မကွေးတိုင်းဒေသကြီး XXXXXXXX မြို့နေ၊ ဒေါ် XXXX သည် XXXX မြို့ မှ XXXX ကျေးရွာသို့ XXXX ယာဉ်လိုင်းဖြင့် ယာဉ်စီး ကျပ်(၂၀၀၀)၊ တန်ဆာခ ကျပ်(၁၀၀၀)ပေး၍ စီးနင်းလိုက်ပါခဲ့ရာ XXXX အနီး၌ ဆင်းသွားခဲ့သော ခရီးသည်တစ်ဦးအား ၎င်း၏အိတ် (ဆာလာအိတ်ထုပ်) တန်ဖိုးအားဖြင့် (၁၅၇၅၀ဝိ/-) ကျပ်ကို ကားစပါယ်ယာက မှားယွင်းပေးလိုက်မိသောကြောင့် ယင်းပစ္စည်းထုပ်အား ပြန်လည်ရရှိရန် ဂိတ်သို့ အကြိမ်ကြိမ်ဖုန်းဆက်ပြောကြားခဲ့သော်လည်း တာဝန်ယူမှုမရှိသဖြင့် (၁-၄-၂၀၂၄)ရက်နေ့တွင် မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ တိုင်ကြားလာခဲ့ပါသည်။
ဌာနအနေဖြင့် တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ စားသုံးသူထိခိုက်နစ်နာမှုရှိ/မရှိစိစစ်ခဲ့ပြီး (၂-၄-၂၀၂၄)ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားခံရသည့် ယာဉ်လိုင်းသို့ လာရောက်ညှိနှိုင်းဖြေရှင်းပေးနိုင်ရေး အကြောင်းကြားစာပေးပို့ခဲ့ပါသည်။ (၄-၄-၂၀၂၄)ရက်နေ့တွင် ပို့ဆောင်ရေးစီမံကိန်းဦးစီးဌာန၊ မော်တော်ယာဉ်လိုင်းများကြီးရေးကော်မတီမှ တာဝန်ရှိသူများ၊ တိုင်ကြားသူ၊ တိုင်ကြားခံရသူတို့အား ညှိနှိုင်းရန်ခေါ်ယူခဲ့ရာ တိုင်ကြားသူက ယင်းနေ့တွင်ပင် ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်၍ တိုင်ကြားမှုနှင့်စပ်လျဉ်းပြီး ဆက်လက်ဆောင်ရွက်လိုခြင်းမရှိပါ၍ အမှုအားပိတ်သိမ်းပါကြောင်းပြောကြားလာခဲ့ပါသည်။ ဌာနအနေဖြင့် XXXX ယာဉ်လိုင်းမှ တာဝန်ရှိသူအား ကုန်စည်များသယ်ယူပို့ဆောင်ရာတွင် လမ်းခရီး၌ မမြင်နိုင်သော သဘာဝဘေးအန္တရာယ်ကြောင့် ဖြစ်ပေါ်လာသော အခြေအနေတစ်ရပ်မှအပ ပစ္စည်းများပျောက်ဆုံးခြင်း၊ ပျက်ဆီးခြင်းမျိုးမဖြစ်ပေါ်စေရေးနှင့် သယ်ဆောင်လာသော ကုန်စည်များကိုလည်း ပစ္စည်းပို့ဆောင်သူ၏ ရှေ့မှောက်တွင် စနစ်တကျဖွင့်ဖောက်စစ်ဆေးပြီးမှသာ ကုန်စည်၏တန်ဖိုးကိုလိုက်၍ တန်ဆာခတောင်းခံကာ သယ်ဆောင်ခြင်းဝန်ဆောင်မှုကို ဆောင်ရွက်ပေးသွားမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ ဝန်ဆောင်မှုပေးရာတွင်လည်း တာဝန်ခံမှု၊ တာဝန်ယူမှုအပြည့်ဖြင့် ဆောင်ရွက်သွားမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ သက်ဆိုင်ရာဌာနတာဝန်ရှိသူများ၏ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားမှုအပေါ်တွင်လည်း ခြိမ်းခြောက်ခြင်း၊ မချေမငံဆက်ဆံခြင်းမျိုးများ နောက်နောင်မဖြစ်ပေါ်စေရေး ဝန်ခံကတိလက်မှတ်ရေးထိုးစေလျက် အမှုအား ပိတ်သိမ်းနိုင်ခဲ့ကြောင်းသိရှိရပါသည်။
DOCA(မကွေး)