Main menu

တိုင်ကြားလာမှုများအပေါ် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးခြင်းများ

Powered by Drupal

   ၂၀၂၄-၂၀၂၅ ဘဏ္ဍာနှစ်၊ ပထမခြောက်လပတ်(ဧပြီလမှစက်တင်ဘာလ)အတွင်း စားသုံးသူ‌ရေးရာဦးစီးဌာန၊ ပြည်ထောင်စုနယ်မြေ၊ နေပြည်တော်ဦးစီးမှူးရုံးသို့ စီးပွားရေးနှင့်ကူးသန်းရောင်းဝယ်ရေးဝန်ကြီးဌာန၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ Website Complain System မှတဆင့် တိုင်ကြား လာမှု(၉)မှုနှင့် Consumer Call Center မှတဆင့် တိုင်ကြားလာမှု(၃)မှု၊ စုစုပေါင်းတိုင်ကြားလာမှု (၁၂)မှုရှိပြီး တိုင်ကြားမှုများမှာ အီလက်ထရောနစ်ကူးသန်းရောင်းဝယ်ရေးဝန်ဆောင်မှုဖြင့် တိုင်ကြား လာမှု(၅)မှု၊ ဆက်သွယ်ရေးဝန်ဆောင်မှုနှင့် ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာမှု(၃)မှု၊ ပို့ဆောင်ရေးဝန် ဆောင်မှုဖြင့်တိုင်ကြားလာမှု(၁)မှု၊ ငွေကြေးဝန်ဆောင်မှုဖြင့် တိုင်ကြားလာမှု(၂)မှု၊ ရောင်းချပြီးနောက် ဝန်ဆောင်မှုပေးအပ်ခြင်းဖြင့် တိုင်ကြားလာမှု(၁)မှုတို့ဖြစ်ပါသည်။ အဆိုပါတိုင်ကြားလာမှုများကို မိမိတို့ဌာနမှ စစ်ဆေးရေးအရာရှိက စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေနှင့်အညီ တိုင်ကြားလာသည့် ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီများ၊ အီလက်ထ‌ရောနစ်ပစ္စည်းအရောင်းစင်တာ၊ ဖက်ရှင်စတိုးဆိုင်၊ ကားဂိတ်များထံသို့ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြား ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးခဲ့ရာ(၁၁)မှုမှာ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ခဲ့ပြီး (၁)မှုမှာ တိုင်ကြားခံရသူလုပ်ငန်းရှင်သည် အခြားတိုင်းဒေသကြီးမှ ဖြစ်သဖြင့် မိမိတို့စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန အချင်းချင်း ချိတ်ဆက်ညှိနှိုင်းဖြေရှင်း ဆောင်ရွက်နေဆဲဖြစ်ပါကြောင်း သိရှိရပါသည်။

DOCA(ပြည်ထောင်စုနယ်မြေ)