Main menu

ဈေးကွက်အလားအလာကိုတိုးချဲ့ရန် အင်ဒိုနီးရှားလုပ်ငန်းများနှင့် ချိတ်ဆက်မှု အားကောင်းရန် ဗီယက်နမ်လုပ်ငန်းများကြိုးပမ်း

Powered by Drupal

       အစားအစာ၊ အဖျော်ယမကာနှင့် မြင့်မားသောအလားအလာရှိသည့် ဟာလာဈေးကွက်တို့ တွင် ဗီယက်နမ်နှင့် အင်ဒိုနီးရှားလုပ်ငန်းများအကြား ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်မှုအားကောင်းရန် ရည်ရွယ်၍ စီးပွားရေးချိတ်ဆက်မှုဖိုရမ်ကို အင်ဒိုနီးရှားနိုင်ငံ ဂျကာတာမြို့တွင် နိုဝင်ဘာလ ၁၃ ရက်နေ့က ကျင်းပပြုလုပ်ခဲ့ပါသည်။ ဟိုချီမင်းမြို့တော်ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုနှင့် ကုန်သွယ်မှုမြှင့်တင်ရေး စင်တာ၏ ဒုတိယညွှန်ကြားရေးမှူး Ho Thi Quyen နှင့် အင်ဒိုနီးရှားနိုင်ငံဆိုင်ရာ ဗီယက်နမ် ကုန်သွယ်ရေးအတိုင်ပင်ခံပုဂ္ဂိုလ် Pham The Cuong က အင်ဒိုနီးရှား၏ဈေးကွက်အလားအလာ ကို အသားပေးပြောကြားခဲ့ကြောင်း သိရပါသည်။ လူဦးရေးသန်း ၃၀၀ နီးပါးရှိပြီး အများစုက မူစလင်များဖြစ်နေခြင်းနှင့်အတူ အင်ဒိုနီးရှားသည် ဗီယက်နမ်စိုက်ပျိုးရေးထုတ်ကုန်များ၊ ပြုပြင် ထားသည့် အစားအစာများနှင့် ဟာလာအသိအမှတ်ပြုထုတ်ကုန်များအတွက် အာမခံချက်ရှိသည့် ဈေးကွက် တစ်ခုဖြစ်ကြောင်း သိရပါသည်။ တိုက်ရိုက်စီးပွားရေးချိတ်ဆက်ဆောင်ရွက်မှုများသည် ဗီယက်နမ် လုပ်ငန်းများအား ၎င်းတို့၏တည်ရှိမှုကိုတိုးချဲ့ရန်၊ အမှတ်တံဆိပ်မြှင့်တင်မှုအား ကောင်းရန်နှင့် အင်ဒိုနီးရှားဖြန့်ဖြူးရေးစနစ်များနှင့် ပိုမိုကောင်းမွန်စွာချိတ်ဆက်ရန် ကူညီပေးနိုင် မည်ဟု သိရပါသည်။ အင်ဒိုနီးရှားနိုင်ငံကုန်သည်များနှင့် စက်မှုလုပ်ငန်းရှင်များအသင်းချုပ်မှ Damayan Siahaan က အင်ဒိုနီးရှားနှင့် ဗီယက်နမ်တို့သည့် တူညီသောထုတ်ကုန်များနှင့် သဘာဝအရင်းအမြစ်များရှိ ကြသော်လည်း ထိုတူညီမှုများသည် ယှဉ်ပြိုင်မှုထက် ပူးပေါင်း ဆောင်ရွက်ရန်အတွက် အခြေခံ အုတ်မြစ်ကိုတည်ဆောက်ပေးနိုင်ကြောင်းနှင့် အကယ်၍နှစ်နိုင်ငံ သည် ချိတ်ဆက်မှုများမြှင့်တင်ပြီး တတိယဈေးကွက်များသို့ ပူးတွဲတင်ပို့မှုများပြုလုပ်ပါက လတ်တလောအပြန်အလှန်ကုန်သွယ်ရေး အမေရိကန်ဒေါ်လာ ၁၆ ဘီလီယံနီးပါးသည် သိသာစွာ မြင့်တက်နိုင်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပါသည်။ ဖိုရမ်အတွင်း နှစ်နိုင်ငံစလုံးမှစီးပွားရေးလုပ်ငန်းများ သည် ထုတ်ကုန်များပြသခြင်းနှင့် ဖြန့်ဖြူးရေး ကွန်ယက်များရှာဖွေခြင်းတို့ဆောင်ရွက်ခဲ့ကြောင်း သိရပါသည်။ အသင့်စားဗီယက်နမ်ရိုးရာ ခေါက်ဆွဲ၊ ကော်ဖီ၊ ချောကလက်နှင့်နည်းပညာမြင့် သစ်သီခြောက်များအစရှိသည့် ဗီယက်နမ် ထုတ်ကုန်များကို အင်ဒိုနီးရှားလုပ်ငန်းများက စိတ်ဝင်စားမှု အားကောင်းခဲ့ကြောင်း သိရပါသည်။

DOCA(ရန်ကုန်)