Main menu

မအူပင်ခရိုင်၊ ပြန်ကြားရေးနှင့် ပြည်သူ့ဆက်ဆံရေးဦးစီးဌာန ရုံးခန်းမ၌ consumer call center 1535 လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်မှုအကြောင်း ပြည်သူများသိရှိရေး အသိပညာပေး

Powered by Drupal

         နေ့စဥ်လူနေမှုဘဝတွင် လူအများသည် စားသောက်ခြင်း၊ သုံးစွဲခြင်း၊ အသုံးပြုခြင်း၊ တစ်နေ့တာ ကုန်စည်များကို ထိတွေ့မှု ကင်းရှင်းသူများမရှိကြပါ။ ကုန်စည်ဆိုသည်မှာ စားသုံးသူ ကိုယ်တိုင်အတွက်သော်လည်းကောင်း၊ အခြားသူများအတွက်သော်လည်းကောင်း ရည်ရွယ်၍ ဝယ်ယူခြင်း၊ အသုံးပြုခြင်း သို့မဟုတ် စားသုံးခြင်းပြုသော အရာဝတ္ထုကို ဆိုသည်။ ယင်းစကားရပ်တွင် ငွေရေးကြေးရေးဆိုင်ရာ လွှဲပြောင်းနိုင်သောစာချုပ်စာတမ်း၊ အစုရှယ်ယာ၊ ငွေချေးလက်မှတ်၊ ငွေကြေးစသည့် ကိစ္စရပ်များလည်းပါဝင်ပြီး လူအများနှင့် ထိတွေ့မှု အများဆုံးဖြစ်၍ ကုန်စည်များကို ပြည်သူများက တန်ဖိုးနှင့်အညီပေးချေ၍ စားသုံးခြင်း၊ အသုံးပြုခြင်း၊ ဝယ်ယူခြင်းများရှိသည့်အတွက် စားသုံးသူအခွင့်အရေး မနစ်နာစေရန် ဥပဒေများဖြင့် အပြည့်အဝကာကွယ် ဆောင်ရွက်ပေးလျက်ရှိသည်။

        စားသုံးသူအခွင့်အ‌ရေးများ ထိခိုက်နစ်နာမှုမရှိစေရန် ပြည်သူများက မိမိအခွင့်အရေးများကို သိရှိနားလည်နိုင်ရန် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနမှ အသိပညာပေးခြင်းလုပ်ငန်းများကို ကျယ်ကျယ်ပြန့်ပြန့် သိရှိနိုင်စေရန် ဆောင်ရွက်လျက်ရှိရာ မအူပင်ခရိုင်၊ ညောင်တုန်းမြို့နယ်ဦးစီးမှူးရုံးမှ ဒေါ်ချိုမီဇင်နှင့် ဝန်ထမ်းများသည် ၂၆.၁၁.၂၀၂၅ ရက်နေ့ မြို့နယ်ပြန်ကြားရေးနှင့် ပြည်သူ့ဆက်ဆံရေးဦးစီးဌာနရုံးခန်းမတွင် ပြည်သူ ၁၀ ဦးအား စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ consumer call center 1535ဖွင့်လှစ်ဆောင်ရွက်ထားရှိမှု ကို အကျယ်တဝင်ရှင်းလင်း အသိပညာပေးပြီး စားသုံးသူအခွင့်အရေး ထိခိုက်နစ်နာမှူ ရှိလာပါက တိုင်ကြားနိုင်သည့်အကြောင်းနှင့် စားသုံးသူပြည်သူတွေနဲ့ လုပ်ငန်းရှင်များအနေဖြင့် သိလိုသည့်အရာများ မေးမြန်းနိုင်ဖို့ စားသုံးသူတွေ နစ်နာမှုတွေ ဖြေရှင်းပေးနိုင်ဖို့ ပြည်တွင်းကုန်သွယ်မှု သတင်းတွေကိုဖြေကြားနိုင်ဖို့ consumer call center 1535 ဝန်ဆောင်မှုကို ဖွင့်လှစ်ဆောင်ရွက်ပေးလျက်ရှိကြောင်း Consumer Call Center (၁၅၃၅)ကို ရုံးဖွင့်ရက်များမှာ ရုံးချိန်အတွင်း ဖုန်းခေါ်ဆို မေးမြန်းနိုင်ကြောင်း၊ Consumer Call Center ကို မည်သည့် Sim Card User အလွယ်တကူ ခေါ်ဆိုနိုင်ကြောင်းနှင့် တက်ရောက်လာသူ ပြည်သူတစ်ဦးမှ သိရှိလို၍ Consumer Call Center ခေါ်ဆိုမှု လုပ်ငန်းစဉ်ကို မေးမြန်းခဲ့ပြီး ခေါ်ဆိုမှုဆောင်ရွ်ကနိုင်ရန် ခေါ်ဆိုသည်အခါ ပြည်သူများမှ Consumer Call Center မှ တာဝန်ရှိသူနှင့် ရင်းနှီးဖော်ရွေစွာ ဆက်သွယ်ဆောင်ရွက်နိုင်ရန် အသိပညာပေးပြသခဲ့ပြီး Consumer Call Centerအသိပညာပေး လက်ကမ်းစာစောင်များဖြန့်ဈေပေးခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။

DOCA(ဧရာဝတီ)