
စီးပွားရေးနှင့်ကူးသန်းရောင်းဝယ်ရေးဝန်ကြီးဌာန၊ မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနမှဦးဆောင်ပြီး (၁၁-၉-၂၀၂၅)ရက်နေ့၊ ကြာသပတေးနေ့၊ နံနက်(၁၀း၀၀)နာရီအချိန်တွင် Online စနစ်ဖြင့် Thursday Talk အခမ်းအနားပြုလုပ်ခဲ့ပါသည်။ အဆိုပါ အခမ်းအနားသို့ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူး၊ ဒုတိယတိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးနှင့် တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးရှိ အရာထမ်း၊ အမှုထမ်းများ၊ ကျောက်ဆည်ခရိုင်၊ မိတ္တီလာခရိုင်၊ မြင်းခြံခရိုင်တို့မှ ခရိုင်ဦးစီးမှူးများနှင့် ဝန်ထမ်းများ၊ ပြင်ဦးလွင်ခရိုင်၊ ညောင်ဦးခရိုင်တို့မှ ခရိုင်တာဝန်ခံများနှင့်ဝန်ထမ်းများက Online ဖြင့်တက်ရောက်ခဲ့ကြပါသည်။ ၄င်း Thursday Talk အခမ်းအနားတွင် တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူး ဦးဇေယျာဆွေက ဝန်ထမ်းများ စွမ်းဆောင်ရည်မြင့်မားလာစေရေးအတွက် လစဉ်ခရိုင်အတွင်းရှိ ဝန်ထမ်းများမှ ဟောပြောဆွေးနွေးခဲ့ကြောင်း၊ ဆွေးနွေးရာတွင် ခေါင်းစဉ်အလိုက် စိတ်ပါဝင်စားစွာမှတ်သားထားရန်လိုအပ်ကြောင်းနှင့် သက်ဆိုင်ရာခရိုင်ဦးစီးမှူးများမှလည်း ဟောပြောသူ၏ ဟောပြောချက်များအပေါ် ဖြည့်စွက်ဆွေးနွေးရန် အဖွင့်အမှာစကား ပြောကြားခဲ့ပါသည်။ ဆက်လက်ပြီး ကျောက်ဆည်ခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးမှ ဒေါ်မော်မော်အောင် (ဒု-ဦးစီးမှူး)က စားသုံးသူသတင်းပြန်ကြားရေးနှင့်တိုင်ကြားမှုလက်ခံဆောင်ရွက်ရေးစင်တာနှင့် Consumer Call Center နှင့်ပတ်သက်သည့်လုပ်ထုံးလုပ်နည်းများဆွေးနွေးခြင်းခေါင်းစဉ်ဖြင့် Consumer Call Center 1535၏ ရည်ရွယ်ချက်၊စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေနှင့်နည်းဥပဒေပါ တိုင်ကြားဖြေရှင်းနိုင်သည့်အချက်များ၊ တိုင်ကြားနိုင်သည့်နည်းလမ်းများ၊ အခန်း(၁၉)ပါညှိနှိုင်းဖြေရှင်းပေးခြင်းမပြုမီကြိုတင်ရှင်းပြရမည့်အချက်(၃)ချက်၊ လက်ခံဆောင်ရွက်ပေးမှုမရှိသည့် တိုင်ကြားမှုများနှင့် အငြင်းပွားမှု ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခြင်းပုံစံအဆင့်၊တိုင်ကြားမှုလက်ခံရရှိပြီးနောက် ဆောင်ရွက်ရမည့်လုပ်ငန်းစဉ်များ၊ တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဆောင်ရွက်ရမည့်လုပ်ငန်းစဉ်များ စသည့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ တိုင်ကြားမှုနှင့် ဖြေရှင်ဆောင်ရွက်မှုအဆင့်ဆင့်တို့အား အကျယ်တဝင့်ဟောပြောဆွေးနွေးခဲ့ကြောင်း သတင်းရရှိပါသည်။
DOCA(စစ်ကိုင်း)