Main menu

စားသုံးသူအခွင့်အရေးနှင့်ပတ်သက်၍ အသိပညာပေး ဟောပြော

Powered by Drupal

                စီးပွားရေးနှင့်ကူးသန်းရောင်းဝယ်ရေးဝန်ကြီးဌာန၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသည် ပြည်တွင်း ကုန်သွယ်မှုလုပ်ငန်းများ ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်ရေးနှင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဆိုင်ရာကိစ္စရပ်များဖြစ်သော  ထုတ်ကုန်လုံခြုံမှုဆိုင်ရာကိစ္စရပ်များနှင့် စားသုံးသူများရရှိသင့်သည့် အခွင့်အရေးများကို အသိပညာပေးဆွေးနွေးမှုများကို အဓိကထား ဆောင်ရွက်လျက်ရာ ရှမ်းပြည်နယ်(မြောက်ပိုင်း)၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊  ဒုတိပြည်နယ်ဦးစီးမှူးရုံးမှ ဝန်ထမ်းများသည် ပြန်ကြားရေးနှင့် ပြည်သူ့ဆက်ဆံရေးဦးစီးဌာနနှင့် ပူးပေါင်း၍(၂၃.၃.၂၀၂၂)ရက်နေ့  နံနက်(၉)နာရီအချိန်တွင် ပြန်လည်ထူထောင်ရေးဦးစီးဌာနရှိ သင်တန်းခန်းမ၌ သင်တန်းသား(၂၁)ဦးအား စားသုံးသုံးသူအခွင့်အရေးနှင့် ၂၀၁၉ခုနှစ်မတ်လ (၁၅)ရက်နေ့ပြည်ထောင်စုလွတ်တော် အမှတ်(၉)ဖြင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေး ဥပဒေကို အတည်ပြုပြဌာန်းပြီးဖြစ်ပါကြောင်း အခန်း(၂၅)ခန်း၊ ပုဒ်မ(၈၄)ခုပါဝင်ပြီး အခန်း(၉) တွင်ပါဝင်သည့် စားသုံးသူအခွင့်အရေးနှင့်တာဝန်များ ရှင်းလင်းပြောကြားပြီး၊ ကုန်စည်နှင့် ဝန်ဆောင်မှုစပ်လျဉ်း၍ ဝယ်ယူသုံးစွဲရာ တွင်နစ်နာဆုံးရှုံးမှုတွေဖြစ်ပေါ်ခဲ့ပါက တိုင်ကြားနိုင်ကြောင်းနှင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏  www .doca .gov .mm website နှင့် Facebook Page တွင် ဝင်ရောက်လေ့လာနိုင်ကြောင်း အသိပညာပေးဆွေးနွေးဟောပြောခဲ့ပြီး လက်ကမ်းစာစောင်များ ဖြန့်ဝေခဲ့ကြကြောင်း သတင်းရရှိပါသည်

DOCA(ရှမ်း)