင်ရွက်ခြင်းများကို ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။ တိုင်ကြားမှုများအား လက်ခံဖြေရှင်းနေယုံဖြင့် စားသုံးသူ ၏ အခွင့်အရေးများအား အပြည့်အဝကာကွယ်မှုများ ရရှိရန် မလုံလောက်သဖြင့် ကုန်စည်များအား ဈေးကွက် မရောက်မီနှင့် ဈေးကွက်ရောက်ပြီး အခြေအနေများတွင် ဘေးအန္တရာယ်ဖြစ်နိုင်မှု အခြေအနေများကိုလည်း မြေပြင်ကွင်းဆင်း စစ်ဆေးမှုများ ဆောင်ရွက်လျက် စားသုံးသူကာကွယ်ရေး လုပ်ငန်းများကို ထိထိ ရောက် ရောက် ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။ ထိုကဲ့သို့ တိုင်ကြားမှုများအား လက်ခံဖြေရှင်းခြင်း နှင့် ဈေးကွက် စောင့် ကြည့်စစ်ဆေးသည့် လုပ်ငန်းများအား အများပြည်သူသိရှိစေရန် ကျယ်ကျယ်ပြန့်ပြန့် အသိပညာပေး လုပ်ငန်း များ ဆောင်ရွက်ရန်လည်း လိုအပ်လာပါသည်။ အသိပညာပေးလုပ်ငန်းများ ဆောင်ရွက်ရန်အတွက် နေရာ များအလိုက် လျာထားချက်များချမှတ်၍ ဆောင်ရွက်နေသောလည်း ကျေးရွာဒေသများရှိ စားသုံးသူများ ထံ သွားရောက်၍ အသိပညာပေး လွမ်းခြုံနိုင်မှုဟာလည်း လွန်စွာမှ အရေးကြီးလှပါတယ်။
ထို့ကြောင့် (၁၀.၃.၂၀၂၅) ရက်နေ့ ၊ နံနက်(၁၃:၃၀) နာရီအချိန်ခန့်တွင် ဧရာဝတီတိုင်းဒေသကြီး၊ လပွတ္တာခရိုင်၊ မော်လမြိုင်ကျွန်းမြို့နယ်ရှိ ပလွန်စာကျေးရွာတွင် နေထိုင်ကြသည့် ရွာသူရွာသားများ (၃၀)ဦး အား ပလွန်စာအုပ်ချုပ်ရေးမှူးနေအိမ်သို့ ဖိတ်ခေါ်၍ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးအသိပညာပေးများ ဆောင်ရွက် ခြင်း၊ ကုန်စည်/ဝန်ဆောင်မှုများ နှင့်ပတ်သက်၍ ထိခိုက်နစ်နာမှုများ ကြုံတွေ့နေရပါက စားသုံးသူရေးရာ ဦးစီးဌာနသို့ တိုင်ကြားနိုင်သည့်နည်းလမ်းများ နှင့် တိုင်ကြားနိုင်သည့် ဖုန်းနံပါတ်များအား ပြောကြား၍ အသိ ပညာပေးဟောပြောမှုများ ဆောင်ရွက်ခဲ့ကြောင်း သတင်းရရှိရပါသည်။
DOCA(ဧရာဝတီ)