Main menu

Mobile Sale & Service ဆိုင်၏ ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ်ဖြေရှင်းပေးမှု အခြေအနေ

Powered by Drupal

   ပြည်ထောင်စုနယ်မြေ၊ နေပြည်တော်၊ ဇမ္ဗူသီရိမြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ၎င်း၏ လက်ကိုင်ဖုန်း ပါဝါမတက်သဖြင့် ပြင်ဆင်ရန် Mobile Sale & Service ဆိုင်တစ်ဆိုင်သို့ အပ်နှံခဲ့ရာ ဖုန်းမှန်ကွဲသွားသည့်အတွက် လျော်ကြေးတောင်းခံခဲ့ကြောင်း၊ လျော်ကြေးတောင်းခံသည်မှာ တစ်လခွဲခန့်ကြာမြင့်သည်အထိ ပေးအပ်ခြင်းမရှိသဖြင့် အထွေထွေနစ်နာဆုံးရှုံးမှုများအတွက် လျော်ကြေးငွေ ၁၂ သိန်းရယူလိုသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

    ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ နေပြည်တော်ဦးစီးမှူးရုံးမှ တာဝန်ရှိ သူများက တိုင်ကြားသူနှင့် တိုင်ကြားခံရသည့် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်တို့အား ဆက်သွယ်၍ အကြိမ်ကြိမ် စေ့စပ်ညှိနှိုင်းဆွေးနွေးပေးခဲ့သော်လည်း သဘောတူညီမှုမရရှိသည့်အတွက် နေပြည်တော် စားသုံးသူရေးရာကော်မတီသို့ တင်ပြဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။ စားသုံးသူရေးရာကော်မတီ (၃/၂၀၂၄) ကြိမ်မြောက် အစည်းအဝေးမှ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ နေပြည်တော်ဦးစီးမှူးရုံးအနေဖြင့်  စားသုံးသူကာကွယ်ရေး ဥပဒေပုဒ်မ - ၅၂ အရ စီးပွားရေး လုပ်ငန်းရှင်အား စီမံခန့်ခွဲရေးဆိုင်ရာအမိန့်တစ်ရပ်ဖြစ်စေ၊ တစ်ရပ်ထက်ပို၍ဖြစ်စေ အမိန့်ချမှတ်ဆောင်ရွက်သွားရန်နှင့် အမိန့်ချမှတ်ဆောင်ရွက်ပြီးပါက စားသုံးသူကာကွယ်ရေးနည်းဥပဒေ၊ ဥပဒေပုဒ်မ ၉၅ (က)အရ စနစ်တကျ မှတ်တမ်းတင်ထားရှိရန် ဆုံးဖြတ်ခဲ့သဖြင့် နေပြည်တော်ဦးစီးမှူးရုံးမှ တိုင်ကြားခံရသည့်လုပ်ငန်းရှင်အား စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေပုဒ်မ-၅၂၊ ပုဒ်မခွဲ (က)၊ (ဃ)အရ “ သတိပေးခြင်းနှင့် တိုင်ကြားသူ ပြင်ဆင်ရန်အပ်နှံထားသည့် ကုန်စည်အတွက် လျော်ကြေးငွေကျပ် ၆၀၀,၀၀၀/- (ခြောက်သိန်းကျပ်တိတိ)ကိုပေးလျော်စေရန်” စီမံခန့်ခွဲရေးဆိုင်ရာ အမိန့်ချ မှတ်ဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။   စီမံခန့်ခွဲရေးဆိုင်ရာ အမိန့်အရ တိုင်ကြားခံရသည့် လုပ်ငန်းရှင်မှ တိုင်ကြားသူသို့ ငွေကျပ် ၆၀၀,၀၀၀/-ကို ပြန်လည်ပေးလျော်ခဲ့သောကြောင့် တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်မှုရရှိသဖြင့် နှစ်ဦးနှစ်ဖက် သဘောတူညီချက် လက်မှတ်ရေးထိုးစေခဲ့ပြီး တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။