Main menu

သီရိလင်္ကာနိုင်ငံရှိပြည်သူများ၏ ဆိုရှယ်မီဒီယာအသုံးပြုမှုသည် ၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင် ဆက်လက် တိုးလာသည်ဟု တယ်လီကွန်းလုပ်ငန်းမှ ပြောကြားခဲ့

Powered by Drupal

          သီရိလင်္ကာနိုင်ငံရှိ ဆိုရှယ်မီဒီယာအသုံးပြုမှုသည် အဓိကပလက်ဖောင်းများတစ်လျှောက်တွင် သုံးစွဲသူများ တိုးများလာကာ ၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင် သိသိသာသာ တိုးမြင့်လာခဲ့ကြောင်း သီရိလင်္ကာနိုင်ငံ၏ ဆက်သွယ်ရေးစည်းမျဉ်းစည်းကမ်းကော်မရှင် (TRCSL) ၏ နောက်ဆုံးအစီရင်ခံစာအရ သိရသည်။ မတ်လမှ ဒီဇင်ဘာလအထိ ၂၀၂၄ ခုနှစ် ကာလအတွင်း အစီရင်ခံစာတွင် Facebook သည် နိုင်ငံအတွင်း အသုံးပြုမှုအများဆုံးသော ပလက်ဖောင်းအဖြစ် ဆက်လက်တည်ရှိနေခဲ့ပြီး မတ်လတွင် အသုံးပြုသူဦးရေ 14.5 သန်းမှ ဒီဇင်ဘာလတွင် 15 သန်းအထိ မြင့်တက်လာကြောင်း ပြသခဲ့သည်။ YouTube သည် အလားတူကာလအတွင်း သုံးစွဲသူ ၁၄ သန်းမှ ၁၄.၅ သန်းအထိ တိုးလာကြောင်း အစီရင်ခံစာအရသိရသည်။

         TikTok သည် မတ်လတွင် အသုံးပြုသူ ၉.၄ သန်းမှ ဒီဇင်ဘာလတွင် ၁၀.၅ သန်းအထိ တိုးလာကာ ကိုးလအတွင်း သုံးစွဲသူတစ်သန်းကျော်အထိ သိသိသာသာ တိုးတက်လာခဲ့သည်။ ပြန်လည်သုံးသပ်နေသည့်ကာလအတွင်း Instagram အသုံးပြုမှုမှာလည်း ၈ သန်းမှ ၈.၅ သန်းအထိ မြင့်တက်လာခဲ့သည်။ သို့သော်လည်း TRCSL သည် WhatsApp အသုံးပြုသူများတွင် အနည်းငယ်ကျဆင်းသွားသည်ကို သတိပြုမိခဲ့ပြီး လှုပ်ရှားမှုတွင် ကျဆင်းသွားခြင်းကို မှတ်တမ်းတင်ရန် တစ်ခုတည်းသော အဓိကပလက်ဖောင်းအဖြစ် အမှတ်အသားပြုခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။

Source : Xinhua                                                                                  

DOCA(ရန်ကုန်)