Main menu

1535 (Consumer Call Center)သို့ ကုန်အညွှန်းအမှတ်အသားဖော်ပြချက်များနှင့် စပ်လျဉ်း၍ ဖုန်းခေါ်ဆိုမေးမြန်း

Powered by Drupal

   စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူး၏ လမ်းညွှန်မှု၊ ပခုက္ကူခရိုင်ဦးစီးမှူး၏ ကြီးကြပ်မှုဖြင့် ပခုက္ကူခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးမှ အငယ်တန်းစာရေး ဒေါ်သန္တာခင်သည်  စားသုံး သူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းများ ဆောင်ရွက်ရာတွင် စားသုံးသူပြည်သူများ၊ စီးပွားရေး လုပ်ငန်းရှင် များအနေဖြင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေး နှင့်စပ်လျဉ်းသည့် သတင်းအချက် အလက်များ၊ စားသုံးသူရေးရာ ကိစ္စရပ်များနှင့် စပ်လျဉ်း၍ စုံစမ်းမေးမြန်းရန်၊ တိုင်ကြားနိုင်ရန်နှင့် သိရှိလိုသည် များကို Consumer Call Center (1535)သို့ ရုံးဖွင့်ရက်၊ ရုံးချိန်အတွင်းမှာ ခေါ်ဆိုမေးမြန်းနိုင်ကြောင်း၊ အသိပညာပေးလျက် ရှိသည့်အပေါ် (.၁၂.၂၀၂၅)ရက်နေ့၊ နံနက်(၁၀:၄၅)အချိန်တွင် ပခုက္ကူမြို့၊ အမှတ် ()အခြေခံမူလတန်း ရွှေကူကျောင်း၌  Grade-3 သင်ကြားသော ဆရာမ ဒေါ်စန္ဒီဝင်း မှ Consumer Call Center (1535) လိုင်းခွဲ()သို့ ဖုန်းခေါ်ဆို၍ ကုန်အညွှန်းအမှတ်အသားဖော်ပြချက်များနှင့်စပ်လျဉ်း၍ မေးမြန်းခဲ့ရာ တာဝန်ရှိသူများက ပြန်လည် ရှင်းလင်းဖြေကြားခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။

DOCA(မကွေး)