Main menu

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

Powered by Drupal

ကော့နှက်‌ကျေးရွာတွင် စားအုန်းဆီရောင်းချနေမှုအား ကွင်းဆင်းစစ်ဆေး

     ၂၁.၅.၂၀၂၅ ရက်နေ့ နံနက် (၉:၃၀) အချိန်တွင် မွန်ပြည်နယ်၊ စားသုံးသူ​ရေးရာဦးစီး ဌာန၊ မော်လမြိုင်မြို့နယ်တာဝန်ခံ ဦးအောင်ညီညီခန့်နှင့်ဝန်ထမ်းများသည် မွန်ပြည်နယ်၊​မော်လမြိုင်ခရိုင်၊​ မော်လမြိုင်မြို့နယ်၊ ကော့နှက်ကျေးရွာအတွင်း ရောင်းချနေသော စားအုန်းဆီလက်လီဆိုင်များအား ကွင်းဆင်းစစ်ဆေးခြင်းများ ဆောင်ရွက်ခဲ့ကြောင်း သိရသည်။

     ထိုသို့ ကွင်းဆင်းစစ်ဆေးရာတွင် စားအုန်းဆီရောင်းချသူများအနေဖြင့် သတ်မှတ် ရည်ညွှန်းဈေးအပေါ် ဖြစ်သင့်ဖြစ်ထိုက်သည့် အမြတ်ရာနှုန်းထက် ပိုမို၍ ရောင်းချ​နေမှု ရှိ/မရှိ၊ အလေးချိန်မှန်ကန်မှု ရှို/မရှိ တို့ကို ကွင်းဆင်းစစ်​ဆေးခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။

DOCA (မွန်)

LAPTOP ဝယ်ယူခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာမှုအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီး၊ နတ်တလင်းမြို့နေ တိုင်ကြား သူတစ်ဦးသည် LAPTOP SHOWROOM တစ်ခုထံမှ laptop အား ငွေကျပ် ၁,၄၅၀,၀၀၀/-ဖြင့် ဝယ်ယူခဲ့ပြီးနောက် laptop Battery Error ဖြစ်ပေါ်လာသဖြင့် ဆိုင်သို့ ဆက်သွယ် အကြောင်းကြားသော်လည်း တာဝန်ယူဖြေရှင်း ပေးခြင်း မရှိသောကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက ပဏာမ စုံစမ်းစစ်ဆေးမှုများ ဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး စေ့စပ်ညှိနှိုင်းခဲ့ရာ ဆိုင်ဘက်မှ laptop တန်ဖိုး ငွေကျပ် ၁,၄၅၀,၀၀၀/- ကို တိုင်ကြားသူအသုံးပြုခဲ့သည့် အချိန်ကာလအတွက်တန်ဖိုးနှင့် laptop ဝယ်ယူ စဉ်က ပေးအပ်ခဲ့သည့် လက်ဆောင်ပစ္စည်းတန်ဖိုးများအား နှုတ်ယူ၍ ကျန်ငွေကျပ် ၁,၂၂၀,၀၀၀/-ကို တိုင်ကြားသူထံသို့ ပြန်လည်လွှဲပေးခဲ့ရာ တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်လက်ခံသောကြောင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

 

ယာဉ်လိုင်းဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာမှုအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ အောင်လံမြို့နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦး သည်  မကွေးမြို့ရှိ ကားဂိတ်တစ်ခု တွင် ငွေကျပ်(၁၀)သိန်းတန် စက်ဘီးဂီယာစက်တစ်ခုကို မန္တလေးမှ အောင်လံမြို့သို့ ဝန်ဆောင်ခ ပေး၍ ပို့ဆောင်စေခဲ့ရာ ၎င်းပစ္စည်းမှာ အောင်လံမြို့သို့ ရောက်ရှိ လာ ခြင်းမရှိသဖြင့် ဂိတ်သို့ မေးမြန်း စုံစမ်းရာ ဂိတ်တာဝန်ရှိသူမှ မကွေးမြို့ရှိဂိတ်သို့ ပေးပို့ခဲ့ကြောင်း၊ မကွေးမြို့ရှိဂိတ်မှတစ်ဆင့် အခြားယာဉ်လိုင်းဖြင့် ဆက်လက်ပေးပို့စေခဲ့ရာတွင် ပစ္စည်းမှာ လမ်းတွင်ပျောက်ဆုံးခဲ့ကြောင်း၊ မကွေးမြို့ရှိ ဂိတ်တာဝန်ရှိသူမှ လျော်ကြေးငွေကျပ်(၃)သိန်း ပေးလျော်မည်ဖြစ်ကြောင်း  ပြောကြားခဲ့မှု အပေါ် ပစ္စည်း၏တန်ဖိုးမှာ ငွေကျပ် (၁၀)သိန်းဖြစ်၍ ပစ္စည်း(သို့မဟုတ်) ပေးချေခဲ့ရသည့် ပစ္စည်းငွေ တန်ဖိုးအတိုင်း ပေးလျော်စေလိုသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါ သည်။

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက ပို့ဆောင် ရေး စီမံကိန်းဦးစီးဌာန၊ ပုဂ္ဂလိက လုပ်ငန်းသုံးမော်တော်ယာဉ်လိုင်းများ ကြီးကြပ်ရေးကော်မတီတို့ ပါဝင်သောအဖွဲ့ဖြင့် မကွေးမြို့ဂိတ်တာဝန်ခံအား  ခေါ်ယူမေးမြန်းခဲ့ရာ ဂိတ်တာဝန်ခံမှ အမှန်တစ်ကယ် ပေးချေခဲ့ရသည့် ပစ္စည်းတန်ဖိုးအထောက်အထားများ တင်ပြပေးရန်နှင့် တိုင်ကြားသူနှင့် ပြေလည် အောင် ညှိနှိုင်းသွားမည်ဖြစ်ကြောင်း တောင်းဆိုမှုအရ တိုင်ကြားသူထံမှ ပေးချေခဲ့သည့် အထောက် အထားများကို တောင်းယူ၍ မကွေးမြို့ဂိတ်တာဝန်ခံသို့ ပေးပို့ခဲ့သော်လည်း ပြေလည်မှုမရရှိသည့် အတွက် ဌာနမှ စစ်ဆေးရေးအရာရှိနှင့် သက်ဆိုင်ရာဌာနဆိုင်ရာများ ရှေ့မှောက်၌ ထပ်မံတွေ့ဆုံ ညှိနှိုင်းခဲ့ရာ တိုင်ကြားခံရသည့်ဂိတ်တာဝန်ခံမှ ငွေကျပ် (၈)သိန်းအား ပေးလျော်သွားမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ လက်ရှိအခြေအနေတွင် ချက်ချင်းပေးလျော်နိုင်ခြင်းမရှိသည့်အတွက် တစ်လခန့် စောင့်ဆိုင်းပေးရန် ပြောကြားလာသဖြင့် တိုင်ကြားသူထံသို့ ဆက်သွယ်ညှိနှိုင်းပေးခဲ့ရာ သဘောတူလက်ခံပါသည်။  ၁၇-၂-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် မကွေးမြို့ဂိတ်တာဝန်ခံက သက်ဆိုင်ရာဌာနဆိုင်ရာများ ရှေ့မှောက်တွင် ငွေကျပ်(၈)သိန်းအား တိုင်ကြားသူသို့ ပေးလျော်ခဲ့ပြီး တိုင်ကြားသူမှ ကျေနပ်လက်ခံခဲ့သောကြောင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

Asus Proart Display Moniter ဝယ်ယူခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာမှုအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှု အခြေအနေ

   ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ ဗဟန်းမြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူ တစ်ဦးသည် xxx ဆိုင်မှ Asus Proart Display Pa279CV 27” 4 K HDR UHD IPS 60 HZ Moniter အား ငွေကျပ် ၁,၆၅၈,၈၃၅ ဖြင့်ဝယ်ယူခဲ့ရာ အာမခံသက်တမ်း (၃)နှစ်အတွင်း Monitor တွင် Error ဖြစ်ပေါ်သောကြောင့် ဆိုင်သို့ အကြောင်းကြားသော် လည်း User Fault ဟုပြောဆိုပြီး ပြင်ဆင်ပေးမှုမရှိသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာ ဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

   ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ အရှေ့ပိုင်းခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးမှ ၂၀-၂-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားသူနှင့် တိုင်ကြားခံရသည့်  xxx ဆိုင်မှ တာဝန်ရှိသူတို့အား အရှေ့ပိုင်း ခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးတွင် နှစ်ဦးနှစ်ဖက် တွေ့ဆုံခေါ်ယူစစ်ဆေးမေးမြန်းခဲ့ရာ တိုင်ကြားသူက သီချင်း သွင်းလုပ်ငန်းလုပ်ဆောင်နေသူဖြစ်ကြောင်း၊ ပစ္စည်းအား ၂၃-၃-၂၀၂၃ ရက်နေ့ တွင် ဝယ်ယူခဲ့ပြီး ၁၀-၆-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် မှန်ကွဲသွားခဲ့ကြောင်း ၊ မိမိလုပ်ငန်း လုပ်ကိုင်စဉ်အတွင်း မှန်မှာ အကောင်း အတိုင်းဖြစ်ပြီး လုပ်ငန်းရပ်လိုက်သောအခါ ဆိုင်မှအိမ်သို့ ပြောင်းရွေ့လိုက်ပြီး သုံးစွဲခြင်းမရှိဘဲ သိမ်း ထားကြောင်း၊ ၁၀-၆-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် ပစ္စည်းဖွင့်ကြည့်ရာ မှန်ကွဲနေကြောင်း တွေ့ရှိခဲ့သဖြင့် ဆိုင်သို့ သွားရောက်၍ ပြောကြားရာ User Fault ဟု ပြောကြားပြီး အာမခံသက်တမ်း (၃)နှစ်ပေးထား သော်လည်း ပြင်ဆင်ပေးခြင်းမရှိသောကြောင့် တိုင်ကြားရခြင်းဖြစ်သည်ဟု ပြောကြားခဲ့ပါကြောင်း၊ တိုင်ကြားခံရသည့် xxx ဆိုင်မှ မန်နေဂျာဖြစ်သူကလည်း မိမိဆိုင်သို့လာပြစဉ်ကတည်းက ပစ္စည်းကို စစ်ဆေးရာ User fault ကြောင့် ဖြစ်ရခြင်းဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပြီး ဌာန၏စေ့စပ်ညှိနှိုင်းပေးမှုအရ  xxx ဆိုင်မှ  ငွေကျပ် ၈၅၀,၀၀၀/-ကို  ပေးလျော်ခဲ့ပြီး တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်မှုရှိသဖြင့် တိုင်ကြား မှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။   

 

 

အွန်လိုင်းမှတစ်ဆင့် တရားမဝင် ကုန်သွယ်မှုပြု၍ ငွေကြေးလိမ်လည်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြား လာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှု အခြေအနေ

    ပြည်ထောင်စုနယ်မြေ၊ နေပြည်တော်၊ ပျဉ်းမနား မြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် Online Website မှ တရားမဝင် ကုန်သွယ်မှုပြု၍ ငွေကြေးလိမ်လည်နေ သော အဖွဲ့အစည်းအား ဖမ်းဆီးဖော်ထုတ် အရေးယူ ပေးပါရန် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ် တိုင်ကြားလာပါသည်။

    ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက စိစစ်ပြီး နောက် တိုင်ကြားမှုဖြစ်စဉ်သည် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးရန် အကန့်အသတ်ရှိနေသည့်အတွက် ပြည်ထဲရေးဝန်ကြီးဌာန၊ မှုခင်းရဲတပ်ဖွဲ့အနေဖြင့် ပူးပေါင်းကူညီ စုံစမ်းဖော်ထုတ်ပေးနိုင်ပါရန် ပြည်ထောင်စုဝန်ကြီးရုံးမှ ပြည်ထဲရေးဝန်ကြီးဌာနသို့ ညှိနှိုင်းပေးပို့ခဲ့ ခြင်းအပေါ် ပြည်ထဲရေးဝန်ကြီးဌာနက တိုင်ကြားသူအနေဖြင့် အကျိုးအမြတ်များ ပြန်လည်ရရှိခြင်း မရှိဘဲ လိမ်လည်ခံခဲ့ရခြင်းကြောင့် ငွေကြေးများ ဆုံးရှုံးနစ်နာမှုများနှင့်ပတ်သက်၍ သက်ဆိုင်ရာ ရဲစခန်းတွင် အမှုရေးဖွင့် တိုင်တန်းသင့်ပါကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာမှုကို  တိုင်ကြားသူအား ရုံးအမှတ်(၅၂)၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ခေါ်ယူတွေ့ဆုံ ရှင်းလင်းဆွေးနွေး ခဲ့ရာ တိုင်ကြားသူက သက်ဆိုင်ရာရဲစခန်းတွင် အမှုဖွင့်လှစ်ဆောင်ရွက်သွားမည်ဖြစ်ကြောင်းနှင့် တိုင်ကြားမှုအား ပိတ် သိမ်းခွင့်ပြုနိုင်ပါရန် လက်မှတ်ရေးထိုး၍ တင်ပြလာခဲ့သဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ ပါသည်။

 

 

ယာဉ်လိုင်းဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာမှုအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

    ဧရာဝတီတိုင်းဒေသကြီး၊ လပွတ္တာမြို့နယ်နေ တိုင် ကြားသူတစ်ဦးသည် လပွတ္တာ-မြောင်းမြ ယာဉ်လိုင်းဖြင့် ဆန်စက်တွင် အသုံးပြုသော ၇.၅ ကီလိုဝပ် ရေပန့်မော်တာ တစ်လုံးအား မြောင်းမြမြို့သို့ ပို့ဆောင်ရာတွင် လမ်းတွင် ပစ္စည်းပျောက်ဆုံးသွားပါသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီး ဌာနသို့ ဆက်သွယ် တိုင်ကြားလာပါသည်။

   ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ မြောင်းမြခရိုင်ဦးစီးမှူးနှင့် တာဝန်ရှိ သူများက ၃-၂-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် လပွတ္တာမြို့နယ်တာဝန်ခံနှင့် မော်တော်ယာဉ် စနစ်တကျ ပြေးဆွဲ ရေးကော်မတီမှ တာဝန်ရှိသူတို့က တိုင်ကြားသူနှင့် တိုင်ကြားခံရသူတို့အား မြောင်းမြခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံး သို့ နှစ်ဦးနှစ်ဖက် ခေါ်ယူတွေ့ဆုံ၍ ညှိနှိုင်းဆွေးနွေးခဲ့ရာ ယာဉ်လိုင်းမှ တာဝန်ရှိသူက တိုင်ကြားသူသို့ မော်တာတန်ဖိုး ငွေကျပ် ၅၀၀,၀၀၀/-အား ၁၇-၂-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ပထမအကြိမ် ငွေကျပ် ၂၅၀,၀၀၀/-ကိုလည်းကောင်း၊ ၄-၃-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ဒုတိယအကြိမ် ငွေကျပ် ၂၅၀,၀၀၀/-ကို လည်း ကောင်း  နှစ်ကြိမ်ခွဲ၍ ပေးလျော်ခဲ့ပြီး  နှစ်ဦးနှစ်ဖက် ကျေနပ်မှုရရှိခဲ့သဖြင့် အဖွဲ့၏ရှေ့မှောက်တွင် အမှုကျေအေးကြောင်း သဘောတူညီမှု လက်မှတ်ရေးထိုးခဲ့ပြီး တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်း ဆောင်ရွက်ခဲ့ ပါသည်။

 

လျှပ်စစ်ပစ္စည်း

 

ကုန်စည်အမျိုးအစား

လျှပ်စစ်ပစ္စည်း

ကုန်စည်အမျိုးအမည်

Fan heaters (အပူပေးပန်ကာ)

 

 

ထုတ်လုပ်သည့် ကုမ္ပဏီအမည်

Olimpia Splendid Australia Pty Ltd

 

ထုတ်လုပ်မှုအမှတ်စဉ်

2024/20295

ဆောင်ရွက်သည့်ပုံစံ

အစိုးရမှ တရားဝင် ပြန်လည်သိမ်းဆည်းခြင်း

ဆောင်ရွက်ရသည့်အကြောင်းအရင်း

Caldo Relax and Caldo Whisper အပူးပေးပန်ကာသည် သတ်မှတ် စံချိန်စံနှုန်းများနှင့် ကိုက်ညီမှုမရှိခြင်း၊ အပူပေး ပန်ကာအား အသုံးပြုနေစဉ် အပူလွန်ကဲ၍  ပြင်းထန်စွာ မီးလောင်ကျွမ်းနိုင်ခြင်းကြောင့် ပြန်လည်သိမ်းဆည်းရခြင်း ဖြစ်ပါသည်။

အသိပေးထုတ်ပြန်သည့်နိုင်ငံ        

ဩစတြေးလျနိုင်ငံ

ထုတ်ပြန်သည့်နေ့ရက်                 

၁၃ - ၉ -၂၀၂၄

သတင်းရင်းမြစ်

https://www.productsafety.gov.au/search-consumer-product-recalls/caldo-relax-and-caldo-whisper-fan-heaters

လျှပ်စစ်ပစ္စည်း

   

ကုန်စည်အမျိုးအစား

လျှပ်စစ်ပစ္စည်း

 

ကုန်စည်အမျိုးအမည်

Automotive remote shells

ထုတ်လုပ်သည့် ကုမ္ပဏီအမည်

RSP Automotive & Industrial Pty Ltd

 

ထုတ်လုပ်မှုအမှတ်စဉ်

2024/20294

ဆောင်ရွက်သည့်ပုံစံ

အစိုးရမှ တရားဝင် ပြန်လည်သိမ်းဆည်းခြင်း

ဆောင်ရွက်ရသည့်အကြောင်းအရင်း

ဘက်ထရီပါရှိသော  Automotive remote shells  များသည် သတ်မှတ်ထားသော စံချိန်စံညွှန်းများနှင့်အညီ လက်နာမှု မရှိခြင်း၊ အဆိုပါ ထုတ်ကုန်တွင်ပါရှိသော ဘက်ထရီများအား ကလေးငယ်များအနေဖြင့် မျိုချမိပါက (၂) နာရီအတွင်း အသက်ရှူကြပ်ခြင်း၊  ပြင်းထန်သော ဒဏ်ရာများ ရရှိနိုင်ခြင်း နှင့် အသက်သေဆုံးနိုင်ခြင်းတို့ကြောင့် ပြန်လည်သိမ်းဆည်း ရခြင်းဖြစ်ပါသည်။

 

 

 

အသိပေးထုတ်ပြန်သည့်နိုင်ငံ        

ဩစတြေးလျနိုင်ငံ

ထုတ်ပြန်သည့်နေ့ရက်                 

၁၃ - ၉ -၂၀၂၄

သတင်းရင်းမြစ်

https://www.productsafety.gov.au/recalls/automotive-remote-shells

ပါကေးနှင့် အထွေထွေအိမ်ဆောက်ပစ္စည်းအ‌ရောင်းဆိုင် ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာမှုအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

  ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ပါကေးနှင့် အထွေထွေအိမ်ဆောက်ပစ္စည်း အ‌ရောင်းဆိုင် တစ်ဆိုင်၏ ဝန်ဆောင်မှုကို ရယူသုံးစွဲရာတွင် ကျွန်းပါ ကေးခင်းရာ၌ အရည်အသွေးနိမ့် သောပစ္စည်းများသုံးခြင်း၊ လက်ရာသေသပ်မှုမရှိခြင်းတို့ကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီး ဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက  တိုင်ကြား သူနှင့် တိုင်ကြားခံရသူတို့အား နှစ်ဦးနှစ်ဖက် အကြိမ်ကြိမ် ညှိနှိုင်းဆွေးနွေးပေးမှုများအရ စီးပွားရေး လုပ်ငန်းရှင်မှ တိုင်ကြားသူအား ငွေကျပ် ၂,၂၀၀,၀၀၀/- (နှစ်ဆယ့် နှစ်သိန်း တိတိ)ကို ပြန်လည် ပေးအပ်မည်ဖြစ်ကြောင်းနှင့် တိုင်ကြားသူနေအိမ်ရှိ ကျွန်းပါကေးတုံးများကို ပြန်လည်သိမ်းဆည်း ပေးသွားမည်ဖြစ်ကြောင်း သဘောတူညီချက်ရရှိခဲ့ပြီး ၁၄-၁-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူ များ ရှေ့မှောက်တွင် နှစ်ဦးနှစ်ဖက် သဘောတူညီထားသည့် ငွေပမာဏအတိုင်း ပြန်လည်ပေးအပ်ခဲ့ပြီး ၁၅-၁-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားသူ နေအိမ်ရှိ ကျွန်းပါကေးတုံးများအား စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်မှ ပြန်လည်သိမ်းဆည်းပေးခဲ့သောကြောင့်  နှစ်ဦးနှစ်ဖက်ကျေနပ်မှုရှိသဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို  စားသုံးသူ ကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းခြင်းနည်းလမ်းဖြင့် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

DOCA(CICC)

ခရီးသွားဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာမှုအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

    ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည်  ခရီးသွားဝန်ဆောင်မှုကုမ္ပဏီတစ်ခုထံမှ ပြည်ပခရီးအတွက် သံရုံး တွင် ဗီဇာတင်ပေးရန် ဝန်ဆောင်ခ USD 300$ အား ပေးသွင်းခဲ့ပြီး ဝန်ဆောင်မှု မပေးနိုင်သောကြောင့် ပေးသွင်းထားသော ဝန် ဆောင်ခကို ပြန်လည်တောင်းခံရာ ငွေပြန်မပေးခြင်း၊ ခြိမ်း  ခြောက်ပြောဆိုခြင်းများ ပြုလုပ်နေသောကြောင့် စားသုံးသူ ရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက  ခရီးသွား ဝန်ဆောင်မှုကုမ္ပဏီမှ တာဝန်ရှိသူများနှင့် တိုင်ကြားသူတို့အား ခေါ်ယူ၍ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းမှုများ ဆောင် ရွက်ပေးခဲ့ရာ ခရီးသွားကုမ္ပဏီက တိုင်ကြားသူပေးသွင်းခဲ့သည့် USD 300 $ နှင့် ညီမျှသည့် မြန်မာ ငွေကျပ် ၈၉၄,၀၀၀/- (ရှစ်သိန်းကိုးသောင်း လေးထောင်တိတိ)ကို ၂၇-၁-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ငွေသား ဖြင့် ပြန်လည်ပေးအပ်ရန်၊ လုပ်ငန်းရှင်မှ တိုင်ကြားသူအား တောင်းပန်သွားရန်၊ တိုင်ကြားသူမှလည်း လုပ်ငန်းရှင်ပေးအပ်သည့် ငွေကြေးနှင့်တောင်းပန်မှုကို ကျေနပ်လက်ခံပါကြောင်းနှင့် နောက်နောင် များတွင် လုပ်ငန်းရှင်နှင့် တိုင်ကြားသူ နှစ်ဦးနှစ်ဖက်တို့သည် ယခုဖြစ်စဉ်နှင့်ပတ်သက်၍ လူမှုကွန် ယက် စာမျက်နှာများပေါ်တွင် တိုက်ရိုက်ဖြစ်စေ၊ သွယ်ဝိုက်၍ဖြစ်စေ ရေးသားခြင်းများ မပြုလုပ်ရန် သဘောတူညီခဲ့ကြပြီး ၂၇-၁-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ခရီးသွားဝန်ဆောင်မှု ကုမ္ပဏီမှတာဝန်ရှိသူက တိုင် ကြားသူထံ ငွေကျပ် ၈၉၄,၀၀၀/- (ရှစ်သိန်း ကိုးသောင်း လေးထောင် တိတိ)ကို ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများ ရှေ့မှောက်တွင် ပေးအပ်ခဲ့သဖြင့် တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်မှုရရှိပါသောကြောင့် တိုင်ကြားမှုကို စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းခြင်းနည်းလမ်းဖြင့် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

DOCA(CICC)

 

 

Pages

Subscribe to RSS - ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ