စီးပွားရေးနှင့်ကူးသန်းရောင်းဝယ်ရေးဝန်ကြီးဌာန၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနအနေဖြင့် နိုင်ငံတကာအလေ့အကျင့်များအရ စားသုံးသူ၏နစ်နာဆုံးရုံးမှုများကို အရေးဆိုတိုင်ကြားနိုင်ရန်၊ အာဆီယံ Guide Line အရတိုင်ကြားမှုများကို လက်ခံဖြေရှင်းနိုင်ရန်၊ စားသုံးသူအခွင့်အရေးများ အပြည့်အဝရရှိနိုင်ရန်၊ စားသုံးသူ၏နစ်နာမှုများအားအချိန်တိုအတွင်းကုစားဖြေရှင်းပေးနိုင်ရန်ရည်ရွယ်၍ တိုင်းဒေသကြီး/ ပြည်နယ်များနှင့်ခရိုင်များတွင်စားသုံးသူသတင်းပြန်ကြားရေးနှင့် တိုင်ကြားမှုလက်ခံ ဆောင်ရွက်ရေးစင်တာ (CICC)များ ဖွင့်လှစ်၍ ဆောင်ရွက်ခဲ့ကြောင်းသိရှိရပါသည်။
စစ်ကိုင်းတိုင်းစားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနအနေဖြင့် စားသုံးသူများဝယ်ယူသုံးစွဲသည့်ကုန်စည် (သို့မဟုတ်) ဝန်ဆောင်မှုများကြောင့် နစ်နာဆုံးရှုံးမှုဖြစ်ပေါ်၍ တိုင်ကြားလာမှုများအား အချိန်နှင့်တပြေးညီ လျင်မြန်စွာဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးလျက်ရှိရာမုံရွာမြို့နေ စားသုံးသူက ကလေးခရိုင် တမူးချည်ထည်နှင့် အန္ဒိယမုန့်မျိုးစုံ လက်ကားဖြန့်ဖြူရေး (တမူးမြို့)မှ စွပ်ကျယ်ရောင်စုံ(၆)ထည်အား (၁)ထည်လျှင် (၅၀၀၀)ကျပ်နှုန်းဖြင့် စုစုပေါင်း(၃၀၀၀၀)ကျပ်ကို Online မှဝယ်ယူခဲ့ရာ မူလမှာယူသည့်ပစ္စည်းမဟုတ်ဘဲ လွဲမှားပို့ဆောင်ခြင်းကြောင့် ပြောင်းလဲရောင်းချပေးခဲ့မှုအပေါ် ကျေနပ်မှုမရှိပါသဖြင့် အထည်ဖိုးငွေပြန်လည်ရယူလိုကြောင်း စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန Website မှတစ်ဆင့်တိုင်ကြားလာခဲ့ပါသည်။ တိုင်ကြားမှုအပေါ်ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ရာ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ကလေးခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးမှ ရောင်းချသူ တမူးချည်ထည်နှင့် အိန္ဒိယမုန့်မျိုးစုံလက်ကားဖြန့်ဖြူးရေး ဆိုင်ပိုင်ရှင်အား တယ်လီဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်မေးမြန်းပြီး တိုင်ကြားသူဝယ်ယူသော အထည်ပစ္စည်းမှားပို့သည်မှာ မှန်ကန်ပါကြောင်းနှင့် အထည်ဖိုးငွေကြေးကို တိုင်ကြားသူကျေနပ်မှု ရှိစေရန်တာဝန်ယူ၍ KBZ Pay ဖြင့် ငွေပြန်လည်ဖြည့်သွင်းပေးခဲ့ပြီး ဝယ်သူတိုင်ကြားသူဘက်မှလဲအထည်များကို Delivery ဖြင့် ပြန်လည်ပို့ဆောင်ပေးခဲ့ရာ နှစ်ဦးနှစ်ဖက်ကျေနပ်ပြေလည်သွားပြီး အမှုအားပိတ်သိမ်း၍ နှစ်ဦးသဘောတူညှိနှိုင်းဖြေရှင်း ဆောင်ရွက်ခဲ့ကြောင်းသတင်းရရှိပါသည်။
DOCA(စစ်ကိုင်း)