Main menu

အင်တာနက်ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

Powered by Drupal

    ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦး သည် အင်တာနက်ကုမ္ပဏီတစ်ခု၏ ဝန်ဆောင်မှုနှင့် ပတ်သက်၍ အင်တာနက်လိုင်း ပြတ်တောက်နေမှုအား သတ်မှတ်ရက်အတွင်း ပြင်ဆင်မပေးနိုင်ခြင်း၊ Customer Service အဆင်မပြေခြင်းနှင့် လိုင်းမကြာခဏပြတ်တောက်ခြင်းတို့ကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

     ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။    တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက အင်တာနက်ကုမ္ပဏီသို့ အကြောင်းကြားခဲ့ရာ အင်တာနက်ကုမ္ပဏီက တိုင်ကြားသူသည် ၁၈-၆-၂၀၂၄ ရက်နေ့ တွင် အင်တာနက်လိုင်း အဆင်မပြေကြောင်း Customer Service Call Centre သို့ ဆက်သွယ် ပြောကြားလာသဖြင့် လိုင်းစစ်ဆေးကြည့်ရာ Fiber Error ဖြစ်နေသည်ကို တွေ့ရှိရသဖြင့် ပြင်ဆင်မှု များဆောင်ရွက်ပေးခဲ့၍ လိုင်းပြန်လည်ကောင်းမွန်သွားပါကြောင်း၊ ၂၁-၆-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် အင်တာနက်လိုင်း ထပ်မံပြတ်တောက်သွားကြောင်း အကြောင်းကြားလာသဖြင့် Customer service မှ သက်ဆိုင်ရာ Maintenance Team သို့ အမြန်ဆုံးသွားရောက် ပြင်ဆင်ပေးရန် ပြောကြားခဲ့သော်လည်း ရာသီဥတုအခြေအနေကြောင့် ၂၅-၆-၂၀၂၄ ရက်နေ့မှသာ ပြင်ဆင်မှုများ ပြီးစီးခဲ့ပါကြောင်း၊ Customer Service ဘက်မှ တိုင်ကြားသူထံ ဆက်သွယ်၍ လိုင်းအဆင်ပြေ/မပြေ မေးမြန်းခဲ့ရာ တိုင်ကြားသူမှ လိုင်းပြန်လည်ရရှိကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပြီး  အင်တာနက်လိုင်း ပြတ်တောက်ခဲ့သည့်ရက်များအတွက် ရက်အစားထိုး ပြန်လည်ပေးအပ်မည်ဖြစ်ကြောင်းကို တိုင်ကြားသူနှင့် ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်မှုရှိပါကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာသောကြောင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။